TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »


Posted by TranceFool on Nov-29-2001 17:37:

Ik stem nog steeds voor het ontwerp wat TimortE heeft gepost, het logo voorop is gewoon erg cool. Dat is dat logo wat Alpha ook nog in het paars poste.

En die tekst achterop die tranceaddict vormt, die vin ik echt cool, geeft toch iets weer van Trance.


Posted by Dj Alpha on Nov-29-2001 17:49:

quote:
Originally posted by TranceFool
En die tekst achterop die tranceaddict vormt, die vin ik echt cool, geeft toch iets weer van Trance.


ik vind die tekst net als The Groove erg krom klinken, egt een zin waarover je 100 jaar heb moeten denken en het eigenlijk nergens op slaat.. Nee laat mij maar gewoon die nickname houden mt eventueel addicted since...


Posted by Miss Proximus on Nov-29-2001 18:05:

Ik wil niet zeuren maar t was toch t ontwerp van DjTS? Het mannetje dat mijn sig ook heeft gemaakt Wat een topper


Posted by The Groove on Nov-29-2001 22:00:

beste ontwerp voor de voorkant tot nu toe is nog steeds dat TA logo (die twee letters aan elkaar vast) met daar onder tranceaddicts. En dan in de kleuren van Dj Alpha. Dus paars met gif groen. Dat steekt lekker af van elkaar.

En de achterkant... pff moeilijk hoor. Ik vind die vage lettertype van Tall21 niet echt mooi. Als er "Addicted yet...?" op komt te staan moet dat in een iets simpelere maar gewoon strakker letterype. Uiteraard indezelfde kleuren als de voorkant.

Je hebt dan uiteindelijk dan maar 1 kleur nodig (gif groen).

En zoals Alpha al zei, die tekst is gewoon te krom voor woorden. Slaat nergens op en het is echt onder het mom gemaakt van: "ik moest toch iets verzinnen".


Posted by TimeportE on Nov-29-2001 22:22:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik wil niet zeuren maar t was toch t ontwerp van DjTS? Het mannetje dat mijn sig ook heeft gemaakt Wat een topper

ja klopt helemaal, ik heb het al een aantal keer gezegt dat ik het niet heb ontworpen.. niet dat ik het erg vind dat mijn naam erg vaak opduikt als dat logo word gebruikt.. en trouwens ik vind dat disign van tall21, idd te druk, het moet gewoon erg simpel.. ik denk dat er gewoon een poll gehouden moet worden, en dan gewoon de resultaten voor zich zelf laten spreken.. !!


Posted by Dj Alpha on Nov-29-2001 22:58:

We wachten eerst ff tot alle ontwerpen klaar zijn, we zetten ze allemaal in een poll en dan kunnen we gewoon stemmen.. simpel toch?


Posted by The Groove on Nov-29-2001 23:47:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
We wachten eerst ff tot alle ontwerpen klaar zijn, we zetten ze allemaal in een poll en dan kunnen we gewoon stemmen.. simpel toch?


wow! Inderdaad! Jij bent echt brilliant! :P


Posted by TimeportE on Nov-30-2001 08:10:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
We wachten eerst ff tot alle ontwerpen klaar zijn, we zetten ze allemaal in een poll en dan kunnen we gewoon stemmen.. simpel toch?

is idd wel goed idee


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-30-2001 08:58:

laten we het dan maar zo doen,
en dan zien we wel wat het wordt, mijn favoriet is nog steeds de twee TA letters door elkaar heen, (niet) ontworden door TimeportE


Posted by kolkiewolkie on Nov-30-2001 09:24:

Ik wil niet vervelend/beledigend or whatsoever doen hoor, maar ik vind die draaitafel niet top. Ik vind um eigenlijk wat aan de saaie kant.

Vooralsnog stem ik VOOR dat van DJ ALPHA, die vinnik, zekers in die kleurencombinatie echt roelen.

ik denk trouwens dat ik die nickname van me maar vervang door addicted yet of zoiets.... ik vind niet dat iedereen mijn compunaam hoeft te weten, zekers omdat ik um ook naar andere gelegenheden aan wil doen. Maar goed, kzal es vlot beslissen wat ik doe.

greetz kolkiewolkie


Posted by Miss Proximus on Nov-30-2001 10:29:

Dj Alpha staat op kop

Als echt alles rond is (als alle wensen ingecalcullerd zijn) zal ik s een oferte laten maken


Posted by Gekhous on Nov-30-2001 12:05:

Exclamation

sorry, maar ik vind de orginele logos van de bestaande shirts toch ECHT mooier, maar een andere kleur shirt zou inderdaad geen overbodige luxe zijn...


Posted by dj_highforce on Nov-30-2001 16:10:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dj Alpha staat op kop

Als echt alles rond is (als alle wensen ingecalcullerd zijn) zal ik s een oferte laten maken



Ik vind die van Alpha ook het mooist, maar ik heb een leuk ideetje..
Op de voorkan gewoon die tekst die gemaakt is..(zonder sachduw dan) en dun op de mous, op het uiteinde die T en die A (TA)
Ik zal een proberen te maken wat ik bedoel..


