TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by kolkiewolkie on Jan-10-2002 16:16:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
we doen alles voor id&t dusse.......stemmen maar


we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-10-2002 16:35:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW


Jaja.....best wel een reactie van die gast zeg,
t valt me trouwens wel op dat die mods daar alles afkappen,
als er ook maar iets commentaar komt, komt er gelijk zon gast van de crew aan om dit commentaar meteen te smoren. Hieronder de reactie op Kolkie's 'voorstel' (geniale idee!!! DJ JEAN -> weg met die gast!, Marco V op de main! )

Posted by kolkiewolki on 09-01-2002 @ 13:35: Ik heb dit dus al eerder gezegd, maar om de kans te vergroten dat de ID&T crew mijn ID niet over het hoofd ziet: KICK DIE JEAN NOU LEKKER VAN DE MAINSTAGE AF!!!!!!!!!!!!! en zet daar marco neer. Heb ik weer genoeg ruimte om lekker rond te stuiteren, is bijna iedereen tevreden (want: marco roelt) en betekent dat eindelijk het definitieve einde van JEAN (ik bedoel: met zon actie maak je wel lekker duidelijk dat ie passeee is ) greetz kW --------------------------------------------------------------------------------


We hebben je geweldige idee nu wel gezien en kunnen je ook meteen antwoord geven dat we je idee maar niets vinden. Dat jij persoonlijk DJ Jean niet kunt waarderen geeft je nog niet het recht om namens iedereen te spreken. Na afloop van Qontact hebben we veel reacties gelezen van bezoekers die de set van Jean op zijn zachtst gezegd beslist konden waarderen. Er komen dit jaar nog genoeg mogelijkheden om Marco V te zien.


Posted by New Wave on Jan-10-2002 17:08:

quote:
Originally posted by LightForce


Hmm dit vind ik nog eens leuke uitbuiterij SHOCKERS kaartjes for FREE Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best



Ja, daarom hebben ze ook speciaal voor jullie Marco V een vrije avond gegunt en Jean speciaal voor jullie op de MAIN gezet......owwwhhhhhhh heerlijk......MAARGOED DAT IK MIJN CENTEN NIET AAN ZO'N KUTFEEST VERNEUK.............

Veel plezier op het kinderfeestje mensen...........neem je rammelaar mee, kan je tijdens Jean leuk HEEEE HOOO roepen en met je rammelaar op de beat rammelen..............


Posted by Miss Proximus on Jan-11-2002 10:30:

tja.....je kent het toch wel: "survival of the fittest" Jean en Marco V hebben voorafgaand aan de offici�le boeking een gevecht gehouden in een modderbad en tja.....Jean was gewoon da MAN!! hehe


Posted by LightForce on Jan-11-2002 10:42:

quote:
Original Posted by New Wave
Ja, daarom hebben ze ook speciaal voor jullie Marco V een vrije avond gegunt en Jean speciaal voor jullie op de MAIN gezet


Hmm nou ik zit niet op die jean knakker te wachten, heb persoonlijk maar verdomd weinig goede sets gehoord van hem. Grootste rampen set die ik van hem hoorde was op DanceNation damn.

Doe mij maar Marco V.

En wat betreft HEEHOO en rammelaars, tja schoppen die mensen....
Of een standaard maken dat alle rammelaars in moeten worden geleverd bij de ingang. Tevens een leeftijd controle blijf ik nog steeds sterk aanhanger van. Sorry voor de 16 jarige onder ons die toch willen feesten. Maar ja een ouder publiek is nou eenmaal beter (mijn mening dan he )

Gegroet


Posted by magrec on Jan-11-2002 10:47:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW


misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht

j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.


Posted by Miss Proximus on Jan-11-2002 10:54:

quote:
Originally posted by magrec
j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.


nou heb ik al een tijdje nix meer van jean gehoord, maar ik vind hem technisch z�ker beter dan een gielen.....of zelfs een marco v misschien wel....jammer alleen dat ie een trend wil setten met dj's die tevens uit de maat scratchen en mc-en
maar ja....z'n trend slaat wel aan want gielen deed t ook de laatste keer dat ie in Lwd was....toen ben ik van ellende maar aan de drank gegaan

en ach.....kennelijk heeft hij nog flink lopen beuken vorig jaar op TE (ik zat in de chillout )

ennu.....nou ja.....weetjewat? ik zal m weer s gaan keuren dit jaar


Posted by kolkiewolkie on Jan-11-2002 13:26:

quote:
Originally posted by magrec


misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht


ik had het idd misschien wat anders moeten zeggen, maar op dat moment dacht ik er zo over... nog steeds trouwens.

is trouwens wel een leuke stelling, marco gelijk stellen aan jean, moet je es zeggen in het uk taforum ...

greetz kolkiewolkie


Posted by New Wave on Jan-11-2002 19:04:

quote:
Originally posted by magrec


misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht

j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.



Zijn skills kunnen misschien wel goed zijn......al verneukt hij het altijd wel bij bepaalde momenten, die zijn al zo vaak ter sprake gekomen
Het gaat bij mij om zijn achterlijke,domme,arrogante, nerderige sukkelige, kinderachtige, kinderneukende supermacho mentaliteit die hij telkens naar voren laat komen........triest gewoon.........

LATAH


Posted by Obi on Jan-12-2002 01:48:

quote:
Originally posted by New Wave
Het gaat bij mij om zijn achterlijke,domme,arrogante, nerderige sukkelige, kinderachtige, kinderneukende supermacho mentaliteit die hij telkens naar voren laat komen........triest gewoon.........


Goh, wat eigenaardig.. Dat vind ik nou van de meeste posts die ik van jou heb gezien. Maar goed, da's ook maar een mening..
En gelukkig hecht ik niet zoveel waarde aan jouw mening en jij volgens mij ook niet aan de mijne. Dus we hebben geen last van elkaar.

Is dat niet mooi? Het leven kan zo simpel zijn...


Posted by Opti on Jan-12-2002 02:40:

Wies dat meisje in je sig Obi??


Posted by DjRV on Jan-12-2002 08:04:

Op Qontact jongst leden liet Jean ons een zeer goede set horen en mja,ik heb hem ook minder horen draaien. Maar kan nou niet zeggen dat ik Marco V,Tiesto,Armin Van Buuren ect ect altijd een goede set vind neerzetten dus sja....

ff back 2 topic....;


Radio 192 31.5%
ID&T-Radio 20.6%
Radio Nationaal 16.3%
Radio 10FM 11.9%


Gaat de goede kant op?


Posted by TranceFool on Jan-12-2002 12:33:

nie echt want ze hebben bovenaan gestaan


Posted by New Wave on Jan-12-2002 16:15:

quote:
Originally posted by Obi


Goh, wat eigenaardig.. Dat vind ik nou van de meeste posts die ik van jou heb gezien. Maar goed, da's ook maar een mening..
En gelukkig hecht ik niet zoveel waarde aan jouw mening en jij volgens mij ook niet aan de mijne. Dus we hebben geen last van elkaar.

Is dat niet mooi? Het leven kan zo simpel zijn...


Billemaatje van Jean ofzo?......tieten zeg.....
Kan wel zien dat jij hier heel weinig komt.....verbaast me dat je eens in een andere tread post die je niet zelf gemaakt het......alleen als er wat te promoten valt of als je onze steun wilt hebben dan kom jij effe met je spuit 11 smoel om de hoek kijken........trieste sukkel....tsssjjjjjzzzzz


Posted by Obi on Jan-12-2002 18:30:


Posted by eXos on Jan-12-2002 18:37:

quote:
Originally posted by Obi



man, je hebt iedereen wel op je hand he

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/185821

Doe maar ff de groeten aan DSmarty en Buzzman, mijne mede Team BVD genoten

Laat de koeien maar grazen


Posted by Miss Proximus on Jan-12-2002 19:44:

het zit ook echt heel lekker op die hand!!

hey Obez....hoe moeten wij (engelsen, sweden, fransen en nederlanders) jou vinden op TE? misschien kun je een leuke foto van ons maken weeeeeeeeeeeeeeeee


Posted by New Wave on Jan-12-2002 22:27:

quote:
Originally posted by Obi


Inderdaad, jong, als je het hier zo saai vind dat je der van moet gapen.........kom dan hier niet.......sukkel.......mister "you own the world" lazer toch op man......nerd.......


Posted by Remy D on Jan-12-2002 22:50:

quote:
Originally posted by magrec




j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.

Ik wel Jean draaide zeker VET op Qontact (31-12-01) en op Massive deed hij ook een paar mixkunstjes waar menig dj nog wat van kan leren. Maarja veelmensen die Jean afkraken doen dat om mee te lopen en niet op hun eigen ervaringen. Hetzelfde geld voor Johan Gielen.


Verder is Jean zeker geen favo van mij ofzo maar draaien kan hij best wel. Alleen hij word vaak te overmoedigend en dat gaat die rare dingen doen.


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.