TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by Asperge on Apr-22-2005 09:08:

Net ff gebeld en de kaarten zijn idd al te koop bij de bovengenoemde winkels en velvet, 22.50 per kaart.

ASAP kaarten scoren dus

Posted by MaGiK54 on Apr-23-2005 13:24:

Tosti draait al om 0:00 als we de site van de asta mogen geloven...wel jammer dattie niet de afsluiter is.

Posted by robin on Apr-23-2005 14:38:

quote:
Originally posted by Asperge
7 May: Muzinq - Almere

Bron?

http://www.muzinq.nl/?agenda&id=57

Dat muzinq is een onderdeel van dat 'geweldige' nieuwestadshart gebeuren hier, schijnt verder wel een leuke tent te zijn, nooit geweest, veel afwisselende thema avonden, bandjes avonden etc. 10 min lopen vanaf almere cs, en het staat practies boven op een parkeergarage.

Of er na dat feestje nog ergens in het centrum wat te doen is, muzinq staat iets buiten het centrum zoals dit nu is (5 min lopen oid) betwijfel ik.

Het gebouw is voorlopig van de gemeente Almere, omdat de aanvankelijke kopers zelf geen geld (meer) hadden.. en alsnog zijn ze (als huurders) er in geslaagt zich in record tempo de rode cijvers in te werken.. op korte termijn gaat wel alles door voor zo ver ik begrijp.

Tiesto boeit mij niet zo, dus zelfs als Asperges info klopt zal je mij hier waarschijnlijk niet vinden.

Posted by Tim81 on Apr-23-2005 16:13:

Gisteravond navraag gedaan bij de kassa van Panama, maar voor 11 mei zijn kaarten alleen via AUB Ticketshop te verkrijgen. Panama heeft daarnaast zelf 250 tickets achter de hand gehouden om aan de deur te verkopen op de avond zelf!

Posted by Matthijs on Apr-23-2005 18:06:

quote:
Originally posted by robin
Tiesto boeit mij niet zo, dus zelfs als Asperges info klopt zal je mij hier waarschijnlijk niet vinden.

Tiësto zal niet in Almere draaien, hij staat die avond in sporthal 'de inslag' in Breda

Posted by MaGiK54 on Apr-23-2005 21:49:

quote:
Originally posted by Tim81
Gisteravond navraag gedaan bij de kassa van Panama, maar voor 11 mei zijn kaarten alleen via AUB Ticketshop te verkrijgen. Panama heeft daarnaast zelf 250 tickets achter de hand gehouden om aan de deur te verkopen op de avond zelf!

Toen ik Panama aan de lijn had, had het grietje wat ik aan de lijn had gezegd dat ze op de dag dat de verkoop via AUB begon tot dusverre maar 400 kaarten beschikbaar hadden gesteld. Dus 250 tickets erbij, zit je aan de 650 man.....das meer dan voldoende voor Panama....anders wordt het te druk zoals bij diverse Invited-feessies

Posted by Gonzo on Apr-24-2005 14:17:

Kaarten voor Maastricht zijn nog te koop á 50 Euro ut stuk. PM maar bij interesse

Posted by franzelare on Apr-24-2005 16:04:

ik ga nog wel ff een avond ergens kijken of er wat te rellen valt!

Posted by HiGH_NrG on Apr-24-2005 16:11:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Toen ik Panama aan de lijn had, had het grietje wat ik aan de lijn had gezegd dat ze op de dag dat de verkoop via AUB begon tot dusverre maar 400 kaarten beschikbaar hadden gesteld. Dus 250 tickets erbij, zit je aan de 650 man.....das meer dan voldoende voor Panama....anders wordt het te druk zoals bij diverse Invited-feessies

+150 a 250 man gastenlijst/genodigden...

Posted by Matthijs on Apr-25-2005 17:29:

quote:
Originally posted by Asperge
Net ff gebeld en de kaarten zijn idd al te koop bij de bovengenoemde winkels en velvet.

Thanks, heb net m'n kaarten gehaald!

