TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-camping
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Jasperovitsj on Aug-05-2005 20:39:

Wat een verschil met vorig jaar

Posted by MikeVee on Aug-05-2005 21:25:

Ze hebben tenminste muziek, op N1 is de stroom al een half uur uitgevallen, behalve in de bunkers die op generatoren werken. Zit er misschien wat volk in die van versuz

Posted by Lady_LizzY on Aug-07-2005 13:00:

Gister viel heel goed mee qua modder enzo.
Ja, mijn schoenen zijn niet meer te herkennen, maar dat was het dan ook.

Ik moet zeggen, petje af voor de organisatie.
Daar kunnen ze hier nog iets van leren, ook met de parking enzo,
allemaal heel mooi geregeld, bijna niets moeten aanschuiven.
De tractors stonden al gereed voor de auto's met moeilijkheden.

Nu over de muziek/sfeer: toppertje!!
Heb me heel goed geamuseerd, buiten Armin die ineens Public Domain draaide
Dan maar de Ferry gaan checken, was wel lekker.
Katana was ni slecht, en met Eddie Halliwel heb ik me ook best goed geamuseerd
Absoluut kippevel-moment: Paul van Dyk - Nothing But You met een spetterend vuurwerk, was echt wel

Oh ja, de lasers waren ook vet, alleen jammer dat ze niet voor 22u in werking gingen

Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar, al weet ik niet of ik er volle pot had voor betaald...

Posted by Kaidreas on Aug-07-2005 13:31:

het was een super vettig feesje, ik heb nog een mooi filmke van paul van dyck (everybody make some noize for paul van dijcke )nothing but you with fireworks

kheb me goed geamuseerd, redelijk wat gezien eigenlijk. het feest was beter dan vorig jaar (lees: beter afgewerkt) maar de muziek vond ik ietsjes minder.

helden van het weekend:
-Ian betts. wie weet dat, van welke steen deze jos onderuit komt gekropen.. maar dan was het zeker een zilveren steen ofzow. lekkere energetic trance
-james zabiela: 1. omdat ie met mij op de foto wou en voor de vette set
-Above and beyond:
1. vette remix van Petter-thes days(de involver versie)
2. bangelijk moment tijdens delerium-silence, de stampvolle tent maar meezingen
-Deep Dish: mash up van money for nothing met flashdance
-paul van dyck: for an angel gevolgd door nothing but you +vuurwerk
-de vele broodjes croquet en broodjes frikandel
-Honchopeople

-de aerobiclessen op de camping

Posted by djcresto on Aug-07-2005 14:54:

Mijn dancevalleytrip begon vrijdagochtend om 7 uur. Eerst tot bij Kaidreas gereden en daar rond een uur of 8 met de Sunny vertrokken richting Spaarnwoude. In het oprijden kregen we al de eerste buien over ons heen. Rond 10uur 30 kwamen we aan. De rij was niet echt lang maar het duurde toch enorm lang voor we binnen kwamen. Met mooi weer geen probleem, maar nu waren we nog voor we binnen waren al goed nat. Tent opgezet in de regen. Onze zakken waren aardig nat, de sfeer bij Dries en mij was niet optimaal. Dit veranderde snel toen we iets na 13 uur op het terrein kwamen. Onmiddellijk de Eurogrooves tent binnengegaan waar we wel een tijdje zouden doorbrengen. Ton TB kan niet mixen maar draaide universal nation, dat maakte veel goed. Ian Betts from the Uk draaide een zeer aardige set. Ondertussen werden we al iets droger. Ronald Van Gelderen draaide zeer stevig en ging volledig uit de bol. De man liet door zijn vriendin ook flyers uitdelen om op hem te stemmen op de dj list, beetje zielig dit. Na een bezoekje aan het toilet waren we weer zeiknat. Hierna ff gaan kijken in de loveland tent waar de sfeer er zeer goed inzat. We dansten vrolijk mee op de beats van Eric Prydz. Om half 7 gingen we terug naar de eurogrooves tent voor de set van Above & Beyond. Hun set was voor mij ��n van de hoogtepunten van het weekend! Toppie!. Tussendoor probeerden we toch ook iets te eten en liepen we langs de vele standjes. Hierna gingen we een kijkje nemen bij Deep Dish en daar bleven we tot 23uur. Hun set was ook lekker vet. Het was nog niet gedaan en we gingen maar afsluiten bij Marcel Woods die nog redelijk goed draaide. Uiteraard in zijn gekende hardere stijl. De benen begonnen stillaan zwaar te wegen en we zochten onmiddellijk onze tent op. Ondanks de hoge vochtigheidsgraad genoot ik van een zeer degelijke nachtrust. De dag erna waren we meer dan op tijd wakker. We zagen enkele zonnestralen, namen een douche en een ontbijt. We waren klaar voor de 2e dag van dit grootse feest. Rond 10 uur begon het toch weer te regenen waardoor we met een beetje vertraging het terrein opgingen.

