TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
mwjha, lopen zeiken op Holland voor hun drugsbeleid maar al die gore stinkfransen kommen wel de grens over om gras te kopen!!
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ach, we weten toch dat JP een lederhosennicht is |
ja alles liever dan die vuile ratten met hun lelijke kutauto's, smerige vrouwen die nog nooit van scheermesjes hebben gehoord en dat vieze slakkengevreet
nee ze moeten echt oprotten
beetje dom lopen doen bij TIC, sodemieter toch op
| Originally posted by jp ja alles liever dan die vuile ratten met hun lelijke kutauto's, smerige vrouwen die nog nooit van scheermesjes hebben gehoord en dat vieze slakkengevreet nee ze moeten echt oprotten beetje dom lopen doen bij TIC, sodemieter toch op |
Denk goh, laat ik die kut fransen eens welkom heten in holland
nou, blijven die domme mongolen een beetje als een pasta aan elkaar kleven en me dom aankijken
sodemieter op, stelletje ongeinteresseerde slakkenvreters
waarom kunnen belgen en duitsers wel sociaal/gezellig zijn en fransen niet?
heerlijk schelden, dat lucht op 
| Originally posted by jp Denk goh, laat ik die kut fransen eens welkom heten in holland nou, blijven die domme mongolen een beetje als een pasta aan elkaar kleven en me dom aankijken sodemieter op, stelletje ongeinteresseerde slakkenvreters waarom kunnen belgen en duitsers wel sociaal/gezellig zijn en fransen niet? |
Das ist egal
| Originally posted by jp Das ist egal |
Jep
Ik ga er wel even over nadenken 
Tiësto...in Disney?
You gotta be kidding me.
I like the idea of a party on an unusual location... I've seen all the Jaarbeurs-like venues by now, all the same... Besides I love partying in the open air 
| Originally posted by eieregooie I like the idea of a party on an unusual location... I've seen all the Jaarbeurs-like venues by now, all the same... Besides I love partying in the open air |
), prog (
) and others.
With Dance Valley, or even Mystery Land, I don't really feel the need to travel to the other end of the world for an open air party
Paris however is only a 5 hour ride
Also I barely drink, so I wouldn't miss the alcohol anyway 
| Originally posted by eieregooie With Dance Valley, or even Mystery Land, I don't really feel the need to travel to the other end of the world for an open air party Paris however is only a 5 hour ride Also I barely drink, so I wouldn't miss the alcohol anyway |
"Last edited by eieregooie on Feb-16-2005 at 03:26" on DarkAngel's last post, what are you upto ei? 
| Originally posted by Phortje "Last edited by eieregooie on Feb-16-2005 at 03:26" on DarkAngel's last post, what are you upto ei? |
Ik zit er toch wel over na te denken ook te gaan, lijkt me best wel een supervet feestje
Alleen mijn vrienden willen nie
Zijn er hier niet toevallig nog mensen die een extra iemand mee kunnen/willen nemen

pm 
Ik ben helemaal gek van trance en ook van de setjes die meneer tijs verwest altijd neerzet, maar om nou helemaal naar Parijs te gaan om daar tussen mickey mouse en donald duck een misschien 3 uur durend setje voorgeschoteld te krijgen, vind ik het niet waard.
Misschien komt dat ik, als nederlander, verwend ben en dat wij hier in Nederland genoeg kansen krijgen of gekregen hebben om hem live te zien.
Ik wacht wel weer tot TIC 3 of dat hij 29 april in de HMH draait als dat waar is volgens de geruchten 
begin maar met lachen...
ik ga heen 
vond het eerst ook veel te veel geld maar als je ervoor kiest om in Belgie op te bus te stappen scheelt het toch een hoop geld. Vind 69 euro nog wel redelijk voor hele dag toegang tot Disney, busreis vanuit Belgie en toegang tot de set s'avonds.
Tis weer eens wat anders dan de gelredome of de Cruise Terminal
[QUOTE]Originally posted by AversusZ
begin maar met lachen...
ik ga heen 
/QUOTE]
Ik lach niet. Het zal vast een hele vette show worden op een unieke locatie. Alleen ik heb het er niet voor over, maar ik wens jou heel veel plezier toe daar en geniet ervan en laat effe weten hoe het was als je terug bent.
| Originally posted by dj pdv [QUOTE]Originally posted by AversusZ begin maar met lachen... ik ga heen ![]() /QUOTE] Ik lach niet. Het zal vast een hele vette show worden op een unieke locatie. Alleen ik heb het er niet voor over, maar ik wens jou heel veel plezier toe daar en geniet ervan en laat effe weten hoe het was als je terug bent. |
http://www.tiestoworld.nl/disney.htm
tiestoworld ownt
| Originally posted by Phortje "Last edited by eieregooie on Feb-16-2005 at 03:26" on DarkAngel's last post, what are you upto ei? |