TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Opti on Mar-18-2005 11:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit!


Hoeveel vrouwen?
1) Engeltje
2) Esrem
3) Nwopper
4) Daemonicus
5) Eye-Riz
6) Donna
7) Miss Proximus

...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer.

*edit*

8) SaBi
9) Roos22

(...er schieten er weer wat te binnen...)


SaBi is, geloof ik, geen vrouw....


Posted by New Wave on Mar-18-2005 11:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit!


Hoeveel vrouwen?
1) Engeltje
2) Esrem
3) Nwopper
4) Daemonicus
5) Eye-Riz
6) Donna
7) Miss Proximus

...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer.

*edit*

8) SaBi
9) Roos22

(...er schieten er weer wat te binnen...)


Niet heel actief meer ? Die zijn niet meer actief dus streep ze maar door


Posted by Little Theseus on Mar-18-2005 11:13:

quote:
Originally posted by Opti
SaBi is, geloof ik, geen vrouw....


De nacht mee doorgebracht en nog steeds niet 100% zeker of het een vrouw is of niet!? Jij moet echt is wat minder poppers gebruiken


Posted by Engeltje on Mar-18-2005 12:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Meer vrouwen? Daar heb je niets aan.... wordt het alleen een kippenhok, komt er jaloezie, en catfights. Believe me, dat wil je niet. Woon al 7 jaar in studentenhuizen, en met vrouwen waren er AL-TIJD troubles Meerdere vrouwen samen bij elkaar hokt gewoon op de een of andere manier niet........... teveel emotie af en toe.

Een paar is leuk, maar worden het er teveel, nee, en dan zeker niet van die 'vrouw-vrouwen'.....

Maybe iets te kort door de bocht, maar ik probeer een metafoor te vinden tussen meer vrouwen op het forum en het samenleven met vrouwen En ja, ik verwacht de opmerking "Bram, maybe ligt dat wel aan jou", dus kom maar


Ik wil je niet afvallen maar:

punt 1: een kippenhok
punt 2: jaloezie
punt 3: catfights

Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat zoveel mannen ouwehoeren over helemaal niets (kippenhok), elkaar in de haren vliegen als iemand toevallig een leuk feestje aankondigd of een opmerking maakt tegen de verkeerde,(spam)(catfight, of heet dat territorium afbakenen?) om maar niet van de jaloezie van de: wie heeft er de dikste, langste, prachtigste piemel te spreken...

sorry hoor ... Maar...


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 12:26:

quote:
Originally posted by Engeltje
Ik wil je niet afvallen maar:

punt 1: een kippenhok
punt 2: jaloezie
punt 3: catfights

Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat zoveel mannen ouwehoeren over helemaal niets (kippenhok), elkaar in de haren vliegen als iemand toevallig een leuk feestje aankondigd of een opmerking maakt tegen de verkeerde,(spam)(catfight, of heet dat territorium afbakenen?) om maar niet van de jaloezie van de: wie heeft er de dikste, langste, prachtigste piemel te spreken...

sorry hoor ... Maar...


Je hebt daar helemaal gelijk in hoor Ik probeerde een metafoor te zoeken, maar dat lukte niet helemaal. In ieder geval: samenwonen met veel vrouwen in 1 studentenhuis is nooit optimaal. En maybe gaat de metafoor niet op omdat we hier 20x zoveel mannen als vrouwen hebben. Wat denk jij Engeltje?

Over prachtigste piemel heb ik nooit iemand gehoord Wel mensen die zich storen aan mijn shirt, en blijkbaar denken jaloers te zijn

De hormonen vliegen hier ook nog wel eens voorbij....


Posted by Roger on Mar-18-2005 12:38:

ben het hier wel met engeltje eens, het is hier toch al een ongelooflijk kippenhok zou helemaal niet erg zijn als er wat meer vrouwen zijn


Posted by Roger on Mar-18-2005 12:41:

quote:
Originally posted by Esrem
Misschien als hier meer lekkere mannen rond zouden hangen, zouden er meer vrouwen komen


dus eigelijk moet iedereen zich nu aangesproken voelen en foto's van zichzelf posten hier?


Posted by Tomaz on Mar-18-2005 12:45:

quote:
Originally posted by Roger
dus eigelijk moet iedereen zich nu aangesproken voelen en foto's van zichzelf posten hier?

Doe 's!


Posted by Engeltje on Mar-18-2005 12:45:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Je hebt daar helemaal gelijk in hoor Ik probeerde een metafoor te zoeken, maar dat lukte niet helemaal. In ieder geval: samenwonen met veel vrouwen in 1 studentenhuis is nooit optimaal. En maybe gaat de metafoor niet op omdat we hier 20x zoveel mannen als vrouwen hebben. Wat denk jij Engeltje?

Over prachtigste piemel heb ik nooit iemand gehoord Wel mensen die zich storen aan mijn shirt, en blijkbaar denken jaloers te zijn

De hormonen vliegen hier ook nog wel eens voorbij....


ik denk dat we nu die metafoor maar moeten vergeten eveneens als het testosteron gehalte in deze thread en over moeten stappen naar het progeteron waar deze thread dan toch voor bedoeld was... PICTURES


Posted by Roger on Mar-18-2005 12:49:

quote:
Originally posted by Tomaz
Doe 's!


ben ik een lekker man dan volgens jou? dankje



maar het gaat die vrouwen ook alleen maar over uiterlijk ze komen alleen maar voor de hunks! en gewoon gezellig zijn.. ho maar


Posted by Tomaz on Mar-18-2005 12:52:

quote:
Originally posted by Roger
ben ik een lekker man dan volgens jou? dankje


Niet te snel je conclusies trekken!


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 14:32:

quote:
Originally posted by Engeltje
ik denk dat we nu die metafoor maar moeten vergeten eveneens als het testosteron gehalte in deze thread en over moeten stappen naar het progeteron waar deze thread dan toch voor bedoeld was... PICTURES


Oke oke...

Prins Harry dan?

Niet de beste foto van hem, maar oke.


Colin Farrell


Posted by New Wave on Mar-18-2005 14:43:

Dat remy nog geen foto van zichtzelf heeft neergezet Verbaast me wel een beetje


Posted by New Wave on Mar-18-2005 16:56:

Het wordt trouwens eens een keer tijd dat alle vrouwen van TA een foto plaatsen. Even een grote vleeskeuring houden


Posted by Engeltje on Mar-19-2005 02:46:

quote:
Originally posted by New Wave
Het wordt trouwens eens een keer tijd dat alle vrouwen van TA een foto plaatsen. Even een grote vleeskeuring houden


haha... WHY? voor de vleeskeuring... haha klinkt interessant, zou het er bijna om doen NOT ! En daarmee komen okee, maar in deze thread... pfff... doe dat bij de babes


Posted by Remy D on Mar-19-2005 11:52:

quote:
Originally posted by New Wave
Dat remy nog geen foto van zichtzelf heeft neergezet Verbaast me wel een beetje


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.