TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »


Posted by FUSyke on Jul-15-2005 07:51:

Te voet is het helemaal niet ver. Ik heb het van de winter nog gedaan maar toen had het wel gesneeuwd en gevroren bbrrr Gelukkig zullen het nu tropische temperaturen zijn


Posted by Bomar on Jul-15-2005 10:45:

Ik krijg ook ineens veel zin om vanavond naar oostende te rijden


Posted by FUSyke on Jul-15-2005 10:50:

Sebiet eens achter mijn ticket rijden voor woensdag


Posted by Kaidreas on Jul-15-2005 11:08:

quote:
Originally posted by Bomar
Ik krijg ook ineens veel zin om vanavond naar oostende te rijden

join the club, ik ga ook ws
en die tram helling valt best wel mee hoor. alle laatste keer was het wel een near-death-experience ma voor de rest, ging dat best vlotjes


Posted by Bomar on Jul-15-2005 11:38:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden

16/07 - Mike Koglin

Synthesia
lost_in_trance

20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK

22/07 Retro Night

Buoyant
Synthesia

23/07 Danjo & Styles

Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)


Posted by emma on Jul-15-2005 12:04:

Party Hat

big fiesta tonight !
heb der eigenlijk echt wel zin in
(alleen vrees ik dat die andere illusion DJ's niet veel soeps zijn...)


Posted by MikeVee on Jul-15-2005 12:11:

Denk dat ik ook ga vandaag, van +- 00.30u tot 03u. Spijtig dat Nico niet buiten speelt na Ferry Corsten.


Posted by Xilver on Jul-15-2005 12:30:

15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
Nyah + Xilver

en den Dries ging normaal ook komen zei em.


Posted by Bomar on Jul-15-2005 13:44:

Kunt ge eigenlijk een ticket kopen voor 1 dag in een muziekwinkel??
of enkel combitickets? of hoeft da voor vanavond niet meer?


Posted by MikeVee on Jul-15-2005 13:47:

Enkel in de fnac tickets voor 1 dag.
je kan ook gewoon aan de deur betalen.


Posted by pooley on Jul-15-2005 13:54:

ik dus niet :/
Trouw morgne (9.15u klaarstaan) + Beleuvenissen met Natalia en magical flying thunderbirds



15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
Nyah + Xilver


Posted by MikeVee on Jul-15-2005 14:08:

quote:
Originally posted by pooley
Beleuvenissen met Natalia en magical flying thunderbirds


JDe reden waarom ik vandaag niet mee naar de oude markt ga


15/07 - Ferry Corsten

Cresto + vriendin
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
Nyah + Xilver
MikeVee


Posted by Bomar on Jul-15-2005 14:13:

ja, hier in Turnhout komt Clouseau; reden genoeg om ergens anders weg te gaan


Posted by BZRK on Jul-15-2005 16:12:

quote:
Originally posted by MikeVee
Enkel in de fnac tickets voor 1 dag.
je kan ook gewoon aan de deur betalen.


In Free Record Shop kunde ook gewoon voor 1 dag kopen hoor.


Posted by Bomar on Jul-15-2005 16:21:

quote:
Originally posted by BZRK
In Free Record Shop kunde ook gewoon voor 1 dag kopen hoor.


lap, en da zeg gij zolaat nog; dan maar vroeg naar daar vertrekken om een ticket te kunnen kopen


Posted by MikeVee on Jul-15-2005 16:22:

quote:
Originally posted by BZRK
In Free Record Shop kunde ook gewoon voor 1 dag kopen hoor.


Idd, maar enkel dat voor woensdag. 1-dagstickets voor de weekends niet.
Zo staat het op de flyer.


Posted by BZRK on Jul-15-2005 16:46:

quote:
Originally posted by MikeVee
Idd, maar enkel dat voor woensdag. 1-dagstickets voor de weekends niet.
Zo staat het op de flyer.


Ah ja kan wel zijn. Ik veronderstelde weeral dat het voor elke dag mogelijk was, omdat het mij voor de woensdag toch gelukt is.


