TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): « 1 2 3 [4]
AL DIE SOAPIES..!!!!
laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon.
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman AL DIE SOAPIES..!!!! laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon. |
| quote: |
| Originally posted by Disney Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien? |
| quote: |
| Originally posted by tango *zucht* lees de thread dan! |
DJ DIVA

Natuurlijk heeft elke Dj wel eens een slechte dag. Maar ik kan me nog goed een Mario Piu herinneren op Trance Energy. Voor 15.000 man draaien en dan zo slecht kunnen mixen... brr 
| quote: |
| Originally posted by Disney Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien? |
Chris Liebing!
Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...
Voor de rest is het meeste wel genoemd al
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Chris Liebing! Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks... |
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.
DJ Noah behind the wheels of steel!
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer. |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer. |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer. |
Ik heb Ton TB toen bij de Just Be release party van Tiesto voor het eerst gehoord, wat een afknapper, totaal geen opbouw in zijn set. Andere sets van hem konden mij ook al niet boeien 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.