TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Heb je je rijbewijs al?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wat een toeval dat jullie het er nu over hebben! Waarom kunnen vrouwen niet file-parkeren!?!?!?!? Ik heb vandaag een vrouw met een Fiat Panda bezig zien zijn....echt lachwekkend en triest tegelijk. Ze moest 4 keer insteken en nog stond de auto scheef. Ze moeten eens een universitair onderzoek starten en onderzoeken waarom vrouwen het gewoon niet beheersen. |

| Originally posted by eieregooie En wat is Servo? |
En wat is een Servo m.b.t. dit verhaal?
| Originally posted by eieregooie En wat is een Servo m.b.t. dit verhaal? |
| Originally posted by X-Tune WORSTbekrachtiging |
| Originally posted by Kaidreas WTF??? |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X (dan zijn we al met 2 ) |
| Originally posted by New Wave Wat een toeval dat jullie het er nu over hebben! Waarom kunnen vrouwen niet file-parkeren!?!?!?!? Ik heb vandaag een vrouw met een Fiat Panda bezig zien zijn....echt lachwekkend en triest tegelijk. Ze moest 4 keer insteken en nog stond de auto scheef. Ze moeten eens een universitair onderzoek starten en onderzoeken waarom vrouwen het gewoon niet beheersen. |
Sounds SO familiar 
| Originally posted by Nyah dat hebben ze al es gedaan: naar t schijnt hebben vrouwen meer problemen in 'spatiale' relaties d.w.z. afstanden inschatten enz. En ik moet toegeven dat da bij mij echt wel zo is. Ik oefen thuis bij mij in de straat soms wel es met parkeren, omdat dat toch n rustig straatje is, ik rij dan achteruit (staat n boom) en soms denk: 'nu zit ik er toch echt wel h��l dicht op' stap ik uit, ga ik kijken, is er nog meer als een meter over |
| Originally posted by djcresto kheb dat toch ook hoor. Is toch ook een groot verschil van auto tot auto denk ik. |
| Originally posted by Nyah dat hebben ze al es gedaan: naar t schijnt hebben vrouwen meer problemen in 'spatiale' relaties d.w.z. afstanden inschatten enz. En ik moet toegeven dat da bij mij echt wel zo is. Ik oefen thuis bij mij in de straat soms wel es met parkeren, omdat dat toch n rustig straatje is, ik rij dan achteruit (staat n boom) en soms denk: 'nu zit ik er toch echt wel h��l dicht op' stap ik uit, ga ik kijken, is er nog meer als een meter over |

Zeer humoristisch was dat
| Originally posted by New Wave Ahkhee, dat is dus al een sonderzocht. ![]() Goed blijven oefenen. ![]() Trouwens, het systeem van rijbewijs halen in nederland is anders dan in belgie. Jullie krijgen les van je ouders. Is dat niet gigantisch irritant? Al dat gezeik enzo. Hier les je bij een rijschool. Rij je volgens mij een stuk relaxder dan zo'n schreeuwende, zweetende nerveuze ouder naast je. Ik heb ene keer filmpjes gezien waarbij een vader helemaal gefreakt uit die auto kwam vallen. Zeer humoristisch was dat |

| Originally posted by DeSpErAtOs-X ik ga voor de eerste optie ... geen mens op de wereld die mij kan overtuigen om met men ouders te leren rijden |
ik heb met mijn mammie leren rijden. En ik heb haar een zenuwinzinking gegeven toen we voor het eerst op de autosnelweg gingen oefenen
| Originally posted by DeSpErAtOs-X geen mens op de wereld die mij kan overtuigen om met men ouders te leren rijden |
ik heb het beide gedaan
daarom dat ik ook men theorie 2 keer heb moeten doen.
5 jaar geleden met men pa leren rijden maar dat botste nogal en uiteindelijk bijna nie geoefend en laten verstrijken.
Vanaf augustus vorig jaar was het weer mogelijk om een 2e keer een voorlopig te krijgen. Dus in het najaar heb ik der eindelijk werk van gemaakt.
| Originally posted by DeSpErAtOs-X bij ons kan je ook via rijschool hoor; dan doe je 20 uur rijschool en dan mag je alleen de baan op om te oefenen ofwel doe je 6 maand rijschool, maar dan moet je nog met je ouders/begeleider de baan op ofwel doe je op 9 maand, dan is het constant met je ouders/begeleider ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj IK moet wel voor de laatste optie gaan, want ik kan momenteel echt geen volledig pakket betalen |
Mjah, das eigenlijk stiekem wel mijn plan
Mijn ouders zo laten afzien dat ze uiteindelijk zeggen "tis goe jong, volg maar lessen, we zullen wel bijleggen" 
| Originally posted by Nyah Ik oefen thuis bij mij in de straat soms wel es met parkeren, omdat dat toch n rustig straatje is, ik rij dan achteruit (staat n boom) en soms denk: 'nu zit ik er toch echt wel h��l dicht op' stap ik uit, ga ik kijken, is er nog meer als een meter over |
| Originally posted by eieregooie "Boem is ho" |
ROFL 
Is bij jullie Watskeburt al uit? 
| Originally posted by eieregooie ROFL ![]() Is bij jullie Watskeburt al uit? |
Ik hoop dat je er de humor van in ziet