TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Update - foto van jezelf thread!!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »


Posted by Remy D on Feb-22-2005 22:04:

quote:
Originally posted by emre
Over broeken op de enkels gesproken --> hoe staat het met de plannen die je eind december had betreffende de schone jongedames in Velserbroek en omgeving?

hahaha dat is mooi weer in de slop geraakt, niemand moest me en het enige wat ik heb kunnen verkrachen was een schaap die al 3 dagen op zijn rug lag. Dus dat was al weer een grote domper dit jaar en zie voorlopig nog geen verbeteringen.


Posted by basvh on Feb-22-2005 22:05:

quote:
Originally posted by Remy D
hahaha dat is mooi weer in de slop geraakt, niemand moest me en het enige wat ik heb kunnen verkrachen was een schaap die al 3 dagen op zijn rug lag. Dus dat was al weer een grote domper dit jaar en zie voorlopig nog geen verbeteringen.


ik zei toch dat je langs moest komen met carnaval. dan had je wel wat booty gehad en geen schapen booty. haha


Posted by Remy D on Feb-22-2005 22:09:

quote:
Originally posted by basvh
ik zei toch dat je langs moest komen met carnaval. dan had je wel wat booty gehad en geen schapen booty. haha

heb er zeker aan zitten denken en dat wist je, maar had ergens een feest waar ik naar toe ben geweest en dat was ook erg leuk. Maar binnenkort gaan we samen weer ergens los.


Posted by basvh on Feb-22-2005 22:12:

quote:
Originally posted by Remy D
Maar binnenkort gaan we samen weer ergens los.


HQ moet gewoon gvd snel terugkomen!


Posted by iLLicit on Feb-22-2005 22:14:

quote:
Originally posted by Matthijs
Aangezien ik qua kapsel nu ook meer op New Wave lijk volgt hier even een nieuwe foto!



HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!


Posted by Ezzzzzzy on Feb-23-2005 09:14:

Even dacht ik gabberpiet maar nee tis matthijszzz, ongelofelijk. Van de trap gevallen ??


Posted by Tim81 on Feb-23-2005 17:06:

Over Gabber Piet gesproken... doet me denken aan Gabbertje... Ik kwam Ruben van der Meer (Hakkuhbar - Gabbertje) nog tegen tijdens Sneakerz vorige week... Dat imago zal wel aan hem blijven plakken


Posted by Matthijs on Feb-23-2005 18:07:

quote:
Originally posted by iLLicit
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!


haha een jaar lang zie ik je hier niet, en nu is ie er ineens als de kippen bij hoor!


quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
Even dacht ik gabberpiet maar nee tis matthijszzz, ongelofelijk. Van de trap gevallen ??


Gewoon de tondeuse van m'n vader gepakt, geeft hetzelfde resultaat met minder hoofdpijn!


Posted by New Wave on Feb-23-2005 20:50:

quote:
Originally posted by Tim81
Over Gabber Piet gesproken... doet me denken aan Gabbertje... Ik kwam Ruben van der Meer (Hakkuhbar - Gabbertje) nog tegen tijdens Sneakerz vorige week... Dat imago zal wel aan hem blijven plakken



Mwhaha nu je er over begint Die gasten hadden toch een korte film gemaakt? dat van die gabbers een aussie gingen kopen en dat hij een onzichtbare aus kocht Ik was een maandje terug aan het zappen op tv. Ik kwam toen langs Zeppelin (jaja met die kinderprogs)....en wat zie ik Dat filmpje van 20 minuten hakkenbar Kan je eigenlijk niet maken paar van die gasten spelen dat ze onder de XTC zitten en uitzenden op een kinderzender Vond het wel grappig om terug te zien


Posted by Remy D on Feb-23-2005 22:49:

hahaha ja dat filmpje was gaaf, zag je hem lopen in zijn doorzichtige aussie door die winkelstraat.


Posted by Remy D on Feb-23-2005 22:49:

hahaha ja dat filmpje was gaaf, zag je hem lopen in zijn doorzichtige aussie door die winkelstraat.


Posted by Remy D on Feb-23-2005 22:49:

hahaha ja dat filmpje was gaaf, zag je hem lopen in zijn doorzichtige aussie door die winkelstraat.


Posted by HiGH_NrG on Feb-26-2005 21:02:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Jezus Tim je bent nu echt een biljartbal, scheer je het nu elke dag?
Dit ben ik iig afgelopen zondag terug naar huis lopend van de appie, net boodschappen gedaan.



En ongeveer recht achter je is die appie, of niet?


Posted by Hitman on Mar-01-2005 23:38:



Ikke 3 weken geleden, onder het genot van een biertje


Posted by tijs08 on Mar-02-2005 00:34:

quote:
Originally posted by Hitman
fotow
Ikke 3 weken geleden, onder het genot van een biertje


das siet gut aus jaaaaaa!


Posted by Hitman on Mar-02-2005 23:35:

quote:
Originally posted by tijs08
das siet gut aus jaaaaaa!


Was in Frankrijk


Posted by Matthijs on Mar-03-2005 15:40:

quote:
Originally posted by Hitman
Ikke 3 weken geleden, onder het genot van een biertje


Met zulke glazen kan je echt niet meer over een bierTJE spreken hoor!


Posted by Little Theseus on Mar-03-2005 16:33:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En ongeveer recht achter je is die appie, of niet?

je leert het al


Posted by Deamonicus on Mar-04-2005 09:00:

Haha, waaaar blijven de echte mannelijke foto's?


Posted by SnuggLe on Mar-04-2005 10:19:

quote:
Originally posted by Deamonicus
Haha, waaaar blijven de echte mannelijke foto's?




Als jij nou dan ECHTE vrouwen gaat posten


Posted by Deamonicus on Mar-04-2005 10:20:


Posted by magrec on Mar-04-2005 11:02:

touch�


Posted by Tim81 on Mar-04-2005 16:54:

quote:
Originally posted by Deamonicus
Haha, waaaar blijven de echte mannelijke foto's?



Posted by Remy D on Mar-06-2005 20:27:

dit ben ik


Posted by Original on Mar-06-2005 20:39:

quote:
Originally posted by Remy D
dit ben ik


Jij moet s`avonds zeker altijd het vlees snijden?


Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.