TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by eXos on Apr-27-2005 21:00:

Love

Area 5
Andy Jarrod
John Digweed
Kosmas Epsilon
Luke Chable
Matthew Dekay
�zg�r Can

Posted by Tim81 on Apr-27-2005 21:36:

Genoeg lekkers op Extrema... al had ik wat Border Community invloed nog wel kunnen waarderen!

Posted by SnuggLe on Apr-28-2005 05:27:

Area 6
Christian Smith
Francesco Pico
Funk d'Void
John Acquaviva
Josh Wink
Michel de Hey
Nick K
Rene Amesz
MC: Spyder

Tering, die area had ik nog niet eens goed bekeken! Vet, Funk d'Void dus ook, samen met Acquaviva en Wink!!! Zeeeeeeeer lekkere techhouse area!!! Misschien spreken deze namen me nog wel meer aan dan de prog-area...waar ik vooral Digweed wil zien. Hopen dat deze niet te ver van de prog-area af is

Posted by M_Peror on Apr-28-2005 06:53:

Damn... lekker hoor... ik begin nu alvast te duimen voor een lekker weertje die dag dan kan dit echt niet meer stuk!

Posted by tijs08 on Apr-28-2005 09:26:

quote:
Originally posted by M_Peror
Damn... lekker hoor... ik begin nu alvast te duimen voor een lekker weertje die dag dan kan dit echt niet meer stuk!

wel voor de hele dag hoop ik

Posted by SnuggLe on Apr-28-2005 09:33:

quote:
Originally posted by tijs08
wel voor de hele dag hoop ik

Ach, knus in een tentje was ook wel leuk hoor

Posted by moogwai on Apr-28-2005 10:16:

Klinkt goed! Vooral Deep heeft interessante DJ's, ben dan niet op vakantie en Best ligt haast om de hoek. Misschien wel interessant dus

Posted by HiGH_NrG on Apr-28-2005 19:21:

BETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Maar eens even een kaartje halen binnenkort!

Posted by tijs08 on Apr-28-2005 20:56:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
BETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Maar eens even een kaartje halen binnenkort!

Goed zo!! Deze mag je dit jaar niet missen

Posted by Edwin B on May-01-2005 10:39:

Toch wel een van de betere festivals (misschien wel t beste) dus ik ben present!!! Hopelijk blijft het idd de hele dag droog

Posted by Edwin B on May-08-2005 17:58:

De mysteryact zijn trouwens de freestylers

Posted by SaBi on May-08-2005 19:12:

Het enige festival waar ik dit jaar echt bij moet zijn . Vorig jaar was de progresive area echt helemaal top . Eerlijk gezegd weet ik dit jaar niet zo goed te kiezen tussen de main en deep . En ik heb eigenlijk een hekel aan dat heen en weer geloop . De main is meestal niet overdekt , en zo'n tent is toch vaak wat knusser . Zeker tijdens zo'n bui als vorig jaar .

Posted by Disney on May-09-2005 07:27:

quote:
Originally posted by SaBi
Het enige festival waar ik dit jaar echt bij moet zijn . Vorig jaar was de progresive area echt helemaal top . Eerlijk gezegd weet ik dit jaar niet zo goed te kiezen tussen de main en deep . En ik heb eigenlijk een hekel aan dat heen en weer geloop . De main is meestal niet overdekt , en zo'n tent is toch vaak wat knusser . Zeker tijdens zo'n bui als vorig jaar .

Tent is misschien wel knus, maar als het zonnetje schijnt heb ik echt geen zin om overdekt te staan...

Posted by Roger on May-09-2005 12:21:

dit gaat vet worden! met een weertje zoals vandaag

Posted by tango on May-09-2005 12:28:

quote:
Originally posted by Roger
dit gaat vet worden! met een weertje zoals vandaag

Ehmmm...Ik weet niet of het zo'n verschil is tussen het weer in den bosch en oss, maar hier is het ronduit kut! Zwaar bewolkt, harde wind, regen. Anti festival weer dus!

En als het sarcastisch was bedoeld: F-U!

Posted by Disney on May-09-2005 12:33:

quote:
Originally posted by tango
Ehmmm...Ik weet niet of het zo'n verschil is tussen het weer in den bosch en oss, maar hier is het ronduit kut! Zwaar bewolkt, harde wind, regen. Anti festival weer dus!

En als het sarcastisch was bedoeld: F-U!

En nog fucking koud ook!!!

...

In Eindhoven dan tenminste

Posted by tango on May-09-2005 12:37:

quote:
Originally posted by Disney
En nog fucking koud ook!!!

...

In Eindhoven dan tenminste

Ik ben nog niet buitengeweest dus dat zou best is kunnen

Posted by Roger on May-09-2005 12:44:

ik heb hier de hele tijd zon eigelijk, wel met wolken oke maar dat is juist wel relaxed

als je een strak blauwe lucht hebt dan is het echt niet uit te houden joh

Posted by SnuggLe on May-09-2005 14:07:

quote:
ik heb hier de hele tijd zon eigelijk, wel met wolken oke maar dat is juist wel relaxed

als je een strak blauwe lucht hebt dan is het echt niet uit te houden joh

Of je hebt paddestoelen op, of je bent neit bij je hoofd, of je bent op te weinig festivals geweest

Posted by Roger on May-09-2005 15:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Of je hebt paddestoelen op, of je bent neit bij je hoofd, of je bent op te weinig festivals geweest

wat the fok heeft het er nou mee te maken of ik niet veel naar festivals ben gegaan festivals zijn niet de enige keren dan ik ooit buiten kom weet je

maar de hele dag zo'n brandende zon op je vind ik niet fijn... af en toe een wolkje ervoor is wel lekker op zn tijd

Posted by SnuggLe on May-09-2005 15:59:

quote:
wat the fok heeft het er nou mee te maken of ik niet veel naar festivals ben gegaan festivals zijn niet de enige keren dan ik ooit buiten kom weet je

maar de hele dag zo'n brandende zon op je vind ik niet fijn... af en toe een wolkje ervoor is wel lekker op zn tijd

Zie je de en proef je het cynische?
Zo nee: nog een keer kijken en niet zo snel op je pikkie getrapt zijn

Posted by Dj Lex on May-09-2005 16:42:

Ik hoorde van een vriend en die had het van iemand van het KNMI dat het die dag heel lekker weer gaat worden! Dat gaat dus helemaal goed komen, want het is een hele betrouwbare bron!

Posted by tijs08 on May-09-2005 17:09:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik hoorde van een vriend en die had het van iemand van het KNMI dat het die dag heel lekker weer gaat worden! Dat gaat dus helemaal goed komen, want het is een hele betrouwbare bron!

Wel beter dit! Mooi dat dit soort dingen ook eens te vroeg uitlekken in plaats van al die mp3s

Posted by Roger on May-09-2005 22:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zie je de en proef je het cynische?
Zo nee: nog een keer kijken en niet zo snel op je pikkie getrapt zijn

lekker makkelijk antwoord als je dr niet meer uitkomt

quote:
Originally posted by tijs08

Wel beter dit! Mooi dat dit soort dingen ook eens te vroeg uitlekken in plaats van al die mp3s

werd eens tijd ja
maar dat kunnen ze toch helemaal niet zo vroeg van te voren voorspellen? nja oke, ik zie ook aan de sterren dat het lekker weer gaat worden op DV maar dat ter zijde

Posted by SnuggLe on May-10-2005 05:31:

quote:
lekker makkelijk antwoord als je dr niet meer uitkomt

Dus......

Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »