TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
En anders: Ring antwerpen-> A12 naar Brussel -> afrit Boom en vanaf daar zal het wel aangegeven staan zekers
Voor andere evenementen in de Schore ( Mano Mundo - 60.000 man) maakt men gebruik van parkings in heel de streek, vanwaar er dan om de 5 minuten pendelbussen naar het domein rijden.
| quote: |
| Originally posted by Bertn I love techno was een commerci�le en financi�le flop. er was hooguit 15000 man, volgens de offici�le cijfers. (het persbericht zei iets anders, om schande te voorkomen:-)) |
Wie wilt er mijn perkske komen trimmen?
Dj Pavo & ronald van gelderen kom er ook nog bij (volgens dance4mation user)
| Originally posted by The_G0dfather de afwezigen hadden ongelijk samen met TIC de beste events geweest voor mij |
| Originally posted by Xilver de week ervoor Dance Valley. Damn damn damn. |
| Originally posted by MikeVee Denk niet dat het snel gaat uitverkopen. Is een nieuwe naam en een nieuw concept, bovendien is het typisch Belgisch dat de meeste pas de laatste weken/dagen voor een kaart gaan (uitzondering voor Sensation wegens de hype in NL). Vraag me af of er wel massa's nederlanders gaan komen: ze hebben daar al een drukke zomeragenda qua feestjes, slecht uur voor te komen met openbaar vervoer en is de 15de daar wel een vrije dag? |
| Originally posted by eieregooie 15 augustus is bij mijn weten geen vrije dag... Maar is het overdag of 's nachts dan? Als t overdag is is dat voor de gemiddelde partyganger niet zo'n punt hoor |
| Originally posted by eieregooie 15 augustus is bij mijn weten geen vrije dag... Maar is het overdag of 's nachts dan? Als t overdag is is dat voor de gemiddelde partyganger niet zo'n punt hoor |
| Originally posted by Tutti Toch wel, het is o.l.v.-hemelvaart. |
| Originally posted by eieregooie En doen wij daaraan in Nederland? |

Tis wel op een zondag, dus het maakt niet veel uit of het een festdag is, of wel?
| Originally posted by muffins Tis wel op een zondag, dus het maakt niet veel uit of het een festdag is, of wel? |
| Originally posted by Nyah neen, jullie ketters doen daar ni aan mee ![]() |
voor wie het nog niet weet: estuera is er dus ook bij in de black hole tent.
^ja das ook een beta denk ik
3de keer is trakteren op een pintje ket 
Estuera komt trouwens ook naar Tomorrowland
check www.estuera.com
| Originally posted by DJ Sid Estuera komt trouwens ook naar Tomorrowland check www.estuera.com |
Ey maar gasten, naar het schijnt zou Estuera ook naar Tomorrowland komen?
| Originally posted by Jasperovitsj Ey maar gasten, naar het schijnt zou Estuera ook naar Tomorrowland komen? |
| Originally posted by Kaidreas ^ja das ook een beta denk ik 3de keer is trakteren op een pintje ket |
voor da pintje zal er dan toch een meeting moeten gehoude worde op tomorrowland
| Originally posted by BZRK Dat stond 2 posts boven de uwe ook al |

iedereen ziet wel eens iets over het hoofd eh
Twas maar een fratsje jom, ik meende da ni 
iemand een idee wat er met antwerp is burning outdoor gaat gebeuren?
Door de korte termijn tussen tommorowland en aib zie ik hier nieveel toekomst meer in. Of ze zouden toch een andere richting uitmoeten denk ik. Maar het is er nu toch ook opvallend stil over...
| Originally posted by InTeXoR u are killnov @ D4M? voor da pintje zal er dan toch een meeting moeten gehoude worde op tomorrowland |