TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Appreciation Thread
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik sta even op repeat met www.bonzaimusic.com op Solid Slide - Belo Horizonte (Original Mix) totaal mijn ding! |
| Originally posted by solidslide thanks! |

airbase - pandemonium
raar dat die nooit een hit is geweest, lekkere plaat
| Originally posted by Bertn airbase - pandemonium raar dat die nooit een hit is geweest, lekkere plaat |
Airbase wordt wel eens wat onderschat qua producties IMO. Heeft veel lekkere nummers maar ook een paar wat cheesier nummers ofcourse. Daarom dat zo veel mensen al zen tracks als cheese afdoen terwijl dat helemaal niet zo is IMO.
| Originally posted by Phortastic Airbase wordt wel eens wat onderschat qua producties IMO. Heeft veel lekkere nummers maar ook een paar wat cheesier nummers ofcourse. Daarom dat zo veel mensen al zen tracks als cheese afdoen terwijl dat helemaal niet zo is IMO. |
active sight - adrenalin is ook nog een lekkerrrrre plaat !
| Originally posted by Buoyant Ik dacht het ook niet, ik vind ook veel van zijn producties mooi. |
Theme From The Rock
E�n van de beste trance-melodie�n ooit in my book!
| Originally posted by Jasperovitsj Theme From The Rock E�n van de beste trance-melodie�n ooit in my book! |
| Originally posted by Phortastic Airbase wordt wel eens wat onderschat qua producties IMO. Heeft veel lekkere nummers maar ook een paar wat cheesier nummers ofcourse. Daarom dat zo veel mensen al zen tracks als cheese afdoen terwijl dat helemaal niet zo is IMO. |
| Originally posted by Phortastic thats a bomb tune |
| Originally posted by Jasperovitsj Theme From The Rock |
Didier sinclair - heavenly
chilleeeuuuuhhhhh
Roger goode - in the beginning
Zalige schijf!!
| Originally posted by Dj LPG Didier sinclair - heavenly |
| Originally posted by Bertn idem hier... ik was naar asot aan het luisteren en was blij dat de volgende plaat eraan kwam |
MIDOR And Six4Eight Vs 2XLC - Unity (2xlc Mix) gaat er hier ook wel goed in. Maar ik vrees dat velen hier dat maar platjes gaan vinden.
Lijstje met oude en nieuwe pareltjes op mijn mp3-stick om te beluisteren tijdens het wandelen in Hasselt :
1. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Intro Mix)
2. Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
3. Arizona vs. Passiva - Halo (Danjo & Styles Mix)
4. Beat Pushers - Murto (Original Mix)
5. Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix)
6. Gabriel & Dresden - Portobello
7. Kaste - Desert Eagle (Original Mix)
8. Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden Mix)
9. Pete Lazonby - Sacred Cycles (Probspot Remix)
10. Probspot - Foreplay
11. Starkid - Crayons (Leama & Moor's In Loving Memory Of Starkid Remix)
12. Tektonik^ - Shine (DBA Remix)
13. Urban Lea - Spellcast
Fire & Ice - Let there be Light (Primer Remix) OMFG heerlijke remix
wat een power na de break
Ik hou van het werk van Danjo and Styles
EDIT: Fred Baker vs. Keyboard Kids - All Of Us [Fred Baker remix]
miljaar, nog iets met veeeeel energie.
| Originally posted by Buoyant Fire & Ice - Let there be Light (Primer Remix) OMFG heerlijke remix wat een power na de break Ik hou van het werk van Danjo and Styles |
The Gift - the 7th day (Main mix)
******de******defuck!!
Dit blijft na Silver Bath en UN toch m'n favoriete Mike-dansvloerbom!! Nooit echt veel aandacht gekregen bij de release, iets wat ik echt niet snap. Op AIB outdoor 2003 ging het dak eraf toen Mike hem voor de eerste keer speelde... 
*herleeft ��n van de beste kippenvel-momenten uit z'n leven*
EDIT:
Nu The Gift - Love angel (main mix)
Voor mij met voorsprong ��n van de twee beste M.I.K.E.-platen uit 2003, samen met de Push remix van Fearless!!
Jammer dat Mike ze precies niet meer zo kan maken...
Joop - the world
gatver, ook al zijn sommige elementen in deze track wa plattekes, er zitten echt zalige stukken in!!! dit gaat weer een bom worden!
The Thrillseekers - Synaesthesia (Bobina 2005 Megadrive Remix)
blijkbaar was deze remix niet goed genoeg om mee released te worden.
Onterecht in mijn ogen, heerlijke remix. Mooie bassline en de melodie van synaesthesia past er perfect in. Een aanrader 
Endre - I kill for you
Zowel de original mix als de exertion mix bezorgen mij keer op keer kippenvel. Echt een superzalige plaat.
Estuera vs Re:locate - Palma Salone
Vind ik ook een echte bom voor het moment.
Estuera vs Re:locate - Palma Salone >> gistere afgehaald, ni slecht
Savon - One Million Strings (Andy Jay Powell Remix)
ANTHEM ALERT !!
you have been warned 
| Originally posted by Phortastic Savon - One Million Strings (Andy Jay Powell Remix) ANTHEM ALERT !! you have been warned |