TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lost
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by chjo �r v�l p� det viset att det som kom i natt �r n�tt specialavsnitt, allts� inte avsnitt 21. Tankar det hemma iaf, ska se det n�r jag kommer hem. |
| Originally posted by dbl jahapp.. och var fan e senaste avsnittet d����... t�nkte jag skulle f� fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det |
| Originally posted by St_Andrew kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten? |
eller hur menar du ?
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad menar du nu ? Kan lova dig att det inte �r bortkastad tid att se alla avsnitt ! eller hur menar du ? |
var iaf javligt bra for mig som bara sett ett avsnitt innan!
Besviken. 
n�n som sett det senaste? 
| Originally posted by jofawe n�n som sett det senaste? |
| Originally posted by dbl klart |
| Originally posted by jofawe n�n som sett det senaste? |
ahh efter all denna v�ntan.. bra avsnitt 
ok, kunde vart b�ttre men jag �r n�jd. 
n�n som sett nya? =) var bra
tydligen bara tv� avsnitt kvar nu! och b�da ska g� n�sta vecka!
| Originally posted by St_Andrew n�n som sett nya? =) var bra tydligen bara tv� avsnitt kvar nu! och b�da ska g� n�sta vecka! |
lost.122.hdtv-lol.[BT].avi (n�st sista) finns tillg�ngligt nu.. 
Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt sp�nnande serie g�r mot sitt slut p� onsdag, d� sista (dubbel)avsnittet s�nds i USA. Om det inte blir en s�song till som det ryktas om p� n�tet. Jag skulle inte gilla det, sitta och v�nta ett helt �r p� s�song 2. Nej, jag hoppas och tror att serien f�r ett slut p� onsdag!!
| Originally posted by slam-tvd Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt sp�nnande serie g�r mot sitt slut p� onsdag, d� sista (dubbel)avsnittet s�nds i USA. Om det inte blir en s�song till som det ryktas om p� n�tet. Jag skulle inte gilla det, sitta och v�nta ett helt �r p� s�song 2. Nej, jag hoppas och tror att serien f�r ett slut p� onsdag!! |
| Originally posted by slam-tvd Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt sp�nnande serie g�r mot sitt slut p� onsdag, d� sista (dubbel)avsnittet s�nds i USA. Om det inte blir en s�song till som det ryktas om p� n�tet. Jag skulle inte gilla det, sitta och v�nta ett helt �r p� s�song 2. Nej, jag hoppas och tror att serien f�r ett slut p� onsdag!! |
heh
ja inatt f�r vi veta...
hehe, s�g f�rra veckans avsnitt ig�r, s� nu e jag laddad! 
2 timmar kvar
kanske tom kan hitta n�tt klockan 7 p� n�n utav �stkustskanalerna, ska kolla upp det 
Allts� ... jag lyckats alltid missa alla avsnitt..
antingen jobbar jag...eller s� sover jag.. eller s� pratar jag i telefon eller ngt annat dumt 
Yeah. M�ste s�ga att Lost �r en av de f� bra serierna som g�r p� tv f�r tillf�llet f�rutom de gamla f�rst�s..
Fy Fan vad bra s�songsavslutningen var!!!
| Originally posted by jofawe Fy Fan vad bra s�songsavslutningen var!!! |

| Originally posted by St_Andrew hehe var helt okay, men nu m�ste man ju se sesong tv� ox� ![]() och vad fan gjorde dom d�r smugglarna (eller vad dom nu var) mitt ute i ingenstans (som dom vilka verka f� det som), i en liten fiskb�t?! |