TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Posted by Lynxx on May-15-2005 17:07:

Ik mix met vinyl en een laptop.
Laptop werkt met een externe controller en Mixvibes 4.
Alle "automatische" snufjes staan uit want die werken toch niet.
Het werkt dus gewoon alsof je 2 cdj's hebt.
Dan val ik toch gewoon in de catagorie vinyl/cdj, ondanks een laptop?
Tis iig volledig manueel en live.

Posted by Little Theseus on May-15-2005 18:23:

quote:
Originally posted by Lynxx
Ik mix met vinyl en een laptop.
Laptop werkt met een externe controller en Mixvibes 4.
Alle "automatische" snufjes staan uit want die werken toch niet.
Het werkt dus gewoon alsof je 2 cdj's hebt.
Dan val ik toch gewoon in de catagorie vinyl/cdj, ondanks een laptop?
Tis iig volledig manueel en live.

Tuurlijk.

En ik vind het trouwens een leuke verdeling in categori�n.

Ik ga dan mooi voor 2 categori�n meedoen; digitaal en cdj/vinyl

Posted by Cosmic on May-15-2005 18:52:

Dus wanneer is de sluitingsdatum, wie zijn de jury en wie doen er mee? Als je dat eff op de 1e pagina zet is het overzichtelijker. Het moet ook niet ellenlang gaan duren, 15 juni closing date lijkt me wel oke?

Posted by Switch on May-16-2005 17:41:

als je nou es eerst even iemand zoekt die de hele toko wil leiden, dan kom je veel verder. iedereen biedt zich hier aan als dj/jury, maar niemand nog die het spul wil leiden.
gezien mijn drukke leven tegenwoordig denk ik niet dat het verstandig is om deze operatie weer te leiden, wel wil ik mijn opvolger helpen met het opzetten daarvan. eventueel zou ik ook een setje kunnen mixen (pc)

Posted by basvh on May-16-2005 21:19:

ik zou wel willen jureren, helaas heb ik maar tot +- 10 juni een 100%
zekere breedband verbinding. daarna zit ik niet meer op de campus en kan ik niet zeggen wanneer ik kan downloaden of uberhaubt kan internetten

Posted by Bailey on May-23-2005 21:58:

Ik zou ook graag mee willen doen met de contest. Vinyl uiteraard...

Posted by Switch on Jun-01-2005 18:24:

no takers then? niemand die de bende wil lei(ij)den?

Posted by Glaniskanis on Jun-01-2005 19:23:

we hebben je nodig Switch

Posted by Lynxx on Jun-02-2005 09:26:

Jaa!

Posted by djdavid on Jun-02-2005 12:04:

tja, er moet idd iemand de boel gaan leiden hiero anders komt er nog niks van de grond... ik heb daar geen tijd voor, maar als t zover is: count me in voor een dj-setje

Posted by Cosmic on Jun-02-2005 12:32:

Het liefst iemand met een goede verbinding en ftp-account...Dus dan val ik al af.

Of als we het als .wma bestand opslaan en via yousendit sturen, dat kan natuurlijk ook. Dat scheelt ruim de helft in omvang en iedereen heeft toegang. Andere suggesties?

Posted by Phortje on Jun-02-2005 13:21:

Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?
Ik heb wel een rielekste verbinding die ik opzich best beschikbaar wil stellen, als 't maar niet te gek wordt
Wat ik dan ook wel wil doen is de setjes "blind" maken, dus een nummertje i.p.v. een naam geven.
Ik wil de leiding van 't gebeuren wel op me nemen dus, maar ik heb geen zin om 3x achter iemand aan te moeten om te zorgen dat ze hun jurering geven of ze hun setje eindelijk eens inzenden

[EDIT]
Het uiteindelijk verspreiden van de setjes naar iedereen die het horen wil WEL graag via yousendit, want dat is een behoorlijke hoeveelheid bandbreedte!

Posted by Cosmic on Jun-02-2005 13:30:

quote:
Originally posted by Phortje
Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?

Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...

