TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto met een gids of niet? We hebben via internet geboekt, en zelf thalys gereserveerd. Met een gids ziet ge waarschijnlijk veel meer maar kheb niet echt zin in zo'n jachtig gedoe. Liever lekker relax. Moulin Rouge is wel pokkeduur, 93 euro voor een show als ik mij niet vergis. |
In de Moulin Rouge mocht ik toen nog ni binnen en de flikken stonden voor de deur
mijn reisplannen ..
eerst in de paasvakantie een beetje gaan leren snowboarden.
en voor de rest ... weet ik het nog ni.
wilde van de zomer nog ne keer echt ver weg (op zijn minst Florida ofzo) maar vind geen slachtoffers die meewillen. om zeer vreemde en duistere redenen wil iedereen plots naar Kroati�
khoop van't jaar ook nog een leuk shoppingtripke mee te pakken, een keertje New York ofzo (extreem goedkope ticketjes op't werk
)
Ik heb voor 2 maanden een stage bemachtigd in Abu Dhabi. 't Is niet echt verlof, want ik zal er moeten werken. Maar toch wel exotisch genoeg voor mij! 
Stage als? 
^Ik zal er metingen moeten uitvoeren in het kader van mijn opleiding als industrieel ingenieur.
Das ni slecht! 
Beats stage in Belgi� in ieder geval 
| Originally posted by Nagib ^Ik zal er metingen moeten uitvoeren in het kader van mijn opleiding als industrieel ingenieur. |
^Nieje. Ik ben wel van de regio Antwerpen, maar ik zit op het De Nayer Instituut te Sint-Katelijne-Waver. Rare naam en locatie misschien, maar wel een superdegelijke hogeschool!
Hey, ik zit daar ook op school!!
Het ziet ernaar uit dat ik deze winter naar Chili ga 
| Originally posted by Pumaz Het ziet ernaar uit dat ik deze winter naar Chili ga |

| Originally posted by TOR wat ga je precies doen? ![]() |
lol, zo bedoelde ik het niet. 
strandvakantie, trekking, ... ? dunno
Het zal Santiago worden (mijn tante woont daar) dus daar in de omstreken eens Zuid-Amerika ontdekken op alle mogelijke manieren 
Ik ben net terug van Geneve, CERN gaan bezoeken: machtige dingen gezien; pics op aanvraag.
Ben ik uit mijn hotelkamer mijn laptop, rugzak, draagbare cd mp3 speler en de lader van mijn GSM wel niet gepikt zeker
Verzekering zal waarschijnlijk tussenkomen, maar toch, heel wat persoonlijke stuff en muziek kwijt 
Originally posted by Belgian Bonzai Ben ik uit mijn hotelkamer mijn laptop, rugzak, draagbare cd mp3 speler en de lader van mijn GSM wel niet gepikt zeker Verzekering zal waarschijnlijk tussenkomen, maar toch, heel wat persoonlijke stuff en muziek kwijt |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X ben zo ook al vaak dingen kwijtgespeeld ... hoogstwaarschijnlijk een poetsvrouw ofzo die da eeft zien liggen en zich niet kon bedwingen ofzo ... maarjah, dat zie je nooit meer terug spijtig genoeg |
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik ben net terug van Geneve, CERN gaan bezoeken: machtige dingen gezien; pics op aanvraag. |

| Originally posted by Belgian Bonzai Ben ik uit mijn hotelkamer mijn laptop, rugzak, draagbare cd mp3 speler en de lader van mijn GSM wel niet gepikt zeker Verzekering zal waarschijnlijk tussenkomen, maar toch, heel wat persoonlijke stuff en muziek kwijt |
| Originally posted by CygnusX Graag Wat voor dingen hebt ge zoal gezien? Dat moet wel vet geweest zijn. Komt ge morgen naar de BETA-Party trouwens? Zoja, vertel het dan morgen maar ![]() |
da staat in mijne living se
sinds gisterenavond terug van 3 dagen Parijs. En daarvoor nog 3 dagen Oostende meegepikt. Kheb me al zeer hard vermaakt deze week. En dan moet de climax deze avond nog komen...
Waarschijnlijk in januari/Februari van volgend jaar terug naar Australie
Dan voor maandje of 5/6 minimaal 
Ik trek 2 weekjes naar Kroati� met mijn vriendinneke, meerbepaald naar Dubrovnik. Een beetje van het Mediterrane leven genieten. 't is daar dan ook zomerfestival enzo. Allez, t zal wel fun worden.
We gaan naar een rustig hotelleke dat zich in een hotelcomplex bevond !!! Waarom bevond ? Omdat tijdens den oorlog al die andere hotels van dat complex platgeschoten zijn!!!
Als de muren maar blijven staan als ik aan 't maffen ben, meer vraag ik niet 
aangezien ik in juni (hopelijk)afstudeer nog es een extra lange vakantie nemen nu ik nog kan
laatste 2 weken van juli en eerste 2 van augustus naar tenerife.
veel mensen denken dat daar qua uitgaan niet veel te beleven is, maar je moet gewoon een beetje zoeken. heb daar vorig jaar tropicana gevonden, das een openlucht dancing (vorig jaar zijn oa felix da housecat, jeff mills, dave clark, steve lawler,pete tong,deep dish, danny howells,... daar komen optreden dus best wel oke)en openlucht is niet gewoon afgezet met hekkens, das gewoon nen dancing met muren en alles op en aan maar gewoon geen dak. en iedere woensdag zijn er schuimpartys (met de nadruk op schuim!!!) in een kasteel
dan is er tenslotten ook nog het uitgangscentrum las americas maar das een beetje te touristisch (...zegt de tourist...)
dat het dus maar snel zomer is
ik wil naar ibiza voor een weekje
wie nog?