TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Houseparty van je dromen.....
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by New Wave Vergeet niet de fotograf die van jouw een gigantische fotoreportage gaat maken he |
Delerium - Silence (Tiesto's ISOS Remix) mag ook in de megamix
Doe voor mij dan even Jones & stephenson - first rebirth er in
!
| quote: |
| Originally posted by jp Ik heb effe getest of er daadwerkelijk een TA Megamix te maken valt. Op zich geen probleem, behalve Walk on Water en Heaven. Die zijn haast niet in te mixen ![]() Download TA Megamix (Beta Version) |
| quote: |
| Originally posted by jp Download TA Megamix (Beta Version) |
De tracklist tot nu toe:
Charly & Theo - Wonderful Days
Cygnus X - The Orange theme
Delerium - Silence
DHS - House of God
DJ Sammy - Heaven
Dune - Million Miles From Home
Jones & Stephenson - First Rebirth
Marco V - Simulated
Milk Inc - Walk On Water
Paul van Dyk - For an angel
Push - Universal Nation
Scooter - Hyper hyper
The Urban Cookie Collective - Key, The Secret
Three Drives - Greece 2000
Version Gamma in de maak 
Greece zonder vocals pleaz!
Was wel gelijk een goede reden mn "happy hardcore enzo" bandjes op te zoeken 
Party Animals - Have You Ever Been Mellow moet dr eigenlijk ook wel in hoor 
Chosen Few - Name of my DJ
Dat is mijn verzoekje... 
Dan moeten
Dune - Rainbow to the Stars
Scooter - Endless Summer
er ook in

Party Animals en Chosen Few moeten er nog bij 
| quote: |
| Originally posted by jp download TA Megamix Versie Gamma Party Animals en Chosen Few moeten er nog bij |
CD spelers en platenspeler. Als ik alle tracks heb maar eens een serieuze poging doen om er wat van te maken. De tracks zouden eigenlijk niet langer als 2 minuten moeten duren.
Maak d'r een aparte thread voor zou ik zeggen 
Marco V - Recovered moet er ook in, zit zo'n lekkere bass in dat nummer
Mauro Picotto - Proximus 
hoe zit het met die megamix jp?
Dat wilde ik ook net vragen ja
ik wil ook wel een poging wagen, maar weet niet of ik alle tracks heb....en heb geen webspace
ik wil wel wat in elkaar editen. maar dan moet ik ff lijssie hebben wat er in moet.
Tiesto, Armin en Ferry - B2B in de ArenA
Daar wil ik wel 50 euri voor betalen hoor!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.