TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

Posted by Zehra on Jan-25-2005 10:48:

quote:
Originally posted by TOR
het idee om opnieuw de liefde voor trance bij de Belgen op te wekken speelt ook mee.

good luck. let me know alst is gelukt

Posted by djcresto on Jan-25-2005 11:03:

quote:
Originally posted by Zehra
good luck. let me know alst is gelukt

al dat negativisme

Posted by Gladius on Jan-25-2005 11:08:

jah kga ook akkoord met tor.
en tis toch zowiezo plezant onder de beta's, als der nu veel volk is of ni. anyway de muziek primeert toch altijd bij mij, als der goede muziek wordt gedraaid ga ik automatisch uit m'n dak..

Posted by FUSyke on Jan-25-2005 11:10:

De party draait om de BETA's maar ik vind dat we ook rekening moeten houden met Elof. Dat Elof gratis komt draaien is een geweldig aanbod dat je gewoon niet kunt afslaan. En dat hij eerst voorang geeft aan de betalende parties vind ik maar normaal eigenlijk, het is zijnen boterham h�. Maar Elof zal ook wel wijs genoeg zijn om ons tijdig in te lichten welke uren hij zal kunnen draaien en welke niet. En dat Elof een publiekstrekker is dat is toch meegenomen. Ik had de opvatting dat de fuif dienst ging doen om Trance hier in Vlaanderen bekender te maken en om dus volk te lokken naar de fuif (waarom anders flyers maken?).

Posted by Zehra on Jan-25-2005 11:20:

ach ja...

Posted by Xilver on Jan-25-2005 11:29:

Pff jongens zeg... beke overeenkomen he zeg, anders gaat da hier nooit lukken...

IMHO, Beta-party, voor en door de beta's. Ander publiek is voor mij echt bijzaak, vorig jaar vond ik het vooral een gezellig samenzijn.

Als ge perse publiek wilt trekken enzo, is 't misschien aangeraden van gewoon een ander concept uit te denken, niet?

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2005 12:23:

Misschien even voor de duidelijkheid en om iedereen op 1 lijn te krijgen:

Het is nog steeds een BETA-party, dus de aanwezigheid van Beta's en hun plezier is toch de absolute prioriteit. Maar tegelijk willen we ook wel een geslaagd en kwalitatief Trance-feestje geven voor iedere Trance-freak die anders amper aan zijn of haar trekken komt partygewijs. Daarom dat we ook veel doelgerichte reclame willen maken �n actief op zoek zijn gegaan naar bekende Belgische trance/prog-Dj's die zouden komen draaien. Uiteindelijk is Elof de enige die zou kunnen en willen draaien, en dat vind ik heel fijn van hem. En dat hij rekening wilt houden met betalende boekingen snap ik ook volledig. Maar dan moeten wij als organisatie ook op tijd weten wanneer hij wel of niet kan. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om hem in de line-up in te passen naar zijn wensen en mogelijkheden, maar dat moet wel op tijd gebeuren, en niet pas een paar dagen voordien of op de avond zelf. Kan hij ons dat niet op tijd verzekeren vind ik niet dat we met hem nog rekening kunnen houden om te draaien. En daar blijf ik bij, aangezien dat voor mij een organisatorische principekwestie is.... Ofwel engageer je ons voor ons feestje (ook al brengt dat geen geld op), ofwel niet.

Maar nu zitten we al problemen te maken voor ze er eigenlijk zijn. We hebben nog 2 maanden voor de party er is, in die tijd kan alles nog makkelijk geregeld en opgelost worden!

En voor mij gaat het toch nog steeds om het Beta-plezier, en niet om het absoluut boeken van een bekende DJ. Akkoord, een bekende DJ zal er waarschijnlijk voor zorgen dat er meer volk zal afkomen. Maar zo veel mogelijk volk is niet de absolute prioriteit. Het zou leuk zijn moest er en bekende DJ (in casu Elof) kunnen draaien, maar dit is weeral niet de absolute prioriteit...En het is niet dat ons feestje zonder bekende DJ opeens een flop gaat worden denk ik. We hebben genoeg Beta-kwaliteit in huis, en zolang wij als Beta's maar fun hebben is de party geslaagd zou ik toch denken

Posted by Pheatus on Jan-25-2005 12:35:

wisely spoken!

Posted by djcresto on Jan-25-2005 13:00:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Misschien even voor de duidelijkheid en om iedereen op 1 lijn te krijgen:

Het is nog steeds een BETA-party, dus de aanwezigheid van Beta's en hun plezier is toch de absolute prioriteit. Maar tegelijk willen we ook wel een geslaagd en kwalitatief Trance-feestje geven voor iedere Trance-freak die anders amper aan zijn of haar trekken komt partygewijs. Daarom dat we ook veel doelgerichte reclame willen maken �n actief op zoek zijn gegaan naar bekende Belgische trance/prog-Dj's die zouden komen draaien. Uiteindelijk is Elof de enige die zou kunnen en willen draaien, en dat vind ik heel fijn van hem. En dat hij rekening wilt houden met betalende boekingen snap ik ook volledig. Maar dan moeten wij als organisatie ook op tijd weten wanneer hij wel of niet kan. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om hem in de line-up in te passen naar zijn wensen en mogelijkheden, maar dat moet wel op tijd gebeuren, en niet pas een paar dagen voordien of op de avond zelf. Kan hij ons dat niet op tijd verzekeren vind ik niet dat we met hem nog rekening kunnen houden om te draaien. En daar blijf ik bij, aangezien dat voor mij een organisatorische principekwestie is.... Ofwel engageer je ons voor ons feestje (ook al brengt dat geen geld op), ofwel niet.

Maar nu zitten we al problemen te maken voor ze er eigenlijk zijn. We hebben nog 2 maanden voor de party er is, in die tijd kan alles nog makkelijk geregeld en opgelost worden!

En voor mij gaat het toch nog steeds om het Beta-plezier, en niet om het absoluut boeken van een bekende DJ. Akkoord, een bekende DJ zal er waarschijnlijk voor zorgen dat er meer volk zal afkomen. Maar zo veel mogelijk volk is niet de absolute prioriteit. Het zou leuk zijn moest er en bekende DJ (in casu Elof) kunnen draaien, maar dit is weeral niet de absolute prioriteit...En het is niet dat ons feestje zonder bekende DJ opeens een flop gaat worden denk ik. We hebben genoeg Beta-kwaliteit in huis, en zolang wij als Beta's maar fun hebben is de party geslaagd zou ik toch denken

mooi gezegd J, ik denk dat iedereen zich hierin wel kan vinden

Posted by Jakhira on Jan-25-2005 13:04:

Wisely spoken indeed

Posted by Kaidreas on Jan-25-2005 19:57:

wete, ik ga serieus akkoord met zehra.

we hebben zeker niet nen hoop volk nodig om ons te amuseren. maar voor mij betekend dat ook dat er geen "speciale " dj hoeft te komen die zogezegd anders draait dan de anderen (alhoewel ik hier men twijfels over heb)

als ge volk wilt lokken, doe maar je zin dan maar ze.
anyways. about the beta-party tis een BETA-party geen dance4mation party. en elof zit toch ook enkel in zen eigen topic van zen Radio zender. dus kunnen we hem wel beta noemen????

voor mij hoeft het niet

Again: alleen kaidreas/Dries is verantwoordelijk voor deze post!

Posted by TOR on Jan-25-2005 20:44:

niet vergeten dat we met een zaal van 300 man zitten. amper 2 personen hebben in de poll gezegd dat ze de locatie maar niks vonden. de overgrote meerderheid hier op dit forum heeft met andere woorden niet vermeld dat ze liever een kleiner exclusief feestje hadden.

dit hele gedoe zijn vijgen na Pasen, lijkt mij.

Posted by Kaidreas on Jan-25-2005 21:13:

^Kevin het zogezegde concept achter de party werd ook niet vermeld, of ik heb er overgekeken.
Passie voor trance terug brengen in vlaanderen.
en het doel hiervoor volk te lokken. dat wist ik niet hoor.
mja passie terug brengen kan even goed, met een dj bax, freezel xilver, pooley, tiger, jasper of enig beta dj ook.

Btw als ge echt zoveel volk wilt lokken, dan denk ik dat ge ook voor security gaat moeten zorgen.

Posted by djcresto on Jan-25-2005 21:17:

het concept voor de party was eigenlijk een feestje voor de beta's en alle extra volk dat komt is mooi meegenomen.

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2005 22:17:

quote:
Originally posted by djcresto
het concept voor de party was eigenlijk een feestje voor de beta's en alle extra volk dat komt is mooi meegenomen.

+1

En geef toe, een redelijk volle zaal is toch fijner dan een bijna lege zaal. We moeten gewoon een beetje weg van die 2 extremen: langs de ene kant een feestje voor Beta's alleen en al de rest is bijzaak, en langs de andere kant een feestje voor zoveel mogelijk volk met bekende Dj's om dat volk te lokken. We just meet in the middle: het plezier van de Beta's blijft primeren, maar alle extra trance-minded volk is meer dan welkom, maar zeker geen prioriteit!

Posted by Nyah on Jan-25-2005 22:21:

quote:
Originally posted by djcresto

voila dat dacht ik ook...
wat n heisa seg

Posted by Pheatus on Jan-25-2005 22:24:

+ 1

kdacht dat dit de bedoeling was

Posted by dj Elof on Jan-25-2005 23:02:

Holy shit, ik wist niet dat ik hier voor zo'n heisa gezorgd heb.

Kijk, ik ben gewoon eerlijk: ik ben full time dj die zijn boterham moet verdienen. Ik sta terug te onderhandelen met een discotheek om er wekelijks te draaien. Dus die bewuste zaterdag zou ik alleszins nog ergens anders moeten draaien. Toch wilde ik proberen om jullie wat te helpen.

Want ik had het zo begrepen: bedoeling om wat geld op te halen om meerdere trance parties te kunnen geven in de toekomst. Aangezien ik in Gent nogal wat naambekendheid heb zou er misschien wel een paar extra mensen kunnen afkomen daardoor (allez, hoop ik toch). Ook tijdens mijn radioshow zou ik wat reclame kunnen gemaakt hebben.

DJ's hebben het momenteel heel moeilijk om te overleven (mijn bankrekening eens zien? ). Sinds begin dit jaar zijn de dj prijzen terug gehalveerd wegens enorme terugloop in discotheken. Het is een markt geworden waarbij de laagste prijs het haalt. Dus ja, ��n betaalde boeking maakt echt wel het verschil ondertussen. Er zijn maar 4 weekends waarop dj's hun maandloon moeten proberen te verdienen.

Maar goed, ik wou het echt niet zover drijven. Ik zou zeker kunnen afkomen (Gent is mijn grote tuin h�). Dus ik zou met de club eigenaar wel iets gefixed hebben moest ik er als resident moeten draaien. Wel beetje spijtig dat ik moet lezen "geen echte Beta". Ik wist niet dat dit zo belangrijk was voor jullie.

Ik denk dat jullie eerst eruit moeten komen wat je wil: een party voor jullie BETA club of een party waarbij beetje op de massa gemikt wordt.

Posted by dj Elof on Jan-25-2005 23:08:

P.S. No hard feelings naar niemand hoor. Dat is het nadeel van wat meer in de kijker te staan h�. Ondertussen probeer ik met dit stigmata wat te leren leven

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2005 23:18:

quote:
Originally posted by dj Elof

Ik denk dat jullie eerst eruit moeten komen wat je wil: een party voor jullie BETA club of een party waarbij beetje op de massa gemikt wordt.

