TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים שצריך לפוצץ
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by DjChook שמח לדעת שלפחות משהו אחד בי גורם לשערות גופך להזדקר |
אנשים שלועסים פופקורן ליד האוזן כמו קרציות כאלו, אתה שומע אותם כמו זבובים בא לך לתפוס אחד עם היד ומרוח אותו ככה טוב טוב שיצא כל הדם...
אנשים שבכלליות מציקים בזמן שרואים סרט בקולנוע...ראבק...תנו לראות בשקט..
בנות שיהיו חייבות לספר בקול הרם למי שיושב לידם עלילה של סרט שאתה מת לראותתת
מורות ללשון שחושבות שאין לתלמידים חיים ומוסיפות עוד 5 שעות לשון בשבוע..
מי שהמציא את השטות הזאת...מתמטיקה...מקצוע עלק...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs מורות ללשון שחושבות שאין לתלמידים חיים ומוסיפות עוד 5 שעות לשון בשבוע.. מי שהמציא את השטות הזאת...מתמטיקה...מקצוע עלק... |
| quote: |
| Originally posted by FreaKaZoid אני ב-3 יחידות מתמטיקה אני לא חושב שיש צורך ביותר מזה ובונא אתה כל כך צודק בקשר ללשון, אני שונא תמורה שלי היא תופסת לי שעות חופשיות וגם את שיעורי חינוך ראעבק!!! |
חחחחחחח תאמין לי המורים ללשון לא שפויים
ואני מתחילת שנה ב-3 לא רציתי לעלות ל-4 כי לא חשבתי שיש לי צורך בזה....
ד"א אחי השנה הבגרות היא צבירה אז מה אם הלכו לך שלושה חודשים? סך הכל החומר ממש פשוט ואף טיפשי ואין סיבה לא לקבל 100 עם שינה על האף.
בני גורן - הבן אדם הזה פשוט כלב בן כלב נאצי שיש להורגו.1.
2.כול מי שדופק תיגבורים בחופשים!!! סעמממממק צריך לקום ב7 בחופש פסח איזה שבוע בשביל לשמוע איזה מטומטמת מדברת

| quote: |
| Originally posted by Viber בני גורן - הבן אדם הזה פשוט כלב בן כלב נאצי שיש להורגו.1. 2.כול מי שדופק תיגבורים בחופשים!!! סעמממממק צריך לקום ב7 בחופש פסח איזה שבוע בשביל לשמוע איזה מטומטמת מדברת |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אל תלך להשלמות מה אתה אוכל סרטים |
| quote: |
| Originally posted by Viber חחחחחח הצחקת אותי! הבצפר שלי מנוהל ע"י איש שהיה בצבא איזה 30 שנה מה שאומר שהכול פועל כאילו אנחנו בברלין של שנות ה-30,אם אתה לא בא אתה מקבל שיחות ומכתבי איומים על ההישארות שלך בבצפר ועל הציונים שלך. האח הגדול משגיח עליך |
| quote: |
| Originally posted by Shahar תגיד שתטס לחו"ל או משו כולם טסים בפסח ואל תהיה פראייר אחי אם שולחים לך מכתב איום תחזיר מכתב תראה איך הם יפסיקו |
איך לא נזכרתי בזה?
את המורים המניאקים שבאים להעיר אותי ב 7 בבוקר בטיולים השנתיים
| quote: |
| Originally posted by yaman איך לא נזכרתי בזה? את המורים המניאקים שבאים להעיר אותי ב 7 בבוקר בטיולים השנתיים |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ושחר אחי אתה אוכל באנגים אה?! אני רוצה לראות מישהו אצלנו מבריז מהשלמות אם לא טוחנים אותו כמו בסרט החומה.
| quote: |
| Originally posted by Viber כן אבל אתה צריך לדבר עם הרכזת שיכבה מפחידה רצח לפני היא תאכל אותי (ואני מיתכוון לזה באופן מילולי)1 ועזוב לא מתעסקים איתם,יזמינו אותי עוד פעם לדבר עם המנהל השששרוט הזה... "-אתה הולך לצבא? -לאן אתה הולך לצבא -אתה רוצה ללכת לקרבי? -למה אתה לא רוצה ללכת לקרבי? אני:לא יתנו להיות בקרבי גם אם אני ירצה אין מה לעשות -יקבלו אותך לקרבי מה אתה מיתווכח?! -אקיצר לך לקרבי,תנסה מה אכפת לך" אני לא יעמוד בעוד שיחה כזאת ניראה מה נעשה לא יודע... |
| quote: |
| Originally posted by FreaKaZoid ושחר אחי אתה אוכל באנגים אה?! אני רוצה לראות מישהו אצלנו מבריז מהשלמות אם לא טוחנים אותו כמו בסרט החומה. |
גם מה מטומטם - שיש איזה 4 תיגבורים במתמתיקה אחרי(!) המתכונת,חתיכת טימטום...
ועוד משהו:
צריך לכסח את האנשים שאחראים בחברות רמקולים על האורך של הכבלים!! זה אף פעם לא מספיק בשביל להוציא את המקסימום...
1. שחר
| quote: |
| Originally posted by ADiSH 1. שחר |
מורים מעצבנים שלא עומדים במילה
| quote: |
| Originally posted by Shahar בן כמה אתה כפרה מה אתה אשכנזי? מה סרטים? תגיד אתה בחו"ל מי שלא מאמין שימצוץ תתהפך על המנהל תראה איך הוא שותק |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.