TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Springbreak Cruise!!!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Posted by Sorrow on Mar-02-2005 10:51:

Om man ska vara lite skral s� kan det vara v�rt att n�mna att media alltid �r s� h�r. Anledningen till att det sticker ut s� mycket just f�r tillf�llet �r f�r att folk �r insatta.

Kan vara n�got att ha i �tanke n�sta g�ng man l�ser tidningen..

Posted by SteveTranz4ever on Mar-02-2005 11:14:

M�nga har ju mailat div. tidningar samt annan media och d�r bland annat jag till ABC... inget j�tte mail men iaf. Lite att det �r synd att media tyv�rr subjektivt rapporterar osv osv. minns inte i detalj vad jag skrev men �ven att polisens s�kallade d�lda kamera var v�ldigt d�liga bilder och rekomenderade dom att ladda hem min version p� Liquid.
Nyss fick jag ett svar vilket jag inte v�ntade mig men d�r dom vill g�ra en intervju med mig eller mina v�nner... ga'damn... fan jag v�gar ju aldrig st� framf�r kameran, f�r ju jordens rampfeber, d�rf�r jag filmar.... hmm... Och hur ska man hinna... f�r inte ens skriva detta inl�gg f�r min chef p� arbetstid :P

Han n�mde att dom ska g�ra ett reportage kring Jofawes uppropslista.... f�r musik, mot droger...

Posted by SWE_TRANCE on Mar-02-2005 11:40:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
M�nga har ju mailat div. tidningar samt annan media och d�r bland annat jag till ABC... inget j�tte mail men iaf. Lite att det �r synd att media tyv�rr subjektivt rapporterar osv osv. minns inte i detalj vad jag skrev men �ven att polisens s�kallade d�lda kamera var v�ldigt d�liga bilder och rekomenderade dom att ladda hem min version p� Liquid.
Nyss fick jag ett svar vilket jag inte v�ntade mig men d�r dom vill g�ra en intervju med mig eller mina v�nner... ga'damn... fan jag v�gar ju aldrig st� framf�r kameran, f�r ju jordens rampfeber, d�rf�r jag filmar.... hmm... Och hur ska man hinna... f�r inte ens skriva detta inl�gg f�r min chef p� arbetstid :P

Han n�mde att dom ska g�ra ett reportage kring Jofawes uppropslista.... f�r musik, mot droger...

Bra steve!
Klart att du ska st�lla upp p� intervju.
Du g�r ju oss alla en tj�nst med att f� fram de r�tta budskapen och samtidigt visa "din" bild av det hela.

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-02-2005 11:48:

Klart du ska st�lla upp p� intervjun Steve. F�rst�r att det kan vara nerv�st dock men jag tror du hade gjort bra ifr�n dig och det skulle verkligen beh�vas lite fler vettiga uttalanden i media just nu

Posted by reveal on Mar-02-2005 12:21:

Klart du st�ller upp! Viktigt att folk f�r reda p� hur det egentligen f�rh�ller sig!

Sen g�r du givetvis lite reklam f�r SweTA ocks�

Posted by FredAcler on Mar-02-2005 13:12:

Steve:
Hoppas du st�ller upp.
Jag �r helt s�ker p� att du g�r ett kanonjobb.

Posted by EsseT on Mar-02-2005 14:33:

Smiley DJ

STEVE vi st�ller upp f�r dig det VET du jag st�ller upp Jofawes lista rullar p� sj�lvkart st�ller man upp d�r med
Vore skoj med en intervju men jag �r ox� lite r�dd f�r att st� framf�r en kamera o prata en massa... ehh :P hehe f�r v�l tungh�fta :P
N�ja Det �r dags att vi visar sverige :P

Posted by SteveTranz4ever on Mar-02-2005 15:30:

Jag kommer vara med
Gillar det inte men drar mitt lass f�r detta som vi �lskar...
Vet inte tid �n men.... *bah*

Posted by jofawe on Mar-02-2005 15:31:

jag fick detta fr�n ABC idag:
Hej Patric. Tack f�r mailet, vi lyssnar g�rna p� dina synpunkter. Idag g�r vi ett reportage om den uppropslistan som du skickade en l�nk till. Vi vill g�rna intervjua n�gon/n�gra som var med p� f�rjan. S� om antingen du sj�lv eller n�gon av dina v�nner/bekanta vill st�lla upp p� en intervju idag och ber�tta, s� h�r g�rna av dig.
/Mvh
Christoffer Wendick
Sveriges Television, ABC
08-784 77 50

N�n som kan st�lla upp f�r min r�kning?