Na de traditionele verkenning kropen we even bij laidback luke. Op dit vroege uur zat de tent al afgeladen vol. Hierna hingen we wat rond, gingen we wat chillen on the hill en pikten we enkele nummers mee van Mischa Daniels. Gezien zijn goeie show van de dag ervoor zochten we wederom Ian Betts op. En "wow" hij draaide zaterdag nog beter. Uplifting trance zoals ik het wil horen. Ik bleef nog even hangen bij Randy Katana maar na 3 nummers had ik het wel gehad. Het stopte met regen dus was het leuker om buiten te zitten. Ff naar Perry dan maar. Dan nog een tussenstop gemaakt bij Nu-nrg die mij toch tegenvielen. Dan maar naar Markus Schulz die superlekker aan het draaien was. Kippevelmoment "Open Your Eyes". Na het begin van Remy gingen we nog ff iets eten aan de HQ en wandelden nog even rond. Dries ging hierna naar Zabiela en Infusion, ik bleef rond de armada tent hebben om Armin te bekijken. De sfeer zat er goed in, het weer werd beter en beter en Armin draaide vrij goed. Hierna de mainstage opgezocht voor het einde van Ferry en het begin van Pvd. Als afsluiter kozen we toch voor onze eigen Belgische trots Mike. Na zijn show snelden we nog naar de main om de laatste tracks van pvd, de fantastische lasershow en het schitterende vuurwerk te bekijken. Een lastige toch bracht ons nog even in de cinema waar de nieuwe star wars speelde. Het was er toch net te koud en we besloten maar te gaan slapen. Na wat eten en een douche ruimden we alles op en trokken we terug huiswaarts.

+ Ian Betts
+ Above & Beyond
+ Circo Loco was een prachtige stage
+ Camping dicht tegen het terrein
+ Inkleding van de tenten en stages. Enkel mainstage was pover ivg met vorig jaar
+ Armin
+ Einde van Markus
+ Deep Dish
+ Den Dries zijn rijkunsten, slechts ��n slippertje
+ chill on the hill
+ het zonnetje op zaterdagavond

- kheb schrik om op de weegschaal te gaan staan na dat vettig eten
- betalen voor douches (2 euro)
- binnengeraken op de camping duurde te lang
- techtrance, waar blijft uplifing? Ronald Van Gelderen, Randy Katana, Armin, Mike, Marcel Woods, Nu Nrg. Twordt ene pot nat.

kwas toch weer blij dat ik erbij was. Super feest toch wel. Bij goed weer had dit de beste editie kunnen zijn.

Posted by djcresto on Aug-09-2005 22:15:

Posted by Jasperovitsj on Aug-09-2005 22:18:

Wrijf het anders nog wa harder in ja

Posted by Lady_LizzY on Aug-09-2005 22:28:

quote:
Originally posted by djcresto

Meer van dat graag

Posted by pooley on Aug-09-2005 23:47:

W T F

that's amazing ...

Posted by Kaidreas on Aug-10-2005 11:29:

meer van dat---->