TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Zeg Engeltje, ik denk dat wij onze on-onderbroken reeks trance.nu feesten maar moeten gaan voortzetten, denk je ook niet? |
| Originally posted by Three 'O Three Is goed lieverd |

Originally posted by M_Peror ![]() Ik hou ook van jou schat |
Heb al een feestje dan. 
Wow, vette lineup! Likwit en Niklas... Prima. En rest is ook wel lekker. Denk dat ik er ook wel effe tussenuit sneak naar die zweedse kabouter... Hehe
Alleen de datum is niet helemaal optimaal... Maar zal er proberen te zijn
Leuke line-up. Vooral area 2 is interessant. Erg vet dat het weer gratis is, alleen het wordt deze keer gehouden op een zaterdag, dus weet nog niet zeker of ik present ben.
Moet je werken dan Cyril?
Nee, maar op vrijdag kan ik direct vanuit Tilburg reizen. Vanuit het verre oosten van Brabant is Den Haag altijd een hele wereldreis
En die zaterdag heb ik vrijwel zeker een verjaardag, zondagmorgen natuurlijk voetballen, etc. Gelukkig heb ik weinig slaap nodig, anders is het helemaal niet te doen 
Ah ik wil echt komen, alleen ff kijken of ik dat aan kan met werken zondag. Talla heb ik 1x gezien in duitsland in n discotheek, was erg grappig toen, dus ben benieuwd. Verder natuurlijk erg leuke line-ip!
En Menno, succes met je label!
kreeg gister de flyer in handen, en het ziet er toch wel aantrekkelijk uit!
maar eens kijken wat we doen
mooie flyer he

| Originally posted by Roger mooie flyer he |
| Originally posted by SnuggLe Jongens, in het kader van het bericht van MdJ worden we op Clubcharts al 'homo's' genoemd. Is dat niet lief? http://forum.clubcharts.nl/topic/35573/1/50 Ene thomazzzz zegt daar: |
Ik heb het echt niet over alle TA'ers hoor 
| Originally posted by Decibel Device Fuck jou Ik heb het echt niet over alle TA'ers hoor ![]() Line-up ziet er wel vet uit btw, ff kijken of ik hier bij kan zijn. |
Welkom, welkom
Nouh,ik ben hier wel te vinden hoor,gezellie!
| Originally posted by Donna Nouh,ik ben hier wel te vinden hoor,gezellie! |
| Originally posted by Roger mooie flyer he |
| Originally posted by MdJ Hehehe. En goed uitgedeeld door de flyering crew |
Ik ben hier nu 99% zeker aanwezig.
Ik heb al eeuwen geen foto's gemaakt voor Partyflock, dus dit is een mooie gelegenheid om daar weer eens een leuk setje voor neer te zetten. Ze zitten nl. te morren daar, dus het moet maar weer eens een keer 
pff ik heb er nu wel zin in! maar moet dus nog maar eventjes wachten
keertje asta is wel weer iets waar ik naar uitkijk
| Originally posted by Roger keertje asta is wel weer iets waar ik naar uitkijk |
| Originally posted by Matthijs ik ook, al was het alleen maar om de stapel muntjes op te maken die ik hier nog heb liggen! |
| Originally posted by eieregooie Zwarte zijn niet meer geldig he |
Maar je weet nooit wanneer die oranje muntjes niet meer geldig zijn, dus daar wil ik het liefst ook maar even vanaf...
Zeker wel bij. Vorige feest was supervet met Ronski Speed. Dit keer Kyau vs. Albert en Precision dus wordt vet

Ronski Speed was echt
ben benieuwd of passiva zijn reputatie hoog kan houden, want vorige keer dat ik hm zag was het top!