Posted by mr_fisken on Mar-02-2005 15:41:

steve k�nn pressen nu, hela EDM-kulturen vilar p� dina axlar

sk�mt och sido, lycka till det g�r s�kert bra.

Posted by St_Andrew on Mar-02-2005 15:58:

wow, bra jobbar killar

var hittar man namninsammlingen btw? =)

Posted by reveal on Mar-02-2005 15:59:

N�n m�ste rippa inslaget och l�gga ut h�r!
Lycka till Steve!

Posted by Kvicket on Mar-02-2005 16:23:

quote:
Originally posted by reveal
N�n m�ste rippa inslaget och l�gga ut h�r!
Lycka till Steve!

Framf�r allt s�ga till om n�r det �r

Posted by jofawe on Mar-02-2005 16:28:

quote:
Originally posted by St_Andrew
wow, bra jobbar killar

var hittar man namninsammlingen btw? =)

H�R

Posted by SteveTranz4ever on Mar-02-2005 18:36:

Jofawe... din namnlista kommer vara med p� ABC... jag med

Blev att dom kom hem till mig � filmade lite... typ n�r jag sitter � kollar p� min Lucia kryssfilm s� dom har sett hela den och tom. diggade lite och fr�gade vad en del l�tar var hette.

Dom tyckte de blev hela bra sj�lv t�nker man "Fan jag skulle suttit mer uppr�tt" "Fan jag skulle inte l�tit s� knarrande med r�sten..." "Fan man skulle sagt s� ist�llet"
Synd man inte kunde ha kikat p� fr�gorna innan...

Jag kommer d� inte se p� ABC ikv�ll.... bl�����

Posted by P4z! on Mar-02-2005 18:41:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jofawe... din namnlista kommer vara med p� ABC... jag med

Blev att dom kom hem till mig � filmade lite... typ n�r jag sitter � kollar p� min Lucia kryssfilm s� dom har sett hela den och tom. diggade lite och fr�gade vad en del l�tar var hette.

Dom tyckte de blev hela bra sj�lv t�nker man "Fan jag skulle suttit mer uppr�tt" "Fan jag skulle inte l�tit s� knarrande med r�sten..." "Fan man skulle sagt s� ist�llet"
Synd man inte kunde ha kikat p� fr�gorna innan...

Jag kommer d� inte se p� ABC ikv�ll.... bl�����

hehe det blir nog bra ska du se Tror jag snackar f�r alla n�r jag s�ger att du ska ha mkt ber�m f�r att du st�llde upp!

Edit: Och Jofawe ocks� f�r hans namnlista, och alla andra som har p� n�got s�tt bidragit till alltihopa!

Posted by dbl on Mar-02-2005 18:42:

n�n m�ste ju spela in och l�gga upp det n�nstans s� man kan f� se

Posted by -=Kotten=- on Mar-02-2005 18:48:

Kvart �ver tio sa dom att det skulle va ikv�ll...

Posted by jofawe on Mar-02-2005 18:50:

steve.. jag tror det g�r kanon!

Posted by reveal on Mar-02-2005 18:52:

vem rippar? �r ju l�ngt ifr�n alla som kan se ABC-nytt

Posted by P4z! on Mar-02-2005 19:00:

quote:
Originally posted by reveal
vem rippar? �r ju l�ngt ifr�n alla som kan se ABC-nytt

alla ABC s�ndningar hamnar v�l p� svt.se?

Posted by reveal on Mar-02-2005 19:15:

quote:
Originally posted by P4z!
alla ABC s�ndningar hamnar v�l p� svt.se?

Det �r mer �n jag vet S� man kommer kunna ladda hem inslaget d�rifr�n tror du? Vettig kvalitet?

Posted by Laszlo on Mar-02-2005 19:22:

Steve - du �r fan min kung! Alla sveriges EDM-fantaster kommer att �lska dig f�r detta....

RIPPA S�NDNINGEN N�GON F�R J�VLEN!

Posted by Laszlo on Mar-02-2005 19:25:

btw...klicka p� mig. H�r kan man se veckans alla s�ndningar...

Posted by mr_fisken on Mar-02-2005 19:40:

Jo precis dom hamnar p� svt.se men kan vara skoj att ha en rip ocks�..
Vilka l�tar tyckte dom var bra d� steve?

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »