TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02,09-07-2005] Sensation - Arena, Amsterdam
Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by Cosmic on Apr-01-2005 09:47:

Je gaat toch geen kaarten kopen als je de line-up nog niet weet (behalve Armin dan)? Zoiets heb ik nooit geschnappt....

Posted by Tomaz on Apr-01-2005 10:04:

quote:
Originally posted by Cosmic
Je gaat toch geen kaarten kopen als je de line-up nog niet weet (behalve Armin dan)? Zoiets heb ik nooit geschnappt....

Het gaat mij bij Sensation niet om de line-up. Ik vind die sfeer en de show er gewoon zo heerlijk ieder jaar dat ik er weer bij moet zijn! En het heeft een beetje speciale betekenis voor me omdat Sensation m'n eerste grote feestje was!

Posted by dj_spare on Apr-01-2005 11:37:

Sensation White Lineup

- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto

Posted by Dj_Day-V on Apr-01-2005 11:38:

Vandaag, vrijdag 1 april, begint de verkoop van de Special Treatment kaarten voor Sensation 2005 op twee locaties in de Amsterdam ArenA

Hoe vroeger, hoe beter!� moeten ze gedacht hebben, want de echte die-hards zaten vanochtend om 8.00 uur al bij ingang F van van de Amsterdam ArenA.
Met een Special Treatment kaart word je tijdens Sensation extra in de watten gelegd en ben je verzekerd van een avond vol extra�s en verrassingen. Er zijn 300 kaarten beschikbaar voor zowel White als Black en die gaan precies om 21.00 uur de verkoop in. De eerste 300 mensen voor White en de eerste 300 voor Black kunnen vanavond naar binnen en per persoon wordt er dan ��n kaart verkocht.
Net als tijdens het �echte� evenement is er tijdens de kaartverkoop in de ArenA ook een dress code. Dus wil je een kaart voor White, dan kom je in het wit en voor Black in het zwart.

De voorverkoop van de overige kaarten begint vannacht. Die kaarten kun je vanaf 24.00 uur bestellen via www.ticketonline.nl .

Special Treatment kaarten kosten 57,00 euro

Normale kaarten kosten ook 57,00 euro excl. presale fee, en zijn vanavond te koop vanaf 24.00 via via www.ticketonline.nl

Er zijn ook voor Sensation White en Black een aantal Sensation Deluxe kaarten beschikbaar. Deze kosten 100,00 euro excl. presale fee en zijn ook te koop via www.ticketonline.nl

Posted by Dj_Day-V on Apr-01-2005 11:39:

quote:
Originally posted by dj_spare
Sensation White Lineup

- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto

WOOW bron ?

Zeker 1 april

Posted by Remy D on Apr-01-2005 11:39:

quote:
Sensation White Lineup

- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto

ik zag net een dikke neukende ster vallen

Posted by dj_spare on Apr-01-2005 11:40:

quote:
Originally posted by Remy D
ik zag net een dikke neukende ster vallen

he die zag ik ook langskomme

Posted by Siesta on Apr-01-2005 11:43:

hahaha dikke sparerib, probeertie ook ff 1 april grapje te bedenken hoor

Posted by Dj_Day-V on Apr-01-2005 11:52:

Sensation White Lineup

Klubbheads
Dj Sammy
Megamix
Scooter
Dj Shog
Ultrabeat

Posted by Remy D on Apr-01-2005 11:53:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Sensation White Lineup

Klubbheads
Dj Sammy
Megamix
Scooter
Dj Shog
Ultrabeat

dit zo best wel eens de "beste" grap OOOOOOOOOOOIT gemaakt kunnen zijn.

Posted by Cosmic on Apr-01-2005 18:16:

quote:
Originally posted by Remy D
dit zo best wel eens de "beste" grap OOOOOOOOOOOIT gemaakt kunnen zijn.

Als t waar is ja!

Tzal de bezoekers een worst zijn volgens mij wie er draaien, als ze er maar bij zijn

Posted by jp on Apr-01-2005 18:19:

Scooter is ECHT een sensatie. Het is nog altijd een grote wens om bij een live optreden van hun te zijn. Maar goed, dat zal in Duitsland moeten gebeuren. Vannacht effe een wit kaartje scoren...

