TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party 3 - voorbereiding
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Het gaat zeker door in Limburg veronderstel ik... Mss toch beter de Zoo definitief laten vallen en een alternatief zoeken.
Ik zag "Zoo" staan en ik dacht ff aan A'pen
Dus... bottom line : we hebben enkel dj's voor de moment
Ik wil ook wel helpen waar ik kan...
greetz
In hasselt weet ik niet meteen iets geschikt eerlijk gezegd. Het beste is zoals reeds gezegd een ingerichte zaal die af te huren is. In hasselt zijn die niet echt te vinden voor zover ik weet. In leuven zijn er zo een hele hoop. Zo hebben wij vorig jaar de blauwe kater afgehuurd. Nadeel was wel dat deze zaak 200� kostte. En de drank moet van daar genomen worden. Misschien dat er wel afgedingt kan worden omdat het in het groot verlof zal zijn en er in leuven weinig volk is.
Als het in een zaal zonder installatie door zou gaan moet alvast 200� ofzo geteld worden voor een degelijke installatie. Dus dat komt dan wel op hetzelfde neer.
Een gewone uitgangszaak is geen optie denk ik aangezien die op vrijdag en zaterdag hun eigen publiek hebben.
Wat ook wel mooi is: bij goed weer in een afgelegen wei gewoon een installatie neerknallen
maar ik denk dat zoiets vrij moeilijk realiseerbaar is omdat het weer nogal wisselvallig kan zijn en afgelegen wei en moeilijk te bereiken
^^
Blauwe kater is toch bij de goedkopere in Leuven.
Albatros is 250 in het weekend ofzo, Lido is nog meer net zoals de Waaiberg. Rumba kon je vroeger gratis huren, maar dan kreeg je niks van drankinkomsten of wel huur betalen (dacht ook rond de 200 euro) en wel wat drankinkomsten maar dat was echt weinig.
ik ken enkele mensen die de albatros verhuren. ik kan daar altijd eens polsen
leuven zie'k persoonlijk ook wel zitte
toffe stad, 40 min op den trein ...
bwoaja 
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X leuven zie'k persoonlijk ook wel zitte toffe stad, 40 min op den trein ... bwoaja |