TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
Te voet is het helemaal niet ver. Ik heb het van de winter nog gedaan maar toen had het wel gesneeuwd en gevroren bbrrr
Gelukkig zullen het nu tropische temperaturen zijn
Ik krijg ook ineens veel zin om vanavond naar oostende te rijden
Sebiet eens achter mijn ticket rijden voor woensdag
| quote: |
| Originally posted by Bomar Ik krijg ook ineens veel zin om vanavond naar oostende te rijden |

15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
16/07 - Mike Koglin
Synthesia
lost_in_trance
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
22/07 Retro Night
Buoyant
Synthesia
23/07 Danjo & Styles
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
big fiesta tonight !
heb der eigenlijk echt wel zin in
(alleen vrees ik dat die andere illusion DJ's niet veel soeps zijn...)
Denk dat ik ook ga vandaag, van +- 00.30u tot 03u. Spijtig dat Nico niet buiten speelt na Ferry Corsten.
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
Nyah + Xilver
en den Dries ging normaal ook komen zei em.
Kunt ge eigenlijk een ticket kopen voor 1 dag in een muziekwinkel??
of enkel combitickets? of hoeft da voor vanavond niet meer?
Enkel in de fnac tickets voor 1 dag.
je kan ook gewoon aan de deur betalen.
ik dus niet :/
Trouw morgne (9.15u klaarstaan) + Beleuvenissen met Natalia en magical flying thunderbirds 
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
Nyah + Xilver
| quote: |
| Originally posted by pooley Beleuvenissen met Natalia en magical flying thunderbirds ![]() |

ja, hier in Turnhout komt Clouseau; reden genoeg om ergens anders weg te gaan 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Enkel in de fnac tickets voor 1 dag. je kan ook gewoon aan de deur betalen. |
| quote: |
| Originally posted by BZRK In Free Record Shop kunde ook gewoon voor 1 dag kopen hoor. |
| quote: |
| Originally posted by BZRK In Free Record Shop kunde ook gewoon voor 1 dag kopen hoor. |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Idd, maar enkel dat voor woensdag. 1-dagstickets voor de weekends niet. Zo staat het op de flyer. |
Ik gaan ook afkomen!
Zin in een dik feesje....

| quote: |
| Originally posted by Kelly* Ik gaan ook afkomen! Zin in een dik feesje.... |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Idd, maar enkel dat voor woensdag. 1-dagstickets voor de weekends niet. Zo staat het op de flyer. |
Zo, net terug, was aangenaam druk: niet te druk, niet te weinig volk.
Binnegekomen rond 12 toen Wout bezig was, eerste plaat die ik hoorde was Cosmic Gate - Freefall. Dat was meteen het hoogtepunt van zijn set, nadien enkel jump en retrohitje met geregeld slechte mixen, hij had beter in de zaal ernaast van the oh gepast. Absoluut dieptepunt: Felix Project - On The Floor
. Tussendoor ook een paar keer naar Nico buiten geweest die gelukkig wel deftige platen oplegde, dat ze die lieten spelen voor Ferry. Dan was het tijd voor Ferry Corsten, hij kwam op en de zaal liep half leeg. Goede set, as usual, misschien een paar nummers iets harder ivm andere sets van hem. Speelde een kwartier langer
en ondertussen begon de zaal weer voller te lopen want Illusion en BeTA-held
Regi begon er aan. Direct een opening van formaat: "the anthem, the anthem, keep the party dancing"
dus maar snel weg uit Oostende.
Ook nog even vermelden dat een aantal mensen begonne te hakken tijdens Ferry Corsten
Maar ja wat verwacht je anders van mensen die nog steeds een klakske en kappa-trainingsvest aandoen om uit te gaan
.
tja, ze zitten daar percies nog een beetje achter he 
Ben ook net terug...wat een avond!!!
Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.
Maar alle...de muziek maakte het dan weer goed...net binnengekomen toen Wout juist bezig was..super stuff..maar nog niet veel mensen,..Als Ferry begon waren er ietsje meer mensen in die zaal maar ik zag toch haast niemand volledig uit zijn dak gaan...was echt merkbaar dat velen aan't wachten waren op wat pillen supply hahaha..
Om 3.30am toen er al redelijk wat minder security was vond ik dat er leven in kwam...en heb me ook supergeamuseerd tot bijna 6 uur..
Dan nog 2 afterclubs in de Langestraat..Cube en Neverland..prachtige muziek in Neverland..Cube was iets minder maar wel voller.
Anyways...kga nu gaan slapen denk ik...dan nog een beetje werken en tonight, part II 
See you there!!
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Ben ook net terug...wat een avond!!! Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft. |
Als ik dit hier lees is het precies of de mensen alleen kwamen voor de Illusion-dj's aangezien er tijdens Ferry zijn set weinig volk en sfeer was
Begrijpen wie begrijpen kan
Maar ja, wat verwachte je anders van mensen met Kappa-trainings. Ze hadden zich wss van hangaar vergist en moesten ze in The Oh zijn.
Hopelijk is er woensdag wat meer ambiance en kunnen ze M.I.K.E. wel apprcieren!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.