TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by tango on May-29-2005 17:34:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Tango, kwam ik jou nou tegen in Zak of was dat WEER iemand anders ?

(ik werd weer eens herkend: 'jij bent toch kolkiewolkie van TA? ja... hoe dat zo? Ik herken je aan je doppen op de foto's )


haha, dat was ik ja Wat een tent zeg die zak, ongekend!


Posted by Partyhardy! on May-30-2005 14:29:

quote:
Originally posted by tango
haha, dat was ik ja Wat een tent zeg die zak, ongekend!


Hey vage harry, je post in deze Emporium thread dat je gaat maar nu GEEN ENKEL woord over hoe je het gehad hebt! lummel! ben wel benieuwd eigenlijk...


Posted by tango on May-30-2005 16:11:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hey vage harry, je post in deze Emporium thread dat je gaat maar nu GEEN ENKEL woord over hoe je het gehad hebt! lummel! ben wel benieuwd eigenlijk...


haha, sorry partyhardy, maar dat kwam omdat ik maar 2 uurtjes heb meegemaakt, van 22.00 tot 00.00. Maar van wat ik heb gezien zag het er goed uit! De Main Stage was als enige buiten, de rest van de area's waren gehuisvest in tenten. De main stage was een romeins 'gebouw' met van die pilaren met daarachter een groot scherm met lichten. Rond een uur of half 12 was er een groot vuurwerk. Het terrein deed me een beetje denken aan het festival terrein van impulz outdoor in busloo. Voor de rest waren de vrouwtjes luchtig maar mooi gekleed Ik heb alleen Marco V en laidback luke gehoord, die beide lekker aan het draaien waren....

Misschien kan iemand een betere impressie geven die langer aanwezig is geweest dan mij?


Posted by Partyhardy! on May-30-2005 22:44:

Ah klinkt goed in ieder geval! en thanks voor je pm!


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.