Posted by dj_highforce on Nov-30-2001 16:46:

Hmmz..

Is best moeilijk, maar hier is wat ik ongeveer bedoel:


Posted by The Groove on Nov-30-2001 17:23:

Blijft de voorkant met het TA logo toch het mooiste! But keep up the good work! PRobeer anders iets leuks voor de achterkant te verzinnen


Posted by dj_highforce on Nov-30-2001 17:37:

quote:
Originally posted by The Groove
Blijft de voorkant met het TA logo toch het mooiste! But keep up the good work! PRobeer anders iets leuks voor de achterkant te verzinnen


Het was maar een idee, ik wilde ff laten zien wat ik bedoelde...
Ik vind trouwens dat de achterkant niet te veel moet staan..
is naamelijk ook niet zo relaxed.. ik heb wel eens gahd dat je dat votl.. dat gaat dan ook helemaal plakken en dan ga je op die plekken super zweten.. echt ranzig...
Gewoon "Addicted Jet..?" als text bovenaan achterop..
En dan voorop het logootje.. dat lijkt me dan het mooist...


Posted by dj_highforce on Nov-30-2001 17:39:

Owja..

Als we het laten drukken, in welk formaat moeten de logotjes dan naar de drukker..? jpg, bmp, gif...?
met gif heb je ook aplha (doorzichtigheid) das misschien wel makkelijk voor de drukker...

Ik denk dat, dat logo ff in een goed formaat gemaakt moet worden, want nu is het alleen zo'n klein dingetje h�..?
Of heeft iemand 'm al in vol formaat..???


Posted by Dj Alpha on Dec-01-2001 05:13:

gif lijkt mij idd het handigst.. Ennuh.. voorop de achterkant.. tsja.. ik heb t idee dat mensen kunne kiezen:
of nickname, of addicted yet.. Ik denk dat iedereen het wel mee eens is, zo niet dan hoor ik het wel


Posted by New Wave on Dec-01-2001 15:42:

Ik heb ook effe plaatje gemaakt, kwist het nie meer zo goed,

pixels van da plaatje van Timeporte zijn dik veel pixels te zien, kwam omdat PSD file dik veel groter was dan GIF filetje..moet je maar niet op letten....................issie......


Posted by TranceFool on Dec-01-2001 16:15:

hijs zeer fraai. cool dat je het logo zo hebt gelaten, met die tekst erboven en eronder ziet ie er erg goed uit, mieters werk


Posted by The Groove on Dec-02-2001 10:12:

Ligt et aan mij of staat er aan het einde van Trance geen e maar een c ? of te wel trancc

Verder mooi hoor wel ff die pixels wegpoetsen


Posted by Flipper01 on Dec-02-2001 10:19:

Ik vind het mooier als de tekst er onder staat..

Ik ga nu zelf ff met AutoCAD prutsen.. Ik zal het logo na maken en het resultaat wel ff posten.


[edit]
Nou, hier is ie dan..

Ik hoop dat je 'em kan zien, want het is een WMF-file. Weet iemand misschien hoe je WMFjes kan converteren naar GIF?? Ik kan met ACAD nl. alleen exporteren naar WMF, BMP en nog wat andere nietszeggende bestanden
[edit]


Posted by Miss Proximus on Dec-02-2001 13:43:

Had ik gisternacht ookal proberen te posten maar me pc liep vast ...

ik vind het wel redelijk belangrijk dat er ergens www.tranceaddict.com komt te staan zodat

1) iedereen snapt waar het t-shirt vandaan komt, en
2) ik extra trots op me shirtje kan zijn



Is dat nog mogelijk?

ennu.....ik vind t idee van dj_highforce ook wel cool!


Posted by TranceFool on Dec-02-2001 15:41:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Had ik gisternacht ookal proberen te posten maar me pc liep vast ...

ik vind het wel redelijk belangrijk dat er ergens www.tranceaddict.com komt te staan zodat

1) iedereen snapt waar het t-shirt vandaan komt, en
2) ik extra trots op me shirtje kan zijn



Is dat nog mogelijk?

ennu.....ik vind t idee van dj_highforce ook wel cool!

ben ik het mee eens ja

Mijn idee dus: voorkant zo laten, met Tranceaddict onder het logo
achterkant ---> Bovenaan: Addicted yet? daaronder: Nickname, proud memmber of TA. En dan misschien de url ergens op de achterkant


Posted by The Groove on Dec-02-2001 17:20:

Staat een URL niet een beetje nerderig? En wat maakt het uit als mensen niet snappen waar ons shirt vandaan komt? Denk dat ze de tekst Tranceaddict wel snappen. Plus dat je misschien mensen aantrekt waar je helemaal niet op zit te wachten.


Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.