TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Ik stem nog steeds voor het ontwerp wat TimortE heeft gepost, het logo voorop is gewoon erg cool. Dat is dat logo wat Alpha ook nog in het paars poste.
En die tekst achterop die tranceaddict vormt, die vin ik echt cool, geeft toch iets weer van Trance.
| quote: |
| Originally posted by TranceFool En die tekst achterop die tranceaddict vormt, die vin ik echt cool, geeft toch iets weer van Trance. |
Ik wil niet zeuren maar t was toch t ontwerp van DjTS? Het mannetje dat mijn sig ook heeft gemaakt
Wat een topper 
beste ontwerp voor de voorkant tot nu toe is nog steeds dat TA logo (die twee letters aan elkaar vast) met daar onder tranceaddicts. En dan in de kleuren van Dj Alpha. Dus paars met gif groen. Dat steekt lekker af van elkaar.
En de achterkant... pff moeilijk hoor. Ik vind die vage lettertype van Tall21 niet echt mooi. Als er "Addicted yet...?" op komt te staan moet dat in een iets simpelere maar gewoon strakker letterype. Uiteraard indezelfde kleuren als de voorkant.
Je hebt dan uiteindelijk dan maar 1 kleur nodig (gif groen).
En zoals Alpha al zei, die tekst is gewoon te krom voor woorden. Slaat nergens op en het is echt onder het mom gemaakt van: "ik moest toch iets verzinnen".
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik wil niet zeuren maar t was toch t ontwerp van DjTS? Het mannetje dat mijn sig ook heeft gemaakt Wat een topper |


en trouwens ik vind dat disign van tall21, idd te druk, het moet gewoon erg simpel.. ik denk dat er gewoon een poll gehouden moet worden, en dan gewoon de resultaten voor zich zelf laten spreken.. !!
We wachten eerst ff tot alle ontwerpen klaar zijn, we zetten ze allemaal in een poll en dan kunnen we gewoon stemmen.. simpel toch?
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha We wachten eerst ff tot alle ontwerpen klaar zijn, we zetten ze allemaal in een poll en dan kunnen we gewoon stemmen.. simpel toch? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha We wachten eerst ff tot alle ontwerpen klaar zijn, we zetten ze allemaal in een poll en dan kunnen we gewoon stemmen.. simpel toch? |


laten we het dan maar zo doen,
en dan zien we wel wat het wordt, mijn favoriet is nog steeds de twee TA letters door elkaar heen, (niet) ontworden door TimeportE 
Ik wil niet vervelend/beledigend or whatsoever doen hoor, maar ik vind die draaitafel niet top. Ik vind um eigenlijk wat aan de saaie kant.
Vooralsnog stem ik VOOR dat van DJ ALPHA, die vinnik, zekers in die kleurencombinatie echt roelen.
ik denk trouwens dat ik die nickname van me maar vervang door addicted yet of zoiets.... ik vind niet dat iedereen mijn compunaam hoeft te weten, zekers omdat ik um ook naar andere gelegenheden aan wil doen. Maar goed, kzal es vlot beslissen wat ik doe.
greetz kolkiewolkie
Dj Alpha staat op kop 
Als echt alles rond is (als alle wensen ingecalcullerd zijn) zal ik s een oferte laten maken
sorry, maar ik vind de orginele logos van de bestaande shirts toch ECHT mooier, maar een andere kleur shirt zou inderdaad geen overbodige luxe zijn...
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Dj Alpha staat op kop ![]() Als echt alles rond is (als alle wensen ingecalcullerd zijn) zal ik s een oferte laten maken |
Hmmz..
Is best moeilijk, maar hier is wat ik ongeveer bedoel:

Blijft de voorkant met het TA logo toch het mooiste! But keep up the good work! PRobeer anders iets leuks voor de achterkant te verzinnen
| quote: |
| Originally posted by The Groove Blijft de voorkant met het TA logo toch het mooiste! But keep up the good work! PRobeer anders iets leuks voor de achterkant te verzinnen |
Owja..
Als we het laten drukken, in welk formaat moeten de logotjes dan naar de drukker..? jpg, bmp, gif...?
met gif heb je ook aplha (doorzichtigheid) das misschien wel makkelijk voor de drukker...
Ik denk dat, dat logo ff in een goed formaat gemaakt moet worden, want nu is het alleen zo'n klein dingetje h�..?
Of heeft iemand 'm al in vol formaat..???
gif lijkt mij idd het handigst.. Ennuh.. voorop de achterkant.. tsja.. ik heb t idee dat mensen kunne kiezen:
of nickname, of addicted yet.. Ik denk dat iedereen het wel mee eens is, zo niet dan hoor ik het wel 
Ik heb ook effe plaatje gemaakt, kwist het nie meer zo goed,
pixels van da plaatje van Timeporte zijn dik veel pixels te zien, kwam omdat PSD file dik veel groter was dan GIF filetje..moet je maar niet op letten....................issie......

hijs zeer fraai. cool dat je het logo zo hebt gelaten, met die tekst erboven en eronder ziet ie er erg goed uit, mieters werk 
Ligt et aan mij of staat er aan het einde van Trance geen e maar een c ? of te wel trancc
Verder mooi hoor
wel ff die pixels wegpoetsen
Ik vind het mooier als de tekst er onder staat..
Ik ga nu zelf ff met AutoCAD prutsen.. Ik zal het logo na maken en het resultaat wel ff posten.
[edit]
Nou, hier is ie dan..
Ik hoop dat je 'em kan zien, want het is een WMF-file. Weet iemand misschien hoe je WMFjes kan converteren naar GIF?? Ik kan met ACAD nl. alleen exporteren naar WMF, BMP en nog wat andere nietszeggende bestanden
[edit]
Had ik gisternacht ookal proberen te posten maar me pc liep vast
...
ik vind het wel redelijk belangrijk dat er ergens www.tranceaddict.com komt te staan zodat
1) iedereen snapt waar het t-shirt vandaan komt, en
2) ik extra trots op me shirtje kan zijn 
Is dat nog mogelijk?
ennu.....ik vind t idee van dj_highforce ook wel cool!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Had ik gisternacht ookal proberen te posten maar me pc liep vast ...ik vind het wel redelijk belangrijk dat er ergens www.tranceaddict.com komt te staan zodat 1) iedereen snapt waar het t-shirt vandaan komt, en 2) ik extra trots op me shirtje kan zijn ![]() Is dat nog mogelijk? ennu.....ik vind t idee van dj_highforce ook wel cool! |

Staat een URL niet een beetje nerderig? En wat maakt het uit als mensen niet snappen waar ons shirt vandaan komt? Denk dat ze de tekst Tranceaddict wel snappen. Plus dat je misschien mensen aantrekt waar je helemaal niet op zit te wachten. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.