En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk...

Posted by Ding Chavez on Jun-02-2005 13:38:

quote:
Originally posted by Cosmic
Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...

En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk...

1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer.

Posted by Phortje on Jun-02-2005 13:40:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer.

max 2gb opslag en laten we zeggen 15GB dataverkeer is no problemo

Posted by raoel on Jun-02-2005 16:40:

Ik heb over 2 weken 4 tentamens, dus heb ik nu ff weinig tijd. Maar voordat de sluitingsdatum er is heb ik wel wat tijd om wat PM's te sturen naar de Dj's en juryleden.

Doe zelf wel mee aan de contest, maar dat maakt niet.

- Afhankelijk van het aantal en "soort" Dj's zullen we moeten bepalen of we alles in 1 categorie dumpen of niet.

- Afhankelijk van het aantal juryleden en deelnemers zal bepaald moeten worden hoe de verdeling voor het jureren wordt gemaakt.

Heb ff geen tijd om deze topic erop na te lopen, maar tot nu toe was er niet zo veel animo als de vorige keer dacht ik. Zal straks nog is ff kijken.

Zijn er de vorige keer bepaalde regels opgesteld of is er alleen een sluitingsdatum bepaald?

Posted by Fkwebeman on Jun-02-2005 17:19:

Voor jureren heb ik wel tijd, op zich ook wel een FTP, maar dan zit ik aan de bandbreedte van mijn broertje te knabbelen en aangezien die zelf sites beheert, zal hij daar (gezien oude ervaringen ) niet zo blij mee zijn.

Als jurylid ben ik nog altijd beschikbaar, ik heb toch de godganze dag muziek aan (met name setjes) dat ik rustig een TA er doorheen ram, niet echt gericht luisteren is het dan, maar het gaat in eerste instantie toch om het feit of het setje lekker luistert.
Siesta kan ik bv complimenteren met zijn laatste proggiesetjes, die staan al weer een tijdje in mijn playlist

Posted by kolkiewolkie on Jun-03-2005 10:16:

Tip voor de djs: NIET de tags in je setje zetten met het oog op objectiviteit...

kan me een setje herinneren van de vorige keer waarin steeds 'mixed by Massive' voorbij kwam op de windoos media player o.i.d. !

Posted by Phortje on Jun-03-2005 12:04:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Tip voor de djs: NIET de tags in je setje zetten met het oog op objectiviteit...

kan me een setje herinneren van de vorige keer waarin steeds 'mixed by Massive' voorbij kwam op de windoos media player o.i.d. !

Maakt niet zoveel uit, tags die sloop ik er toch allemaal uit
Ik zal van 't weekend wel even de thread nog een keer helemaal doorlezen en een nieuwe thread maken met een lijstje deelnemers en juryleden. D'r moet dan alleen nog wel een datum geprikt worden met uiterste inzending en bekendmaking beoordeling. Daarover kunnen hier ideeen gegeven worden. Wat is handig? Hoeveel tijd was er de vorige keer?

Posted by Switch on Jun-05-2005 08:19:

uitendelijk werd het 3 maanden ofzo

Posted by eXos on Jun-05-2005 09:34:

quote:
Originally posted by Phortje
Maakt niet zoveel uit, tags die sloop ik er toch allemaal uit

He nerd, dat mag nie!

Posted by Cosmic on Jun-05-2005 09:46:

Ik zou het afronden voordat iedereen met vakantie gaat. Dus laten we zeggen 1 maand na het starten van de nieuwe draad moet de uitslag bekend zijn, dus 2 weken om in te leveren en 2 weken om te beoordelen. Is dat wat?

Posted by raoel on Jun-05-2005 19:20:

Even de topic doorgespit en alle namen op een rijtje gezet.
Als de twijfelgevallen even bevestigen en we een sluitingsdatum bebapelen maak ik voor die tijd wel een beoordelingsschema.

Dj's (21)
ahp2002
Bailey
Basd
Chicane
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ_Siesta
dj_spare
djdavid
eieregooie