Posted by Donna on Apr-25-2005 18:26:

quote:
Originally posted by jp
Tiesto is geen club DJ maar een popster die zijn koninkrijk regeert vanaf Magikal Mountain. Van Tokyo tot Sydney is de naam Tijs Verwest synoniem voor een nieuwe wereldgodsdienst genaamd 'dance'. Beatrix is haar status als vertegenwoordiger van Nederland al lang verloren, in plaats van lintjes worden er nu plaatjes gemixt. Bang om het contact met het volk te verliezen heeft de trancevoorlichtingsdienst besloten volksfeesten te organiseren op lokaal niveau, waarbij een afspiegeling van het dancepubliek aanwezig mag zijn.

Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.

Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.

*hihi* JP my hero

Posted by jp on Apr-25-2005 18:38:

quote:
Originally posted by Donna
*hihi* JP my hero

Kom je ook?

Posted by franzelare on Apr-25-2005 20:33:

quote:
Originally posted by jp
Kom je ook?

als jij nou ff lekker oprot met je luna sig!

Posted by MaGiK54 on Apr-26-2005 15:16:

Kaartjes voor Panama lagen in de brievenbus

Posted by Remy D on Apr-26-2005 15:18:

ik ga zeker naar the matrixx en misschien nog naar Panama, maar daar kan ik toch altijd kaarten voor krijgen dus dat heeft niet zo'n haast om te beslissen

Posted by emma on Apr-27-2005 13:51:

quote:
Originally posted by Matthijs
Thanks, heb net m'n kaarten gehaald!

thx Matthijs

Posted by Matthijs on Apr-27-2005 14:21:

quote:
Originally posted by emma
thx Matthijs

Niet te vroeg zijn met bedanken hè, ik kan ze altijd nog vergeten die zondag!

Posted by emma on Apr-27-2005 20:16:

quote:
Originally posted by Matthijs
Niet te vroeg zijn met bedanken hè, ik kan ze altijd nog vergeten die zondag!

je zou het eens moeten durven !!!

Posted by Magic83 on May-02-2005 20:53:

Weet iemand of Tiesto nou de enige is die op die avond draait? Morgen btw gauw kaarten halen in Den Haag. Gozer van de Rhythm Import vandaag gebeld, die had er nog een hoop maar ik kon vandaag niet Maar hopen morgen dus...

Posted by HardKiller on May-02-2005 21:07:

quote:
Originally posted by Magic83
Weet iemand of Tiesto nou de enige is die op die avond draait? Morgen btw gauw kaarten halen in Den Haag. Gozer van de Rhythm Import vandaag gebeld, die had er nog een hoop maar ik kon vandaag niet Maar hopen morgen dus...

22-00 Misja Helsloot
00-03 Tiësto
03-06 Montana

Posted by Magic83 on May-03-2005 08:12:

quote:
Originally posted by HardKiller
22-00 Misja Helsloot
00-03 Tiësto
03-06 Montana

Oh dat geldt ook voor Asta? Chille shit

Posted by Muppy on May-03-2005 10:00:

Ik geloof dat ik a.s. Zondag ni de Now & Wow toch wel het beste af ben met Cor Fijneman, Montana en Tiesto
Geen Breezahs want de mei-vakantie is afgelopen en de volgende dag moet iedereen weer naar school...ideaal.

Voor zover ik nu zie gaan dezelfde avond:
Asperge
Matthijs
Emma
Muppy

gezellie

Posted by Asperge on May-03-2005 10:06:

quote:
Originally posted by Muppy
Ik geloof dat ik a.s. Zondag ni de Now & Wow toch wel het beste af ben met Cor Fijneman, Montana en Tiesto
Geen Breezahs want de mei-vakantie is afgelopen en de volgende dag moet iedereen weer naar school...ideaal.

Voor zover ik nu zie gaan dezelfde avond:
Asperge
Matthijs
Emma
Muppy

gezellie

Ik ben nog niet zeker, wil wel maar niemand wil mee en ik zit zelf nog een btje met de financien te stoeien

Posted by Muppy on May-03-2005 10:07:

er zal vast nog wel iemand zijn hier die mee wil (gratis dan op jouw kaartje he? )

Posted by HardKiller on May-03-2005 13:07:

quote:
Originally posted by Magic83
Oh dat geldt ook voor Asta? Chille shit

Dat geldt alleen voor de Asta

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »