TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Update - foto van jezelf thread!!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by emre Over broeken op de enkels gesproken --> hoe staat het met de plannen die je eind december had betreffende de schone jongedames in Velserbroek en omgeving? |
dat is mooi weer in de slop geraakt, niemand moest me en het enige wat ik heb kunnen verkrachen was een schaap die al 3 dagen op zijn rug lag.
Dus dat was al weer een grote domper dit jaar en zie voorlopig nog geen verbeteringen.
| quote: |
| Originally posted by Remy D hahaha dat is mooi weer in de slop geraakt, niemand moest me en het enige wat ik heb kunnen verkrachen was een schaap die al 3 dagen op zijn rug lag. Dus dat was al weer een grote domper dit jaar en zie voorlopig nog geen verbeteringen. |
| quote: |
| Originally posted by basvh ik zei toch dat je langs moest komen met carnaval. dan had je wel wat booty gehad en geen schapen booty. haha |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Maar binnenkort gaan we samen weer ergens los. |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Aangezien ik qua kapsel nu ook meer op New Wave lijk volgt hier even een nieuwe foto! |
Even dacht ik gabberpiet maar nee tis matthijszzz, ongelofelijk. Van de trap gevallen ??
Over Gabber Piet gesproken... doet me denken aan Gabbertje... Ik kwam Ruben van der Meer (Hakkuhbar - Gabbertje)
nog tegen tijdens Sneakerz vorige week... Dat imago zal wel aan hem blijven plakken 
| quote: |
| Originally posted by iLLicit HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Ezzzzzzy Even dacht ik gabberpiet maar nee tis matthijszzz, ongelofelijk. Van de trap gevallen ?? |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Over Gabber Piet gesproken... doet me denken aan Gabbertje... Ik kwam Ruben van der Meer (Hakkuhbar - Gabbertje) nog tegen tijdens Sneakerz vorige week... Dat imago zal wel aan hem blijven plakken |
Die gasten hadden toch een korte film gemaakt?
dat van die gabbers een aussie gingen kopen en dat hij een onzichtbare aus kocht
Ik was een maandje terug aan het zappen op tv. Ik kwam toen langs Zeppelin (jaja met die kinderprogs)....en wat zie ik
Dat filmpje van 20 minuten hakkenbar
Kan je eigenlijk niet maken
paar van die gasten spelen dat ze onder de XTC zitten en uitzenden op een kinderzender
Vond het wel grappig om terug te zien
hahaha ja dat filmpje was gaaf, zag je hem lopen in zijn doorzichtige aussie door die winkelstraat. 
hahaha ja dat filmpje was gaaf, zag je hem lopen in zijn doorzichtige aussie door die winkelstraat. 
hahaha ja dat filmpje was gaaf, zag je hem lopen in zijn doorzichtige aussie door die winkelstraat. 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Jezus Tim je bent nu echt een biljartbal, scheer je het nu elke dag? Dit ben ik iig afgelopen zondag terug naar huis lopend van de appie, net boodschappen gedaan. |
Ikke 3 weken geleden, onder het genot van een biertje
| quote: |
| Originally posted by Hitman fotow Ikke 3 weken geleden, onder het genot van een biertje |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 das siet gut aus jaaaaaa! |
| quote: |
| Originally posted by Hitman Ikke 3 weken geleden, onder het genot van een biertje |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG En ongeveer recht achter je is die appie, of niet? |
Haha, waaaar blijven de echte mannelijke foto's? 
| quote: |
| Originally posted by Deamonicus Haha, waaaar blijven de echte mannelijke foto's? |


touch� 
| quote: |
| Originally posted by Deamonicus Haha, waaaar blijven de echte mannelijke foto's? |
dit ben ik

| quote: |
| Originally posted by Remy D dit ben ik |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.