Posted by Kelly* on Jul-15-2005 17:17:

Ik gaan ook afkomen!
Zin in een dik feesje....


Posted by emma on Jul-15-2005 17:20:

quote:
Originally posted by Kelly*
Ik gaan ook afkomen!
Zin in een dik feesje....



zie je daar dan maybe kelly


Posted by TOR on Jul-15-2005 17:24:

quote:
Originally posted by MikeVee
Idd, maar enkel dat voor woensdag. 1-dagstickets voor de weekends niet.
Zo staat het op de flyer.


idd, daarnet langsgeweest en kon geen ticket voor vanavond alleen krijgen. vreemd systeem..

nu ja, het prijsverschil tussen vvk en add is toch miniem


Posted by MikeVee on Jul-16-2005 03:03:

Zo, net terug, was aangenaam druk: niet te druk, niet te weinig volk.
Binnegekomen rond 12 toen Wout bezig was, eerste plaat die ik hoorde was Cosmic Gate - Freefall. Dat was meteen het hoogtepunt van zijn set, nadien enkel jump en retrohitje met geregeld slechte mixen, hij had beter in de zaal ernaast van the oh gepast. Absoluut dieptepunt: Felix Project - On The Floor . Tussendoor ook een paar keer naar Nico buiten geweest die gelukkig wel deftige platen oplegde, dat ze die lieten spelen voor Ferry. Dan was het tijd voor Ferry Corsten, hij kwam op en de zaal liep half leeg. Goede set, as usual, misschien een paar nummers iets harder ivm andere sets van hem. Speelde een kwartier langer en ondertussen begon de zaal weer voller te lopen want Illusion en BeTA-held Regi begon er aan. Direct een opening van formaat: "the anthem, the anthem, keep the party dancing" dus maar snel weg uit Oostende.

Ook nog even vermelden dat een aantal mensen begonne te hakken tijdens Ferry Corsten Maar ja wat verwacht je anders van mensen die nog steeds een klakske en kappa-trainingsvest aandoen om uit te gaan .


Posted by FredNova on Jul-16-2005 05:47:

tja, ze zitten daar percies nog een beetje achter he


Posted by Synthesia on Jul-16-2005 07:11:

Ben ook net terug...wat een avond!!!

Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.

Maar alle...de muziek maakte het dan weer goed...net binnengekomen toen Wout juist bezig was..super stuff..maar nog niet veel mensen,..Als Ferry begon waren er ietsje meer mensen in die zaal maar ik zag toch haast niemand volledig uit zijn dak gaan...was echt merkbaar dat velen aan't wachten waren op wat pillen supply hahaha..

Om 3.30am toen er al redelijk wat minder security was vond ik dat er leven in kwam...en heb me ook supergeamuseerd tot bijna 6 uur..

Dan nog 2 afterclubs in de Langestraat..Cube en Neverland..prachtige muziek in Neverland..Cube was iets minder maar wel voller.

Anyways...kga nu gaan slapen denk ik...dan nog een beetje werken en tonight, part II

See you there!!


Posted by Buoyant on Jul-16-2005 07:19:

quote:
Originally posted by Synthesia
Ben ook net terug...wat een avond!!!

Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.


Dat is ieder jaar zo jammer genoeg, mijn ervaring is dat de controles normaal met de dag strenger werden daar en dat het in het begin redelijk vlot ging allemaal. Maar auto doorzoeken en dat uitkleden ?!?!?! is niet echt een sfeer maker baba. Ge hebt toch geen gaar kopke zeker?


Posted by FUSyke on Jul-16-2005 09:15:

Als ik dit hier lees is het precies of de mensen alleen kwamen voor de Illusion-dj's aangezien er tijdens Ferry zijn set weinig volk en sfeer was Begrijpen wie begrijpen kan Maar ja, wat verwachte je anders van mensen met Kappa-trainings. Ze hadden zich wss van hangaar vergist en moesten ze in The Oh zijn.

Hopelijk is er woensdag wat meer ambiance en kunnen ze M.I.K.E. wel apprcieren!


Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.