Vorig jaar was best leuk

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 18:21:

volgens mij moeten ze de dj's nog vastleggen... dus als het vannacht toch al is uitverkocht komen ze gewoon met wat 'simpele' (lees: Johan Gielen) namen!

Posted by MaGiK54 on Apr-01-2005 18:23:

quote:
Sensation White Lineup

- Ricky Rivaro
- Armin van Buuren
- Megamix
- Marco V
- Paul Oakenfold
- Tiesto

Mocht dit de line-up zijn, dan wil ik zelfs naar Sucksation......me keeps on dreaming

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 18:35:

Waarom nog steeds die Megamix... iedereen kraakt dit al jaren af en nog steeds blijft Duncan daar in volharden!

Ik verwacht weer veel Nederlandse namen dit jaar (Roog, Jean, Marnix, Ricky Rivaro, Marco V, Benjamin Bates, Don Diablo, Rank1, etc.) Als buitenlandse afgevaardiging gok ik op iemand met een beetje zomerse draaistijl die niet heel vaak in Nederland draait (Benny Benassi, David Guetta, Roger Sanchez, Dimitri, etc.)

Edit: Hoe lang zal het trouwens nog duren voordat de eerste rapper/r&b-zanger op Sensation staat?!

Posted by HiGH_NrG on Apr-01-2005 19:19:

quote:
Originally posted by Tim81

Edit: Hoe lang zal het trouwens nog duren voordat de eerste rapper/r&b-zanger op Sensation staat?!

Ze hadden vorig jaar de dag erna toch ambassador al?

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 19:27:

ja, da's waar... maar daar durfden ze nog niet de naam Sensation aan te binden! Het zal mij niks verbazen (als ik die playlist van Slam FM bekijk) wanneer ze dit ook tijdens Sensation gaan toepassen. Een line-up met DJ Jean vs. Ali B trekt natuurlijk zowel jonge meisjes als allochtone jongeren = verbreding van de doelgroep

Posted by Sabina on Apr-01-2005 22:12:

Website en telefoonlijn zijn nu alweer overbelast... tis dus weer binnen een mum van tijd uitverkocht

Wat een formule toch he dat Sensation!

Posted by Freezel on Apr-01-2005 22:15:

Gewoon om 23:30 site open houden, niks aan de hand

Moet toch van mijn geloof afstappen, net 4 kaarten besteld

Posted by HiGH_NrG on Apr-01-2005 22:19:

quote:
Originally posted by Freezel
Gewoon om 23:30 site open houden, niks aan de hand

Moet toch van mijn geloof afstappen, net 4 kaarten besteld

Dus je koopt 4 kaarten zonder te weten wat de line-up is. Misschien komt ID&T echt met een bagger line-up...

Posted by Freezel on Apr-01-2005 22:23:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dus je koopt 4 kaarten zonder te weten wat de line-up is. Misschien komt ID&T echt met een bagger line-up...

Armin sowieso en Ferry ook waarschijnlijk ....

Heb 3 kaarten moeten bestellen voor Australische vrienden van me die dan in NL zijn, dus ga maar met ze mee

Posted by Esrem on Apr-02-2005 06:58:

Ik kan niet beslissen... :s

Posted by Tim81 on Apr-02-2005 07:50:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik kan niet beslissen... :s

Daar schijnen meer vrouwen last van te hebben

Posted by Tim81 on Apr-02-2005 07:53:

Het zal trouwens wel weer aan mij liggen, maar ik merk op dit moment niks van een overbelaste website en zou zo kaarten kunnen bestellen. Ware het niet dat ik begin juli lekker in Mexico verblijf...

Posted by HiGH_NrG on Apr-02-2005 08:35:

quote:
Originally posted by Tim81
Het zal trouwens wel weer aan mij liggen, maar ik merk op dit moment niks van een overbelaste website en zou zo kaarten kunnen bestellen. Ware het niet dat ik begin juli lekker in Mexico verblijf...

Mensen zijn altijf bang dat ze geen kaartjes kunnen krijgen eh...

Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »