TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Je zat toch al in de 'commissie', mag je dan ook nog kans maken op prijzen... |
Ik snap echt niet waarom ze GVD een WEEK wachten met die uitslag te geven... we zitten toch niet in Afghanistan!
En ja het Paard moet winnen en ik ook! 
ben benieuwd. In t paard ben ik zelf nog nooit geweest, misschien amar een doen dan 
| Originally posted by SnuggLe Wohoooooo, in de commissie! VET VET VET! Dat kan ik op mijn cv zetten, en boven mijn bed hangen! Jongens, vet man, ik zat in de commissie, nu kan ik met een gerust hart sterven! Oftewel: lekker belangrijk, die commissie. Iedereen die stemt (en dus zijn emailadres achterlaat) maakt kans op prijzen. En ik wil ook wel een prijs dus. |

| Originally posted by SnuggLe Bij die *ehum* 'kenners' hoorde ik dus ook.... mocht ook nomineren, en zodoende zijn ze bij deze lijst uitgekomen. Het is eigenlijk een vage competitie (niet objectief, meeste mensen wonen bv van de jury in Amsterdam........ook verder een populariteitspoll voor de incrowd..), maar toch. Altijd leuk, competities. Mensen die deze 10 nominaties hebben 'geselecteerd': SnuggLe |
| Originally posted by Tim81 Nou ja, ondanks de *ehum* wilde je blijkbaar wel ff laten weten dat jij bij de 'kenners' hoort! Geeft niet hoor... Wat kan je eigenlijk winnen? Ik heb een keertje ook gestemd |
I get it!
Vandaar dat Bitterzoet bijvoorbeeld genomineerd is...
| Originally posted by Tim81 I get it! Vandaar dat Bitterzoet bijvoorbeeld genomineerd is... |
| Originally posted by SnuggLe Bijvoorbeeld, maar dat verklaard waarom er 5(??heb lijst zo niet bij de hand) van de clubs in A'dam zijn. |
| Originally posted by tijs08 Bram, maak je niet zo druk, het Paard wint toch wel |
| Originally posted by Tim81 Heb je zo vaak gestemd dan |
als je dan nog geen prijs wint!
De Haagse club Paard van Troje is de winnaar geworden van
Nieuwe Revu�s Nachttempel 2005, de jaarlijkse verkiezing
van beste club van Nederland, georganiseerd door het weekblad
Nieuwe Revu. De club ontvangt naast de Award een
geldbedrag van � 15.000,- om de overwinning in haar club
te vieren met het Nachttempelfeest 2005.
Een vakjury bestaande uit 150 absolute kenners van de
uitgaans-scene bepaalde de 10 nominaties. Hierna was
gedurende 5 stemweken het laatste woord aan het uitgaanspubliek
van Nederland. Ruim 13.000 stemmers, een
record, brachten op www.nachttempel.nl hun stem uit op
hun favoriete club.
�Paard� versloeg in een nek-aan-nekrace het Rotterdamse
Now & Wow en het Amsterdamse Panama en is hiermee
de opvolger van de winnaar van 2004, Las Palmas (Rotterdam).
In haar motivaties roemden de stemmers vooral
de brede programmering en het fantastische geluid van
Paard van Troje.
Cool dat Het Paard gewonnen heeft!
Niet voor niets zo vaak gestemd 
Goeie reclame voor het Haagse nachtleven...
Absolute kenners, yeah right
Maar vet dat het Paard het is geworden, ik feliciteer mezelf met de keuze van het publiek voor mijn stamkroeg/discotheek 
Ben nu benieuwd wat voor een vet feest er komt!!! Ze moeten de lineup van de Now&Wow kunnen overtreffen...mits ze er tenminste een housefeest van maken.
Indirect is dit ook een pluim voor Everybody, die er toch ongeveer zijn residency had.
| Originally posted by SnuggLe Maar vet dat het Paard het is geworden, Indirect is dit ook een pluim voor Everybody, die er toch ongeveer zijn residency had. |
Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten.
Die subsidie zit toch op de toegangskaarten? Net als bij andere gesubsidieerde cultuurevenementen als cabaret en toneel. Het is toch niet zo dat die subsidie besteed wordt aan de inrichting van een pand of licht/geluid. Dacht ik tenminste hoor... Als die subsidie wel geldt voor inrichting, geluid e.d. dan vind ik z'n kritiek enigszins terecht.
| Originally posted by SnuggLe Ik bedoelde daarmee dat het bull is met dat 'kenners', dat *ehum* is dus omdat ik totaal geen kenner ben. En dus dat zo'n competitie nooit objectief is. Kenners? Bull. Meer dan de helft ervan woont in A'dam en komt Amsterdam ook niet uit. Geen wonder dat clubs die daar zijn vaker genomineerd zijn. Get my drift? |
| Originally posted by Matthijs Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten. |
| Originally posted by Matthijs Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten. |
Want ik heb toch zeker in totaal 15x gestemd. DUS.
| Originally posted by Djeebie Het is toch niet zo dat die subsidie besteed wordt aan de inrichting van een pand of licht/geluid. Dacht ik tenminste hoor... Als die subsidie wel geldt voor inrichting, geluid e.d. dan vind ik z'n kritiek enigszins terecht. |
rrrrrr ik kan nu gewoon zeggen dat ik een keer in de beste club van Nederland heb gedraaid 

Nachttempel feest in het Paard van Troje!
