TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack Springbreak Cruise!!!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Om man ska vara lite skral s� kan det vara v�rt att n�mna att media alltid �r s� h�r. Anledningen till att det sticker ut s� mycket just f�r tillf�llet �r f�r att folk �r insatta.
Kan vara n�got att ha i �tanke n�sta g�ng man l�ser tidningen..
M�nga har ju mailat div. tidningar samt annan media och d�r bland annat jag till ABC... inget j�tte mail men iaf. Lite att det �r synd att media tyv�rr subjektivt rapporterar osv osv. minns inte i detalj vad jag skrev men �ven att polisens s�kallade d�lda kamera var v�ldigt d�liga bilder och rekomenderade dom att ladda hem min version p� Liquid.
Nyss fick jag ett svar vilket jag inte v�ntade mig men d�r dom vill g�ra en intervju med mig eller mina v�nner... ga'damn... fan jag v�gar ju aldrig st� framf�r kameran, f�r ju jordens rampfeber, d�rf�r jag filmar.... hmm... Och hur ska man hinna... f�r inte ens skriva detta inl�gg f�r min chef p� arbetstid :P
Han n�mde att dom ska g�ra ett reportage kring Jofawes uppropslista.... f�r musik, mot droger...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever M�nga har ju mailat div. tidningar samt annan media och d�r bland annat jag till ABC... inget j�tte mail men iaf. Lite att det �r synd att media tyv�rr subjektivt rapporterar osv osv. minns inte i detalj vad jag skrev men �ven att polisens s�kallade d�lda kamera var v�ldigt d�liga bilder och rekomenderade dom att ladda hem min version p� Liquid. Nyss fick jag ett svar vilket jag inte v�ntade mig men d�r dom vill g�ra en intervju med mig eller mina v�nner... ga'damn... fan jag v�gar ju aldrig st� framf�r kameran, f�r ju jordens rampfeber, d�rf�r jag filmar.... hmm... Och hur ska man hinna... f�r inte ens skriva detta inl�gg f�r min chef p� arbetstid :P Han n�mde att dom ska g�ra ett reportage kring Jofawes uppropslista.... f�r musik, mot droger... |
Klart du ska st�lla upp p� intervjun Steve. F�rst�r att det kan vara nerv�st dock men jag tror du hade gjort bra ifr�n dig och det skulle verkligen beh�vas lite fler vettiga uttalanden i media just nu 
Klart du st�ller upp! Viktigt att folk f�r reda p� hur det egentligen f�rh�ller sig!
Sen g�r du givetvis lite reklam f�r SweTA ocks� 

Steve:
Hoppas du st�ller upp.
Jag �r helt s�ker p� att du g�r ett kanonjobb. 

STEVE vi st�ller upp f�r dig det VET du jag st�ller upp Jofawes lista rullar p� sj�lvkart st�ller man upp d�r med
Vore skoj med en intervju men jag �r ox� lite r�dd f�r att st� framf�r en kamera o prata en massa... ehh :P hehe f�r v�l tungh�fta :P
N�ja Det �r dags att vi visar sverige :P

Jag kommer vara med
Gillar det inte men drar mitt lass f�r detta som vi �lskar...
Vet inte tid �n men.... *bah*

jag fick detta fr�n ABC idag:
Hej Patric. Tack f�r mailet, vi lyssnar g�rna p� dina synpunkter. Idag g�r vi ett reportage om den uppropslistan som du skickade en l�nk till. Vi vill g�rna intervjua n�gon/n�gra som var med p� f�rjan. S� om antingen du sj�lv eller n�gon av dina v�nner/bekanta vill st�lla upp p� en intervju idag och ber�tta, s� h�r g�rna av dig.
/Mvh
Christoffer Wendick
Sveriges Television, ABC
08-784 77 50
N�n som kan st�lla upp f�r min r�kning?
steve k�nn pressen nu, hela EDM-kulturen vilar p� dina axlar
sk�mt och sido, lycka till det g�r s�kert bra.
wow, bra jobbar killar 
var hittar man namninsammlingen btw? =)
N�n m�ste rippa inslaget och l�gga ut h�r!
Lycka till Steve!
| Originally posted by reveal N�n m�ste rippa inslaget och l�gga ut h�r! Lycka till Steve! |
| Originally posted by St_Andrew wow, bra jobbar killar ![]() var hittar man namninsammlingen btw? =) |
Jofawe... din namnlista kommer vara med p� ABC... jag med
Blev att dom kom hem till mig � filmade lite... typ n�r jag sitter � kollar p� min Lucia kryssfilm s� dom har sett hela den och tom. diggade lite och fr�gade vad en del l�tar var hette.
Dom tyckte de blev hela bra sj�lv t�nker man "Fan jag skulle suttit mer uppr�tt" "Fan jag skulle inte l�tit s� knarrande med r�sten..." "Fan man skulle sagt s� ist�llet"
Synd man inte kunde ha kikat p� fr�gorna innan...
Jag kommer d� inte se p� ABC ikv�ll.... bl�����
| Originally posted by SteveTranz4ever Jofawe... din namnlista kommer vara med p� ABC... jag med Blev att dom kom hem till mig � filmade lite... typ n�r jag sitter � kollar p� min Lucia kryssfilm s� dom har sett hela den och tom. diggade lite och fr�gade vad en del l�tar var hette. Dom tyckte de blev hela bra sj�lv t�nker man "Fan jag skulle suttit mer uppr�tt" "Fan jag skulle inte l�tit s� knarrande med r�sten..." "Fan man skulle sagt s� ist�llet" Synd man inte kunde ha kikat p� fr�gorna innan... Jag kommer d� inte se p� ABC ikv�ll.... bl����� |
Tror jag snackar f�r alla n�r jag s�ger att du ska ha mkt ber�m f�r att du st�llde upp!
n�n m�ste ju spela in och l�gga upp det n�nstans s� man kan f� se
Kvart �ver tio sa dom att det skulle va ikv�ll...
steve.. jag tror det g�r kanon!
vem rippar? �r ju l�ngt ifr�n alla som kan se ABC-nytt
| Originally posted by reveal vem rippar? �r ju l�ngt ifr�n alla som kan se ABC-nytt |
| Originally posted by P4z! alla ABC s�ndningar hamnar v�l p� svt.se? |
S� man kommer kunna ladda hem inslaget d�rifr�n tror du? Vettig kvalitet?
Steve - du �r fan min kung! Alla sveriges EDM-fantaster kommer att �lska dig f�r detta....
RIPPA S�NDNINGEN N�GON F�R J�VLEN!
btw...klicka p� mig. H�r kan man se veckans alla s�ndningar...
Jo precis dom hamnar p� svt.se men kan vara skoj att ha en rip ocks�..
Vilka l�tar tyckte dom var bra d� steve?