Beetje de gulden middenweg

En het gaat er niet om dat je al dan niet betaalde boekingen voorrang geeft, ik snap best dat het uw job is en dat ge er zoveel mogelijk probeert uit te halen als mogelijk is. Het gaat er gewoon om dat we - niet nu, maar toch binnen een paar weken - gewoon zekerheid moeten hebben over uw eventuele aanwezigheid en beschikbaarheid. Niemand gaat u scheef bekijken als ge op tijd zegt "ik kom toch ni draaien mannen want ik kan ergens anders betaald draaien.". Zo werkt de business nu eenmaal. Maar wij als organisatie moeten dat gewoon weten om onze line-up te kunnen opstellen en reclame te maken. Ons uithangbord als "Beta's" hangt daar ook aan vast met het oog op eventuele latere parties, of die nu priv� of publiek zouden zijn. Ge zit zelf in de party-business, dat kan je toch begrijpen vanuit ons standpunt? We zijn geen Sensation, maar de analogie valt wel makkelijk te maken: Sensation zet Tiesto op de affiche, en de zaal zit afgeladen vol met Tiesto-fans. Maar ondertussen weet de organisatie nog altijd niet of Tiesto �berhaupt wel zal komen, en als hij komt, om hoe laat? Das toch geen manier van werken?

Dus nogmaals, het is echt heel fijn van u dat ge wilt komen draaien, maar we moeten uw al dan niet onvoorwaardelijk engagement om te komen draaien toch een redelijke periode op voorhand weten. Het zou heel leuk zijn om u erbij te hebben als Dj, maar als het echt niet gaat zal het ook zeker geen ramp zijn...

Posted by TOR on Jan-26-2005 09:49:

quote:
Originally posted by Kaidreas
mja passie terug brengen kan even goed, met een dj bax, freezel xilver, pooley, tiger, jasper of enig beta dj ook.

dat wel, maar volk lokken niet. daarvoor is er sowieso iemand met enige naambekendheid nodig.

maar nogmaals, volk lokken is niet prioriteit nummer 1. de realiteit is gewoon dat we nu vasthangen aan die zaal, en dat het wat zinloos is om die voor te behouden aan 40 BeTA's of zo.

Posted by Jasperovitsj on Jan-26-2005 09:53:

Ik denk ook niet dat Zehra en Dries willen bedoelen dat het feestje Beta-exclusief moet worden. Volgens mij willen ze gewoon zeggen dat we niet t� veel moeite moeten doen om een bekende DJ te boeken koste wat het kost. Dan streven we het doel een beetje voorbij en vergeten we waar het in wezen nog altijd om gaat...

Posted by TOR on Jan-26-2005 10:00:

^ dat is dan een compleet verkeerde kijk op de situatie. er is welgeteld 1 bericht geweest richting Elof, een bericht dat gewoon het concept van dit feestje uit de doeken deed en met de vraag of hij eventueel de naam zou kunnen laten vallen tijdens zijn radioshow of als hij misschien zelf op line-up wou staan. het is dus niet dat zijn PM-box overstroomd is geweest met smeekberichten, mocht iemand dat denken.

Posted by Jasperovitsj on Jan-26-2005 10:02:

Ik denk dat het allemaal een beetje uit de hand is gelopen met hypothetische veronderstellingen en "als..."-scenarios, terwijl de situatie helemaal niet zo problematisch is en hoeft te zijn...

Posted by dj Elof on Jan-26-2005 10:34:

Hey peepz, relax. Laat dit nu niet uit de hand lopen aub.

Er is gewoon gevraagd aan mij of ik wou meewerken aan deze party en ik heb gezegd: "ja, maar ik moet wel rekening houden met andere verplichtingen". No more no less.

Pages (42): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »