TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים שצריך לפוצץ
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by DJ Alex E. on Apr-04-2005 11:41:

quote:
Originally posted by DjChook
שמח לדעת שלפחות משהו אחד בי גורם לשערות גופך להזדקר

ואני רוצה להדגיש שרק השערות מזדקרות


Posted by Elior on Apr-04-2005 12:16:

אנשים שלועסים פופקורן ליד האוזן כמו קרציות כאלו, אתה שומע אותם כמו זבובים בא לך לתפוס אחד עם היד ומרוח אותו ככה טוב טוב שיצא כל הדם...

אנשים שבכלליות מציקים בזמן שרואים סרט בקולנוע...ראבק...תנו לראות בשקט..

בנות שיהיו חייבות לספר בקול הרם למי שיושב לידם עלילה של סרט שאתה מת לראותתת

מורות ללשון שחושבות שאין לתלמידים חיים ומוסיפות עוד 5 שעות לשון בשבוע..

מי שהמציא את השטות הזאת...מתמטיקה...מקצוע עלק...


Posted by FreaKaZoid on Apr-04-2005 12:21:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מורות ללשון שחושבות שאין לתלמידים חיים ומוסיפות עוד 5 שעות לשון בשבוע..

מי שהמציא את השטות הזאת...מתמטיקה...מקצוע עלק...



+1


אני ב-3 יחידות מתמטיקה אני לא חושב שיש צורך ביותר מזה ובונא אתה כל כך צודק בקשר ללשון, אני שונא תמורה שלי היא תופסת לי שעות חופשיות וגם את שיעורי חינוך ראעבק!!!


Posted by Elior on Apr-04-2005 12:27:

quote:
Originally posted by FreaKaZoid

אני ב-3 יחידות מתמטיקה אני לא חושב שיש צורך ביותר מזה ובונא אתה כל כך צודק בקשר ללשון, אני שונא תמורה שלי היא תופסת לי שעות חופשיות וגם את שיעורי חינוך ראעבק!!!


גם אני ב 3 אחי, וואלה טוב לי ושמח לי שם..
חצי שנה שרפתי ב 4 יח"ל, כל מבחן או בחן הגשתי ריק..
רוב השיעורים או שסתם לא באתי, או שישנתי בהם..
בגלל פרוצדורה מטומטמת של בצפר, ובגלל חשיבה מטומטמת של אמא שלי - לא ירדתי ל 3 עוד בחודשים הראשונים..

ובכלל עכשיו עם המיקוד הזה, שחשבתי שנפל טוב - אבל הוא רק דפק אותי..
כל מה שלמדנו ב 3 חודשים האחרונים ב 3 יח"ל, כמעט הכל ליתר דיוק - ירד...
עכשיו צריכים להתחיל לחרוש...וזאת כבר המורה הרביעית שלי השנה, והיא הכי גרועה

ראבקקק לא סובללללללל מתמטיקה...

אה, ובנוגע למורה המצחיקולה ללשון...אין הרבה ילדים שכן יבואו לשעות האלו..
ראבק מחר במקום ללכת ל 20 דקות ב 11:30 לעשות מבחן באנגלית, היא רוצה שנבוא ב 8...
שתטוס לישון על האף...


Posted by FreaKaZoid on Apr-04-2005 12:42:

חחחחחחח תאמין לי המורים ללשון לא שפויים

ואני מתחילת שנה ב-3 לא רציתי לעלות ל-4 כי לא חשבתי שיש לי צורך בזה....

ד"א אחי השנה הבגרות היא צבירה אז מה אם הלכו לך שלושה חודשים? סך הכל החומר ממש פשוט ואף טיפשי ואין סיבה לא לקבל 100 עם שינה על האף.


Posted by Viber on Apr-04-2005 14:39:

בני גורן - הבן אדם הזה פשוט כלב בן כלב נאצי שיש להורגו.1.

2.כול מי שדופק תיגבורים בחופשים!!! סעמממממק צריך לקום ב7 בחופש פסח איזה שבוע בשביל לשמוע איזה מטומטמת מדברת


Posted by Shahar on Apr-04-2005 14:55:

quote:
Originally posted by Viber
בני גורן - הבן אדם הזה פשוט כלב בן כלב נאצי שיש להורגו.1.

2.כול מי שדופק תיגבורים בחופשים!!! סעמממממק צריך לקום ב7 בחופש פסח איזה שבוע בשביל לשמוע איזה מטומטמת מדברת


אל תלך להשלמות מה אתה אוכל סרטים


Posted by Viber on Apr-04-2005 15:25:

quote:
Originally posted by Shahar
אל תלך להשלמות מה אתה אוכל סרטים


חחחחחח הצחקת אותי!
הבצפר שלי מנוהל ע"י איש שהיה בצבא איזה 30 שנה מה שאומר שהכול פועל כאילו אנחנו בברלין של שנות ה-30,אם אתה לא בא אתה מקבל שיחות ומכתבי איומים על ההישארות שלך בבצפר ועל הציונים שלך.

האח הגדול משגיח עליך


Posted by Shahar on Apr-04-2005 15:29:

quote:
Originally posted by Viber
חחחחחח הצחקת אותי!
הבצפר שלי מנוהל ע"י איש שהיה בצבא איזה 30 שנה מה שאומר שהכול פועל כאילו אנחנו בברלין של שנות ה-30,אם אתה לא בא אתה מקבל שיחות ומכתבי איומים על ההישארות שלך בבצפר ועל הציונים שלך.

האח הגדול משגיח עליך


תגיד שתטס לחו"ל או משו כולם טסים בפסח
ואל תהיה פראייר אחי אם שולחים לך מכתב איום תחזיר מכתב תראה איך הם יפסיקו


Posted by Viber on Apr-04-2005 15:43:

quote:
Originally posted by Shahar
תגיד שתטס לחו"ל או משו כולם טסים בפסח
ואל תהיה פראייר אחי אם שולחים לך מכתב איום תחזיר מכתב תראה איך הם יפסיקו


כן אבל אתה צריך לדבר עם הרכזת שיכבה מפחידה רצח לפני

היא תאכל אותי (ואני מיתכוון לזה באופן מילולי)1

ועזוב לא מתעסקים איתם,יזמינו אותי עוד פעם לדבר עם המנהל השששרוט הזה...
"-אתה הולך לצבא?
-לאן אתה הולך לצבא
-אתה רוצה ללכת לקרבי?
-למה אתה לא רוצה ללכת לקרבי?
אני:לא יתנו להיות בקרבי גם אם אני ירצה אין מה לעשות
-יקבלו אותך לקרבי מה אתה מיתווכח?!
-אקיצר לך לקרבי,תנסה מה אכפת לך"


אני לא יעמוד בעוד שיחה כזאת

ניראה מה נעשה לא יודע...


Posted by yaman on Apr-04-2005 18:14:

איך לא נזכרתי בזה?

את המורים המניאקים שבאים להעיר אותי ב 7 בבוקר בטיולים השנתיים


Posted by Elior on Apr-04-2005 18:18:

quote:
Originally posted by yaman
איך לא נזכרתי בזה?

את המורים המניאקים שבאים להעיר אותי ב 7 בבוקר בטיולים השנתיים


ואת המחלות המזדיינות האלו שבאות לך דווקא יומיים לפני טיול שנתי...


Posted by FreaKaZoid on Apr-04-2005 22:33:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח


ושחר אחי אתה אוכל באנגים אה?! אני רוצה לראות מישהו אצלנו מבריז מהשלמות אם לא טוחנים אותו כמו בסרט החומה.


Posted by Shahar on Apr-05-2005 16:25:

quote:
Originally posted by Viber
כן אבל אתה צריך לדבר עם הרכזת שיכבה מפחידה רצח לפני

היא תאכל אותי (ואני מיתכוון לזה באופן מילולי)1

ועזוב לא מתעסקים איתם,יזמינו אותי עוד פעם לדבר עם המנהל השששרוט הזה...
"-אתה הולך לצבא?
-לאן אתה הולך לצבא
-אתה רוצה ללכת לקרבי?
-למה אתה לא רוצה ללכת לקרבי?
אני:לא יתנו להיות בקרבי גם אם אני ירצה אין מה לעשות
-יקבלו אותך לקרבי מה אתה מיתווכח?!
-אקיצר לך לקרבי,תנסה מה אכפת לך"


אני לא יעמוד בעוד שיחה כזאת

ניראה מה נעשה לא יודע...


תבוא אליו עם בטחון תגיד לו אני טס לחו"ל עם המשפחה וזה


Posted by Shahar on Apr-05-2005 16:33:

quote:
Originally posted by FreaKaZoid
ושחר אחי אתה אוכל באנגים אה?! אני רוצה לראות מישהו אצלנו מבריז מהשלמות אם לא טוחנים אותו כמו בסרט החומה.


בן כמה אתה כפרה מה אתה אשכנזי?
מה סרטים? תגיד אתה בחו"ל מי שלא מאמין שימצוץ תתהפך על המנהל תראה איך הוא שותק


Posted by Viber on Apr-05-2005 17:30:

גם מה מטומטם - שיש איזה 4 תיגבורים במתמתיקה אחרי(!) המתכונת,חתיכת טימטום...


ועוד משהו:
צריך לכסח את האנשים שאחראים בחברות רמקולים על האורך של הכבלים!! זה אף פעם לא מספיק בשביל להוציא את המקסימום...


Posted by ADiSH on Apr-05-2005 17:35:

1. שחר


Posted by Shahar on Apr-05-2005 19:03:

quote:
Originally posted by ADiSH
1. שחר


וואלה בוא למי אתה מחכה ?


Posted by yaman on Apr-05-2005 19:55:

מורים מעצבנים שלא עומדים במילה


Posted by FreaKaZoid on Apr-06-2005 12:03:

quote:
Originally posted by Shahar
בן כמה אתה כפרה מה אתה אשכנזי?
מה סרטים? תגיד אתה בחו"ל מי שלא מאמין שימצוץ תתהפך על המנהל תראה איך הוא שותק


אה זה לא אתה שהופעת בעיתון שבוע שעבר על רציחת מורה


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.