TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by djcresto on Jul-22-2005 17:53:

quote:
Originally posted by eieregooie
True

Ow, ehm... Zie routebeschrijving ergens eerder

thnx, die pleingarage is die de hele nacht open? Wat is het tarief daar?

Posted by pooley on Jul-22-2005 18:18:

de cocoon ofwa

toch kelly is sms'en om te zien hoe zij gaat en wanneer en blabla, krijg er verdoeme goesting in

Posted by djcresto on Jul-22-2005 18:21:

quote:
Originally posted by pooley
de cocoon ofwa

kpeist eh

Posted by pooley on Jul-22-2005 18:31:

nm gefundenes fressen

Posted by eieregooie on Jul-22-2005 21:15:

quote:
Originally posted by djcresto
thnx, die pleingarage is die de hele nacht open? Wat is het tarief daar?

Jep hele nacht open (de enige samen met de grote marktgarage) Tarief weet ik niet precies, reken iig op een euro of 7 of meer voor de hele nacht.

Posted by eieregooie on Jul-22-2005 21:28:

Ow, tis wat meer hehe

Garage Pleingarage
Capaciteit 560 pl.
Tarief 2005 �1,10 per 30 minuten
max. bedrag per dag = �25,-
Betaalmiddelen Papier en muntgeld
Chipknip
Creditcard
Openingstijden ma. t/m zo. 00.00-24.00 uur
Telefoon 070 - 364 8082

Dis wel handig misschien... http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=23418

T kaartje is een beetje onduidelijk... Je komt van de Utrechtse Baan, de Boslaan rij je echt op zonder dat je het door hebt en aan het eind daarvan, bij de stoplichten kan je niet rechtdoor (ook al lijkt dat hier wel zo). Daar ga je dus linksaf de Z-Hollandlaan op en weer links de koningskade op. Vervolgens rechtsaf t Korte Voorhout op dan weer links dat steegje in naar de Pleingarage... Dat is echt de makkelijkste route, ook al lijkt het op dit kaartje misschien niet zo :P De uitgang van de Pleingarage is ook heel dicht bij de Asta.

Posted by djcresto on Jul-23-2005 12:35:

mag je zomaar fototoestellen meenemen in Asta? Op hun site staat dat je toestemming moet vragen...

Posted by eieregooie on Jul-23-2005 12:41:

Gewoon proberen, of ff vragen voor je in de rij gaat staan, anders kan je m altijd nog ff in de auto leggen Ik heb er zelf echt nog nooit problemen mee gehad.

Posted by MaGiK54 on Jul-23-2005 13:17:

Aangezien ik hem ook op het GTA-forum heb geplaatst hier alle TA's die er zullen op dit feessie:

NLTA + BETA + GTA @ Intuition Summer Event:

NLTA:
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
- Nwopper
- dj_spare
- bartez
BETA:
- cresto & vriendin
- gladius
- Tor
- Pumaz
- lady lizzy
- Kelly
- pooley
GTA:
- Kasperhauser
- mTp
- Sheeva
- nz-fan + 2
- RenM
- kniggi + Bloodflower !!!!!!!!!!!!
- Worltrance
- E-Trancer
- Dave O'Connec
- Daniel85
- Force
- @alex!

Posted by Kelly* on Jul-23-2005 13:21:

Ik ga men fotoding alleszins meepakken... geraakt wel binnen

Posted by X-Tune on Jul-23-2005 15:52:

quote:
mag je zomaar fototoestellen meenemen in Asta? Op hun site staat dat je toestemming moet vragen...

Lol, waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat? Meneer werkt voor de pers?

Posted by Jakhira on Jul-23-2005 16:00:

quote:
Originally posted by X-Tune
waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat?

Het is heel normaal onder de BeTA's hoor

Posted by eieregooie on Jul-23-2005 18:05:

quote:
Lol, waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat? Meneer werkt voor de pers?

Waarom neem je een fototoestel mee op vakantie? Toch ook niet omdat je voor de pers werkt?

