TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2005 16:44:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill



Nära & bra


Posted by Funfrock on Mar-22-2005 19:09:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill


När vandrar ni från stationen ungefär? jag kommer nog ensam från helsingborg och brukar vara rätt duktig på att virra bort mig i lund.


Posted by SWE_TRANCE on Mar-22-2005 22:42:

quote:
Originally posted by Funfrock
När vandrar ni från stationen ungefär? jag kommer nog ensam från helsingborg och brukar vara rätt duktig på att virra bort mig i lund.


Tja...vi anländer till Lund C vid 18.30, sen tänkte vi ta en snabbis förbi något mathak för att fylla på med lite energi om det behövs.
Skicka ett PM till mig med ditt mobilnummer så kan vi ju höras av om du anser att tidpunkten passar


Posted by SteveTranz4ever on Mar-23-2005 06:53:

MEN SHIT !!!!! Vaknade med jordens halsont idag, kan inte ens andas utan att de gör ont, fan om man ska få bihåleinflamation eller nåt.... FUCK !!!!


Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-23-2005 08:41:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MEN SHIT !!!!! Vaknade med jordens halsont idag, kan inte ens andas utan att de gör ont, fan om man ska få bihåleinflamation eller nåt.... FUCK !!!!


Shit, se till att tillfriskna kvickt som fan. Löjlig dålig tajming på det där. Hoppas det går över snart.


Själv börjar man blir riktigt jävla laddad


Posted by SteveTranz4ever on Mar-23-2005 10:17:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Shit, se till att tillfriskna kvickt som fan. Löjlig dålig tajming på det där. Hoppas det går över snart.


Själv börjar man blir riktigt jävla laddad


Ja dålig tajming som fan men att vara 30 & sjuk är inga hinder för att festa järnet ändå till 05:00...


Peter... du är SWETA & ska inte mixa... whoooot ?! Är ju SWETA förfest för bövulen !
Och du måste nog ha förväxlat mig med nån annan, jag spelar hos DJ Mistake ca. en gång varannan månad. Var mer förr (96-99)fast på CD dårå när man hade egna grejjer.


Posted by SteveTranz4ever on Mar-24-2005 11:42:

Nu är jag i stan... kom till Malmö kl.23 igår

Jag ska "inte ropa hej" än men jag mår fan riktigt bra idag, halsontet har försvunnit... mådde så jävla piss igår så jag är lite förvånad själv...
Antar min huskur nätan botatr mig helt --> Echinaguard, multivitaminer 3ggr/dag, extra C-vitamin 3ggr/dag, bytt örngott varje natt.


Vi ses snart mina vänner


Från förra årets Malmö SWETA meetup


Posted by sipowitz on Mar-24-2005 12:30:

Jaså då börjar det lukta torsdag!

Självklart har dagen börjat med lite motgångar, line-in vägrar funka på mitt ljudkort -> mitt subwoofersystem funkar inte. Någon som har lust/möjlighet att ta med ett ljudkort (5.1 som stödjer 5+1) hade det varit underbart. I annat fall har jag tagit fram min gamla 2 högtalarsstereo som backup...

Men nån borde ha ett ljudkort right?


Posted by anuga on Mar-25-2005 10:23:

typiskt missade det också! och jag som bor i Lund


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.