TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Tango, kwam ik jou nou tegen in Zak of was dat WEER iemand anders (ik werd weer eens herkend: 'jij bent toch kolkiewolkie van TA? ja... hoe dat zo? Ik herken je aan je doppen op de foto's ) |
Wat een tent zeg die zak, ongekend!
| quote: |
| Originally posted by tango haha, dat was ik ja Wat een tent zeg die zak, ongekend! |
lummel!
ben wel benieuwd eigenlijk...
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Hey vage harry, je post in deze Emporium thread dat je gaat maar nu GEEN ENKEL woord over hoe je het gehad hebt! lummel! ben wel benieuwd eigenlijk... |
Ik heb alleen Marco V en laidback luke gehoord, die beide lekker aan het draaien waren....
Ah klinkt goed in ieder geval!
en thanks voor je pm! ![]()
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.