TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Chart oproep
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Tjah, uit Santiago's reacties kon ik anders wel genoeg afleiden... Punisher heeft zich altijd hoffelijk en correct gedragen, en hij heeft zijn argumenten ook gestaafd met bewijzen. Dan was het aan Santiago om zelf te reageren en die bewijzen te weerleggen op een fatsoenlijke manier. Als je dan begint te schelden en jezelf tegen te spreken in elke post, dan zegt dat wel wat over de kracht van uw argumenten en de waarheid van uw beweringen vind ik. |
| Originally posted by Bertn +1 ma desalniettemin blijf ik zijn "mirage" wel een superplaat vinden |
| Originally posted by eieregooie het "My Current Top5" gedeelte |

nice Benny 
Het werkt precies niet 
refresh?
en natuurlijk "De signatures worden wel enkel opnieuw gegenereerd als je op submit klikt bij je top 5."
Hier werkt t iig
En ik denk dat je zelf de volgende upgrade ook wel kunt bedenken Benny... Maar dat zal wat meer werk zijn...
Zelf kiezen van de kleuren / font 
nifty 

Dat kan nooit goed zijn voor de stats 
Originally posted by MikeVee ![]() |
Owja? En dat kutkuiken dan?
| Originally posted by eieregooie En ik denk dat je zelf de volgende upgrade ook wel kunt bedenken Benny... Maar dat zal wat meer werk zijn... Zelf kiezen van de kleuren / font |
Deze zomer misschien
^ Zalige titel Benny 
Kleine bug bij de signatures.
Allen passen zich aan aan mijn nieuwe top 5 behalve de nr10 (degene die ik gebruik).
| Originally posted by Bunz Kleine bug bij de signatures. Allen passen zich aan aan mijn nieuwe top 5 behalve de nr10 (degene die ik gebruik). |
| Originally posted by Bunz Kleine bug bij de signatures. Allen passen zich aan aan mijn nieuwe top 5 behalve de nr10 (degene die ik gebruik). |
Yep, heel waarschijnlijk een cache probleem zoals Real zegt. Ik heb dat ook elke keer.
Ik zou trouwens een andere pakken, nr 10 is bedoeld voor forums met een niet-zwarte achtergrond. Ik zie er geen steek van 
Als iemand trouwens andere kleuren wil, dan kan ik altijd een ontwerp toevoegen.
| Originally posted by CygnusX Als iemand trouwens andere kleuren wil, dan kan ik altijd een ontwerp toevoegen. |
Graptjen.
| Originally posted by Real Kheb nog wel een vraagje. Blijft die site eigenlijk bestaan als ge afgestudeerd zijt? Of is da maar iets tijdelijks? |
Ik kon het niet laten de nieuwe Kindred Spirits op 1 te steken 
Klein dom vraagje: het lukt me niet goed om mijn top 5 hier onderaan toe te voegen. Kan iemand me het effe uitleggen aub? Thanks.
| Originally posted by Push2005 Klein dom vraagje: het lukt me niet goed om mijn top 5 hier onderaan toe te voegen. Kan iemand me het effe uitleggen aub? Thanks. |

Merci