TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Posted by St_Andrew on Apr-28-2005 14:14:

quote:
Originally posted by chjo
�r v�l p� det viset att det som kom i natt �r n�tt specialavsnitt, allts� inte avsnitt 21.

Tankar det hemma iaf, ska se det n�r jag kommer hem.

kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten?

Posted by jofawe on Apr-28-2005 14:30:

quote:
Originally posted by dbl
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet d����...
t�nkte jag skulle f� fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det

det heter Lost.s01.special.pdtv.xvid-tcm.avi

Posted by SteveTranz4ever on Apr-28-2005 14:35:

quote:
Originally posted by St_Andrew
kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten?

Vad menar du nu ?
Kan lova dig att det inte �r bortkastad tid att se alla avsnitt ! eller hur menar du ?

Posted by St_Andrew on Apr-28-2005 14:40:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du nu ?
Kan lova dig att det inte �r bortkastad tid att se alla avsnitt ! eller hur menar du ?

assa var som en en timmes lang trailer typ! dom visade allt som hant innan i serien, sa om man sett alla avsnitt innan sa far man ju inte se natt nytt i det har avsnittet, men kanske e kul anda vad vet jag var iaf javligt bra for mig som bara sett ett avsnitt innan!

kan vara att dom visa natt nytt (har ju inte sett allt innan sa vad vet jag), men i highly doubt it!

comprendo?

Posted by Cloudburst on Apr-28-2005 18:46:

Besviken.

Posted by jofawe on May-06-2005 10:28:

n�n som sett det senaste?

Posted by dbl on May-06-2005 10:47:

quote:
Originally posted by jofawe

klart

Posted by jofawe on May-06-2005 11:04:

quote:
Originally posted by dbl
klart

n�����...

Posted by St_Andrew on May-06-2005 14:07:

quote:

Jag sag, Jag sag!

Posted by mr_fisken on May-06-2005 16:56:

ahh efter all denna v�ntan.. bra avsnitt

Posted by Cloudburst on May-06-2005 20:02:

ok, kunde vart b�ttre men jag �r n�jd.

Posted by St_Andrew on May-12-2005 02:55:

n�n som sett nya? =) var bra tydligen bara tv� avsnitt kvar nu! och b�da ska g� n�sta vecka!

Posted by dbl on May-12-2005 04:27:

quote:
n�n som sett nya? =) var bra tydligen bara tv� avsnitt kvar nu! och b�da ska g� n�sta vecka!

ahh.. tack.. bra att du skrev f�r annars hade jag gl�mt av det... fixar det nu s� jag kan kolla n�r jag kommer hem sen

Posted by chjo on May-12-2005 05:52:

lost.122.hdtv-lol.[BT].avi (n�st sista) finns tillg�ngligt nu..

Posted by slam-tvd on May-24-2005 19:27:

Smile

Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt sp�nnande serie g�r mot sitt slut p� onsdag, d� sista (dubbel)avsnittet s�nds i USA. Om det inte blir en s�song till som det ryktas om p� n�tet. Jag skulle inte gilla det, sitta och v�nta ett helt �r p� s�song 2. Nej, jag hoppas och tror att serien f�r ett slut p� onsdag!!

Posted by mr_fisken on May-24-2005 20:38:

quote:
Originally posted by slam-tvd
Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt sp�nnande serie g�r mot sitt slut p� onsdag, d� sista (dubbel)avsnittet s�nds i USA. Om det inte blir en s�song till som det ryktas om p� n�tet. Jag skulle inte gilla det, sitta och v�nta ett helt �r p� s�song 2. Nej, jag hoppas och tror att serien f�r ett slut p� onsdag!!

Mmm blir sp�nnande, finns s� m�nga fr�gor man vill ha svar p�, k�nns lite v�l tajt att avsl�ja allting p� tv� avsnitt helt pl�tsligt.
Tror det kommer bli m�nga fler s�songer av Lost.

Posted by St_Andrew on May-24-2005 21:39:

quote:

jag fick f�r mig att sesongsavslutningen var f�rra veckan, och jag trodde jag missade den, men det e ju bra att jag inte gjorde det heh

Posted by Cham on May-25-2005 19:59:

quote:

Tror det blir m�nga s�songer, vore helt sjukt olikt amerikanerna att l�gga ner en popul�r serie efter f�rsta s�songen

Posted by jofawe on May-25-2005 20:37:

ja inatt f�r vi veta...

Posted by St_Andrew on May-25-2005 22:10:

hehe, s�g f�rra veckans avsnitt ig�r, s� nu e jag laddad!

2 timmar kvar kanske tom kan hitta n�tt klockan 7 p� n�n utav �stkustskanalerna, ska kolla upp det

Posted by November on May-25-2005 22:17:

Allts� ... jag lyckats alltid missa alla avsnitt..
antingen jobbar jag...eller s� sover jag.. eller s� pratar jag i telefon eller ngt annat dumt

Posted by zoric on May-26-2005 15:46:

Yeah. M�ste s�ga att Lost �r en av de f� bra serierna som g�r p� tv f�r tillf�llet f�rutom de gamla f�rst�s..

Posted by jofawe on May-26-2005 16:45:

Fy Fan vad bra s�songsavslutningen var!!!

Posted by St_Andrew on May-26-2005 20:18:

quote:
Fy Fan vad bra s�songsavslutningen var!!!

hehe var helt okay, men nu m�ste man ju se sesong tv� ox�

och vad fan gjorde dom d�r smugglarna (eller vad dom nu var) mitt ute i ingenstans (som dom vilka verka f� det som), i en liten fiskb�t?!

Posted by mr_fisken on May-26-2005 20:25:

quote:
hehe var helt okay, men nu m�ste man ju se sesong tv� ox�

och vad fan gjorde dom d�r smugglarna (eller vad dom nu var) mitt ute i ingenstans (som dom vilka verka f� det som), i en liten fiskb�t?!

Dom var ju "the others"

Undrar om han dryga killen dog
Undrar om dom kommer flyta i land p� �n d�r alla andra �r
Undrar vad som �r nedanf�r stegen
Undrar vart dom f�r pojken
Undrar vad det �r som sp�kar i skogen och sliter upp tr�dena

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »