TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Funfrock När vandrar ni från stationen ungefär? jag kommer nog ensam från helsingborg och brukar vara rätt duktig på att virra bort mig i lund. |
MEN SHIT !!!!! Vaknade med jordens halsont idag, kan inte ens andas utan att de gör ont, fan om man ska få bihåleinflamation eller nåt.... FUCK !!!!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever MEN SHIT !!!!! Vaknade med jordens halsont idag, kan inte ens andas utan att de gör ont, fan om man ska få bihåleinflamation eller nåt.... FUCK !!!! |
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Shit, se till att tillfriskna kvickt som fan. Löjlig dålig tajming på det där. Hoppas det går över snart. Själv börjar man blir riktigt jävla laddad |
Nu är jag i stan... kom till Malmö kl.23 igår 
Jag ska "inte ropa hej" än men jag mår fan riktigt bra idag, halsontet har försvunnit... mådde så jävla piss igår så jag är lite förvånad själv...
Antar min huskur nätan botatr mig helt --> Echinaguard, multivitaminer 3ggr/dag, extra C-vitamin 3ggr/dag, bytt örngott varje natt. 
Vi ses snart mina vänner
Från förra årets Malmö SWETA meetup 

Jaså då börjar det lukta torsdag!
Självklart har dagen börjat med lite motgångar, line-in vägrar funka på mitt ljudkort -> mitt subwoofersystem funkar inte. Någon som har lust/möjlighet att ta med ett ljudkort (5.1 som stödjer 5+1) hade det varit underbart. I annat fall har jag tagit fram min gamla 2 högtalarsstereo som backup...
Men nån borde ha ett ljudkort right?
typiskt
missade det också! och jag som bor i Lund
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.