24 juni 2005 (vrijdag) � entree helemaal gratis!
http://www.paard.nl/nieuw/detail_in...p?event_id=1276
NACHTTEMPELFEEST 2005 'het feest der feesten' met KRAAK & SMAAK (Live + DJ-set), Mark Rae, Djinn, Remski, Stef & 16 Bit Lolitas.. zaal open 22.00 uur / aanvang 22.00 uur grote+kleine zaal : � GRATIS (reserveren aanbevolen, zie info onder) PUBLIEK, BEDANKTHet Paard van Troje gaat feesten in het weekeinde van 24 en 25 juni 2005 om te vieren dat op 5 april j.l. Revu�s Nachttempel voor de beste club van Nederland aan deze Haagse popzaal werd uitgereikt. Bij de verkiezing van 2005 bleef het Paard van Troje andere gerenommeerde clubs als Now & Wow (Rotterdam) en Panama (Amsterdam) voor.De Nachttempel is een verkiezing waarbij het Nederlandse publiek stemt op zijn favoriete uitgaansgelegenheid. Om het publiek te bedanken voor de verkregen steun zijn zowel op de laatste vrijdag als zaterdag van de maand juni de zalen van het Paard van Troje gratis toegankelijk voor twee vette parties. Het is de manier waarop het Paard beleefd en trots �Dankuwel� zegt tegen alle stemmers en waarop diegenen die met eigen ogen willen zien waarom in vredesnaam Den Haag de beste club van Nederland heeft dat moeiteloos kunnen komen checken.Beide avonden zullen uitbundig worden vormgegeven door middel van aankleding en verrassende acts. Muzikaal zullen velen van de vaste DJ�s van het Paard van Troje de scepter zwaaien.HET GROTE NACHTTEMPEL FEESTVrijdag 24 juni is de aftrap van het weekeinde met een avond waarop de wereldpremi�re van de livebezetting (met o.a. U-Gene & Ro) van het Nederlandse producersteam Kraak & Smaak valt te aanschouwen. Kraak & Smaak heeft het afgelopen jaar een komeetachtige internationale doorbraak beleefd en heeft in de gelederen onder meer Mark Kneppers, die onder zijn pseudoniem Knuppelhout resident-DJ is bij N.O., de vaste donderdagse avond in het Paard en onder zijn pseudoniem Wipneus samen met kompaan Pim het bekendste Nederlandse DJ-duo vormt. Niet geheel toevallig zijn Wipneus en Pim hun carri�re begonnen (en zijn ze nog steeds vaak te gast) tijdens de in het Paard ontwikkelde Glitterclub.Als speciale gast komt met Kraak & Smaak DJ Mark Rae mee. Hij is de helft van het succesvolle Engelse duo Rae & Christian (Grand Central Records) en werkte als producer mee aan het Kraak & Smaak-album, dat sinds kort in de winkel ligt.Tevens zullen tijdens deze avond vaste Paard van Troje DJ�s als Djinn (Frank van den Bold - co-organisator van de Integrate-parties), Remski (Club Geluk), Diabaldee & MC Damar (Haagenbasz) en Stef & 16 Bit Lolita�s (Everybody/Hype) aantreden.In het caf� van het Paard van Troje wordt de sfeer bepaald door de de superfunkylatinafroreggae-plaatjes van Bossa Boogie-dj Aguuzto, beter bekend als Revu-redacteur Guuz Hoogaerts, en zijn Bossa Boogie-partner Dewey Sakitumi. Verder resident-DJ Jasper , terwijl de band R.G.O. zal optreden met een speciale gast.RESERVERENZoals gezegd: de avonden zijn gratis toegankelijk en daarbij geldt: vol = vol. Om er van verzekerd te zijn toegang te krijgen is er voor beide avonden de mogelijkheid vooraf plaatsen te reserveren via het e-mailadres: [email protected]. Mails met reserveringen dienen de voor- en achternaam van de bezoekers te bevatten en voor vrijdag 24 juni 17.00 uur binnen te zijn. De reservering wordt aangehouden tot 00.30 uur op de avond zelf. Daarna vervalt het recht op toegang op basis van de reservering. Het is niet mogelijk in �en uit te lopen op basis van een reservering. meer... |
Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien?