TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check the hottest hunks ;)
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit! ![]() Hoeveel vrouwen? 1) Engeltje 2) Esrem 3) Nwopper 4) Daemonicus 5) Eye-Riz 6) Donna 7) Miss Proximus ...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer. *edit* 8) SaBi 9) Roos22 (...er schieten er weer wat te binnen...) |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ach ja, je moet wat doen als je werkloos thuis zit! ![]() Hoeveel vrouwen? 1) Engeltje 2) Esrem 3) Nwopper 4) Daemonicus 5) Eye-Riz 6) Donna 7) Miss Proximus ...en dan houdt het volgenmij snel op. De laatste 3 zijn niet heel actief meer. *edit* 8) SaBi 9) Roos22 (...er schieten er weer wat te binnen...) |
? Die zijn niet meer actief dus streep ze maar door
| quote: |
| Originally posted by Opti SaBi is, geloof ik, geen vrouw.... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Meer vrouwen? Daar heb je niets aan.... wordt het alleen een kippenhok, komt er jaloezie, en catfights. Believe me, dat wil je niet. Woon al 7 jaar in studentenhuizen, en met vrouwen waren er AL-TIJD troubles Meerdere vrouwen samen bij elkaar hokt gewoon op de een of andere manier niet........... teveel emotie af en toe.Een paar is leuk, maar worden het er teveel, nee, en dan zeker niet van die 'vrouw-vrouwen'..... Maybe iets te kort door de bocht, maar ik probeer een metafoor te vinden tussen meer vrouwen op het forum en het samenleven met vrouwen En ja, ik verwacht de opmerking "Bram, maybe ligt dat wel aan jou", dus kom maar |
... Maar...
| quote: |
| Originally posted by Engeltje Ik wil je niet afvallen maar: punt 1: een kippenhok punt 2: jaloezie punt 3: catfights Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat zoveel mannen ouwehoeren over helemaal niets (kippenhok), elkaar in de haren vliegen als iemand toevallig een leuk feestje aankondigd of een opmerking maakt tegen de verkeerde,(spam)(catfight, of heet dat territorium afbakenen?) om maar niet van de jaloezie van de: wie heeft er de dikste, langste, prachtigste piemel te spreken... sorry hoor ... Maar... |
Ik probeerde een metafoor te zoeken, maar dat lukte niet helemaal. In ieder geval: samenwonen met veel vrouwen in 1 studentenhuis is nooit optimaal. En maybe gaat de metafoor niet op omdat we hier 20x zoveel mannen als vrouwen hebben. Wat denk jij Engeltje? 
Wel mensen die zich storen aan mijn shirt, en blijkbaar denken jaloers te zijn 
ben het hier wel met engeltje eens, het is hier toch al een ongelooflijk kippenhok
zou helemaal niet erg zijn als er wat meer vrouwen zijn
| quote: |
| Originally posted by Esrem Misschien als hier meer lekkere mannen rond zouden hangen, zouden er meer vrouwen komen |
| quote: |
| Originally posted by Roger dus eigelijk moet iedereen zich nu aangesproken voelen en foto's van zichzelf posten hier? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Je hebt daar helemaal gelijk in hoor Ik probeerde een metafoor te zoeken, maar dat lukte niet helemaal. In ieder geval: samenwonen met veel vrouwen in 1 studentenhuis is nooit optimaal. En maybe gaat de metafoor niet op omdat we hier 20x zoveel mannen als vrouwen hebben. Wat denk jij Engeltje? ![]() Over prachtigste piemel heb ik nooit iemand gehoord Wel mensen die zich storen aan mijn shirt, en blijkbaar denken jaloers te zijn ![]() De hormonen vliegen hier ook nog wel eens voorbij.... |
| quote: |
| Originally posted by Tomaz Doe 's! |
ze komen alleen maar voor de hunks! en gewoon gezellig zijn.. ho maar
| quote: |
| Originally posted by Roger ben ik een lekker man dan volgens jou? dankje ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Engeltje ik denk dat we nu die metafoor maar moeten vergeten eveneens als het testosteron gehalte in deze thread en over moeten stappen naar het progeteron waar deze thread dan toch voor bedoeld was... PICTURES |


Dat remy nog geen foto van zichtzelf heeft neergezet
Verbaast me wel een beetje 
Het wordt trouwens eens een keer tijd dat alle vrouwen van TA een foto plaatsen. Even een grote vleeskeuring houden

| quote: |
| Originally posted by New Wave Het wordt trouwens eens een keer tijd dat alle vrouwen van TA een foto plaatsen. Even een grote vleeskeuring houden |
! En daarmee komen okee, maar in deze thread... pfff... doe dat bij de babes
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dat remy nog geen foto van zichtzelf heeft neergezet Verbaast me wel een beetje |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.