TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Potverdekke, kzit op een kale knikkerforum |
ik ken nie zoveel van computers; kan iemand mij zeggen hoe ge zo'n foto in uwe post zet?? als ik op 'insert image' druk, dan komt er een balkje met http:// waar ik iets moet invullen
| Originally posted by Bomar ik ken nie zoveel van computers; kan iemand mij zeggen hoe ge zo'n foto in uwe post zet?? als ik op 'insert image' druk, dan komt er een balkje met http:// waar ik iets moet invullen |
| Originally posted by Bomar ik ken nie zoveel van computers; kan iemand mij zeggen hoe ge zo'n foto in uwe post zet?? als ik op 'insert image' druk, dan komt er een balkje met http:// waar ik iets moet invullen |

| Originally posted by New Wave Waar blijven al die vrouwen foto's?! Er zijn veel meer BETA-vrouwen, ik wil vrouwen zien, komop! TJOPTJOP! |

lap, da kan ik dus weer nie; maar wij hebben thuis wel adsl van belgacom en ik denk wel da we wa vrije webspace hebben; maar of ik dat ooit ga snappen??
en da van die beta-vrouwen heb ik niet gezegd he, da was new wave
(hoewel het altijd wel plezant is om te zien met wat voor prachtige vrouwen ge praat) 
zoals in dit geval met u Nyah 
| Originally posted by Bomar en da van die beta-vrouwen heb ik niet gezegd he, da was new wave (hoewel het altijd wel plezant is om te zien met wat voor prachtige vrouwen ge praat) |
amai seg, ik wist ni da er zoveel schoon beta-volk rondliep
Kga men vriendin nog moeten overtuige om toch ma naar de feestjes te kome
Originally posted by X-Tune |
| Originally posted by Bomar zoals in dit geval met u Nyah |
| Originally posted by Nyah yep, de foto moet online staan en dan moet je dus de link geven ![]() zoals : nyah, zehra en kaatje +3 |
| Originally posted by New Wave Nyah, super mooie vrouw ben jij! Ben jaloers op diegene waar jij een relatie mee krijgt/hebt. |
| Originally posted by Xilver Merci |
| Originally posted by Xilver Af te blijven! Eveneens, af te blijven |
;
Er blijven wel niet meer veel vrijgezelle vrouwelijke BeTA's over met al die koppels 
| Originally posted by Bomar amai, das dus volgens mij al het derde koppel onder de beta's; wie weet maak ik ook nog wel een kans |
Asociaal gevalle
en idd, Nyah is e poppeke
| Originally posted by mellow_head en idd, Nyah is e poppeke |
| Originally posted by Buoyant een beetje respect mag anders ook wel |
| Originally posted by Buoyant een beetje respect mag anders ook wel |
| Originally posted by Nyah lieve mensen toch ... overdrijf he das toch typisch guy talk.. |
Originally posted by Zehra |

^^
babe(s) ! :x
| Originally posted by Nyah ja, zehra? ik stoor me daar ni aan hoor guys will be guys he ![]() maar euh, al die grote monden hier: pics or stfu |
| Originally posted by mellow_head voor de curieuzeneuzen: ik zal hier nooit ne foto gooie, ik weet van mn eigen dak ni uitzie en dus heb ik ook gene commentaar nodig van onbekenden. En as ge mij per se wilt zien >> MSN (cam) |
| Originally posted by Buoyant sorry, ik vind het maar laf en dan hier beetje komen spammen |