TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie is de slechtste dj?
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Fkwebeman on Mar-18-2005 14:05:

AL DIE SOAPIES..!!!!

laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon.


Posted by Disney on Mar-18-2005 14:35:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
AL DIE SOAPIES..!!!!

laatst nog Egbert Jan Weber gehoord.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
wat was ik blij dat Don Diablo hem een half uur voor het eigenlijke einde van Egberrrts set achter de draaitafels vandaan schopte en zelf begon.


Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien?


Posted by tango on Mar-18-2005 14:40:

quote:
Originally posted by Disney
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien?


*zucht* lees de thread dan!


Posted by Disney on Mar-18-2005 15:31:

quote:
Originally posted by tango
*zucht* lees de thread dan!



Posted by MeCo on Mar-18-2005 17:12:

DJ DIVA


Posted by moogwai on Mar-18-2005 18:06:

Natuurlijk heeft elke Dj wel eens een slechte dag. Maar ik kan me nog goed een Mario Piu herinneren op Trance Energy. Voor 15.000 man draaien en dan zo slecht kunnen mixen... brr


Posted by Lynxx on Mar-18-2005 18:49:

quote:
Originally posted by Disney
Iemand Dennis vd Geest wel eens horen draaien?


Nee, heb hem wel al heel vaak zien gooien!!! RESPECT... (jaloers)

Slechte dj's??? Geen idee hoe ze heten, maar heb af en toe een paar locale "helden" bezig gezien... Ai ai ai


Posted by Cosmic on Mar-18-2005 19:47:

Chris Liebing!

Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...

Voor de rest is het meeste wel genoemd al


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 20:12:

quote:
Originally posted by Cosmic
Chris Liebing!
Ik baseer met enkel op Sensation Black 2002, maar dat was echt 3x niks...



Posted by HiGH_NrG on Mar-18-2005 20:33:

Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.


Posted by Dj Lex on Mar-18-2005 20:35:

Dancing Dude DJ Noah behind the wheels of steel!

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.


-1!


Posted by TranceFool on Mar-18-2005 21:14:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.


Posted by SnuggLe on Mar-18-2005 21:51:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.



Posted by Tom Lont on Mar-18-2005 21:57:

Ik heb Ton TB toen bij de Just Be release party van Tiesto voor het eerst gehoord, wat een afknapper, totaal geen opbouw in zijn set. Andere sets van hem konden mij ook al niet boeien


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.