TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe x2! Kijken of Sido weer net zo hard aan de jonkie gaat zuigen als de vorige keer in de Panama Dan moet ik nu alleen wel wat MEER meenemen |
| Originally posted by HiGH_NrG En aangezien ik er ook ben nog wat meer extra... |
Ik ga het a.s. vrijdag ff rustig aandoen, 1 of 2 biertjes en niet meer en ook ff geen wiet.
Ik heb er iig alwel heel veel zin in 
| Originally posted by magrec Ik ga het a.s. vrijdag ff rustig aandoen, 1 of 2 biertjes en niet meer en ook ff geen wiet. Ik heb er iig alwel heel veel zin in |
Zoveel zin in dit feest!!! Hernan... Melkweg... 
| Originally posted by SnuggLe Anders wordt brede harry niet nog breder! Mag niet he, voor de sportschool, zoveel alcohol! |
laatste maand beetje extreem veel gezopen
tijd om ff rustig aan te doen
(iets wat ik een maand geleden ook zei
)
| Originally posted by tijs08 Zoveel zin in dit feest!!! Hernan... Melkweg... |
ik heb ook zin!!@#()@#
kannie w88 gvd
wiewwww
Roll Call:
- tango
- disney
- hitman
| Originally posted by tango Roll Call: - tango - disney - hitman - Glaantje (+1) - Snarfi |
(niet dat ik het doe maar ok)
| Originally posted by Glaniskanis haha nerd zet dan iedereen er gelijk bij (niet dat ik het doe maar ok) |
Gezellig man dat jullie er ook bij zijn!
Wordt super daar!
Ik vul hem even aan:
| Originally posted by tango wiewwww Roll Call: - tango - disney - hitman - SnuggLe (+Anke) - GlanisKanis - Magrec - Partyhardy - Three O Three - Lex - Tijs08 - ChooChoo - Snarfi - High_NRG - Boumabros (Sido) - Djeebie - Tim81 - Emre - Original (??) - Groovecollection (??) - Joesterizor |
Maybe komt Bennie dan ook wel weer 

haha ik ga geen pilsjes uitdelen... alleen ontvangen 
Oh nee w8 kut ik moet rijden
Colaatjes is ook goed maar niet teveel want dan krijg ik zon plenspens
En snuggie zet is ff op alfabet man kan mezelf nauwelijks terugvinden 
| Originally posted by Glaniskanis En snuggie zet is ff op alfabet man kan mezelf nauwelijks terugvinden |
+ djdavid
+ 3 Colours
tot vrijdag! 
| Originally posted by SnuggLe x2! Kijken of Sido weer net zo hard aan de jonkie gaat zuigen als de vorige keer in de Panama Dan moet ik nu alleen wel wat MEER meenemen |
| Originally posted by Bouma-Bros Alleen nog maar de waterpijp voor mij, so bring it on! |
Kan echt niet meer wachten! het moet vrijdag worden! 
| Originally posted by Partyhardy! Kan echt niet meer wachten! het moet vrijdag worden! |
Haha, die Onno wordt alweer helemaal zenuwachtig!!!!
en niet een beetje... 
| Originally posted by SnuggLe Ja joh, een waterpijp meesjouwen, wie denk je dat ik ben, gekke henkie? |
| Originally posted by tijs08 ojaa das waar, je neemt natuurlijk ook je knuppel al mee |
| Originally posted by SnuggLe Originally posted by tango wiewwww Roll Call: - tango - disney - hitman - SnuggLe (+Anke) - GlanisKanis - Magrec - Partyhardy - Three O Three - Lex - Tijs08 - ChooChoo - Snarfi - High_NRG - Boumabros (Sido) - Djeebie - Tim81 - Emre - Original (??) - Groovecollection (??) - Joesterizor |
| Originally posted by GrooveCollect. present sorry voor de late reply. Moest ff een nieuw forumpje bouwen. |