TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
Kaartje binnen, ook die voor mn zusje 
*sgop*
Ik moet nog kaartje halen... hmm.... Armin Ferry Armin Ferry Armin Ferry...
Ferry heeft een iets minder afwisselde inhoud van zijn platenkoffer
Helemaal waar!
kom gewoon naar armin
kunne we weer stuiteren op nirvana
toch maar even een lijstje maken dan
eieregooie
JP
Trancezoner
Franzelare
Andijvie
Remy D?
Engeltje
M_Peror
Arnoud
@win
DjDavid
Tomaz
Marciemarcs
Hardkiller
Phortje
MaGiK54
Tom Lont
Daanq
Bartez
MaGiKaL_MiKe?
Esrem
Stephan B
Matthijs
Roger
klopt alles zo een beetje? wordt nog best druk als ik het zo zie
eieregooie
JP
Trancezoner
Franzelare
Andijvie
Remy D?
Engeltje
M_Peror
Arnoud
@win
DjDavid
Tomaz
Marciemarcs
Hardkiller
Phortje
MaGiK54
Tom Lont
Daanq
Bartez
MaGiKaL_MiKe?
Esrem +Jolijn
Stephan B
Matthijs
Roger
En nu ook nog op alfabet 
| quote: |
| Originally posted by Roger toch maar even een lijstje maken dan ![]() eieregooie ![]() JP Trancezoner Franzelare Andijvie Remy D? Engeltje M_Peror Arnoud @win DjDavid Tomaz Marciemarcs Hardkiller Phortje MaGiK54 Tom Lont Daanq Bartez MaGiKaL_MiKe? Esrem Stephan B Matthijs Roger klopt alles zo een beetje? wordt nog best druk als ik het zo zie |
Zeg Rogier, ik zei toch al dat de avond mij veelste proggie is
Dus een No GO!
| Originally posted by @win Zeg Rogier, ik zei toch al dat de avond mij veelste proggie is Dus een No GO! |
| Originally posted by eieregooie BOEE! Je mag zeker weer niet |

Sjahh... tis ook niet helemaal mijn ding, maar met zoveel TA's denk ik toch dat t voor mij t bootje wordt 
| Originally posted by eieregooie Sjahh... tis ook niet helemaal mijn ding, maar met zoveel TA's denk ik toch dat t voor mij t bootje wordt |
Sfeer, mensen en locatie zijn daar altijd top!!
| Originally posted by @win Gezellig is het altijd Sfeer, mensen en locatie zijn daar altijd top!! |
| Originally posted by Esrem eieregooie ![]() JP Trancezoner Franzelare Andijvie Remy D? Engeltje M_Peror Arnoud @win DjDavid Tomaz Marciemarcs Hardkiller Phortje MaGiK54 Tom Lont Daanq Bartez MaGiKaL_MiKe? Esrem +Jolijn Stephan B Matthijs Roger En nu ook nog op alfabet |
maar ze zit nogsteeds niet op TA dus zet ik ze er niet bij
ik zou als ik jou was wel nog een spandoek meenemen met "jolijn is ook mee hoor" erop

Binnenkort ook maar een kaartje kopen...
| Originally posted by @win He he, nee dat is het zeker niet ![]() Ik heb gewoon geen zijn om 5 uur lang prog te horen en dan hopelijk nog twee uurtjes trance. Ik moet immers wel goed los kunnen komen en dat lukt met zoveel prog zeker niet ![]() Als Armin meer als 3 uur draait wordt het eventueel nog een optie, dus eerst dat maar eens afwachten... |
Nah zonder dollen, hij heeft een punt. Maar denk wel dat Armin minimaal 3 uur draait, en dan planten ze Harry Limoen en Perry weer in de foyer denk ik. Ook fijn dat ik aan de lijst wordt toegevoegd zonder dat ik heb gepost in dit topic
, maar ik kom denk ik wel ja. Is net na de eindexamens, dus dit is een mooi relaxmomentje
| Originally posted by Stephan B Ach jongens laat die gozer toch. Hij gaat liever avondje loempia's bakken met z'n meissie Nah zonder dollen, hij heeft een punt. Maar denk wel dat Armin minimaal 3 uur draait, en dan planten ze Harry Limoen en Perry weer in de foyer denk ik. Ook fijn dat ik aan de lijst wordt toegevoegd zonder dat ik heb gepost in dit topic , maar ik kom denk ik wel ja. Is net na de eindexamens, dus dit is een mooi relaxmomentje |
Ook Trancezonert zegt dat ie niet komt. Effe de lijst herschrijven met bevestigde namen bitte danke 
| Originally posted by jp Ook Trancezonert zegt dat ie niet komt. Effe de lijst herschrijven met bevestigde namen bitte danke |
kom op eens!
| Originally posted by Roger wat een mietje zeg! en dan 4 juni zeker wel kom op eens! |

Er gaat niets boven Groningen 
| Originally posted by TranceZoner Mietje? Waar spreken we 4 juni af? Dan kan ik je kop ff verbouwen Nee, maar ik ga niet meer, want ik heb besloten dat ik eigenlijk alleen Armin wil zien, en aangezien dat niet gaat lukken.... 4 Juni is er trouwens nog een ander feest in Buren.... ![]() ![]() |
| Originally posted by Roger ik sleep je gewoon mee dus je hebt niet eens keus |
| Originally posted by Stephan B Als er iemand gesleept wordt hier ben jij het wel, lang zat om als aanhanger te dienen jij, kunnen er mooi een paar kratjes bier mee |
| Originally posted by Stephan B Als er iemand gesleept wordt hier ben jij het wel, lang zat om als aanhanger te dienen jij, kunnen er mooi een paar kratjes bier mee |

maar jij bent rond genoeg dus rol jij dr maar achteraan
Originally posted by Asperge |
tiesto fans drinken toch breezers?