TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- eerste singel arise
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Roger ik ben Fritz, aangenaam |
....
ja ik drink breezers ja!
| quote: |
| Originally posted by Roger .... ja ik drink breezers ja! |
![]()
*stookt het vuurtje weer een beetje op* 
Niet versuffen he! 
| quote: |
| Originally posted by Phortje *stookt het vuurtje weer een beetje op* ![]() Niet versuffen he! |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ga jij even lekker bananen plukken ofzo, snotjong? |

| quote: |
| Originally posted by tijs08 zeg niet zo uit de hoogte doen jij he! |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Kan er ook niks aan doen dat ik zo lang ben... |
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Heb je wat tegen kleine mensen? |
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Heb je wat tegen kleine mensen? |
| quote: |
| Originally posted by Roger JA dus opflikkeren smurf |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Kan er ook niks aan doen dat ik zo lang ben... |
Hey lange, is het koud daarboven?!
Leuk topic jongens 
Begin weer terug te verlangen naar de goeie oude tijd zo... is ff kijken of we een mooi topic kunnen opgraven morgen 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis is ff kijken of we een mooi topic kunnen opgraven morgen |
he geen ge-vroegah he 
| quote: |
| Originally posted by emre Topic blijkt een stuk boeiender dan gedacht zeg |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 X2 geniale draad voor een suffe zaterdagmiddag |

| quote: |
| Originally posted by ahp2002 wel jammer dat de thread door allerlei miscommunicatie en misverstanden zo uit de hand loopt, leuke feestjes zijn altijd gaaf, maar hou het inderdaad in 1 Arise topic zoals New Wave zegt |
| quote: |
| Originally posted by MeCo Kruip hem lekker in z'n reet man. |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Kruip jij alsjeblieft in de reet van arise en co en blijf dan alsjeblieft weg........ |
Het wordt weer leuk
| quote: |
| Originally posted by Opti Het wordt weer leuk |

Kan iemand die Leco ff een shift+del geven?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.