Posted by pooley on Jul-24-2005 07:17:

Aaah eindelijk thuis.
Parkings die om 1 uur sluit = no fun (we waren gewaarschuwd maja )

leuk feestje, zullen de anderen wel beamen.
trance rox (lang gelende h�)

Posted by Jakhira on Jul-24-2005 08:16:

Om 20.05u kwam ik toe in Dendermonde waar ik meteen TOR en Lizzy zag staan en Cresto en Brenda waren naar hen aan het stappen. Na een sigaret konden we vertrekken richting Den Haag.

Op de weg zaten we in de file maar we zijn er weg van gereden en hebben een andere route genomen.

Met de routeplanner vonden we de parking zonder probleem, en TOR leidde ons naar de Asta. Die was nog niet open dus zijn we in de Cocoon iets gaan drinken.

Om 23u gingen we op mijn aandringen naar de Asta en we waren maar net binnen en Gladius, Kelly en Pooley kwamen ook toe.

Heel ff in de main room gegaan maar na nog geen 5 minuten boven gegaan om naar de piepjonge Roel H te gaan kijken. Hij heeft een zalige set neergezet met een combinatie van minimal en tech house, de enige track die ik herkende was John Tejada - Sweat (On the walls). De rest ging terug naar beneden maar ik ben blijven hangen om de rest van Roel H te zien en eens naar Jav D te luisteren.

Hij was alles behalve goed. Zijn overgangen waren heel ruw en hij zat er een paar keer goed naast dus ben ik beneden gegaan om de anderen te zoeken.

Toen ik in de main room kwam was Adam White bezig en hij was net Whiteroom aan het spelen. Een ander nummer dat passeerde was Armin van Buuren - Shivers, wat een verschrikkelijke vocals. Om 1u ben ik met TOR en Lizzy naar boven gegaan voor het begin van �zg�r Can vs LikWit.

LikWit was nog niet klaar en Roel H heeft weer een paar tracks gespeeld. Na een tiental minuten nam �zg�r het over en begon meteen goed met Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake remix). Even later zijn we naar een stukje Menno de Jong gaan kijken.

Menno was goed en enthousiast bezig en TOR vertelde op een bepaalde ogenblik dat hij zijn track 'Majestic' speelde. Wat later terug naar boven gegaan met Lizzy voor wat Furry Nipples. Toen we boven kwamen waren ze net �zg�r Can - Changed (Gabriel & Dresden remix) aan het spelen.

LikWit heeft voor de een of andere reden bitter weinig zitten spelen, het was bijna allemaal �zg�r. Toen LikWit even richting de toilet ging heb ik mijn plicht van Jasper gedaan en hem de groetjes gedaan.
Roel H begon terug een paar plaatjes te draaien en toen zijn we weer naar beneden gegaan voor Signum.

Ik had nog nooit een set van hen gehoord en door hun producties verwachtte ik uplifting trance maar het ging toch een beetje naar de harderde kant van trance, wat ik wel positief vond, met als gevolg dat ik volle bak begon te shaken.

Dan weer met Lizzy naar boven kort gevolgd door TOR, Cresto en Brenda. Na een tiental minuutjes tot de conclusie gekomen dat Pooley en Gladius toen ook boven zaten. Op een gegeven moment speelde �zg�r Andre Kraml - Safari (James Holden remix). �zg�r en LikWit zijn vroeger gestopt dan voorzien en Roel H nam het weer even over voor de lichten aan gingen en we gevraagd werden om naar beneden te gaan.

Daar was Jonas Steur (aka Estuera) met uplifting trance bezig. Zijn laatste plaat was zijn 'Castamara'. De lichten gingen aan we zijn vertrokken.

Dankzij een lege autosnelweg en Cresto die hard reed (150 km/u op een gegeven moment) waren we op 1,5 uur terug in Dendermonde, om 7.15u.

Eerst nam Lizzy de trein en daarna TOR, en ik ben tot 9u mogen blijven wachten op de eerste bus richting Aalst, leuk is anders

Posted by Zehra on Jul-24-2005 10:21:

quote:
Originally posted by Pumaz
Toen LikWit even richting de toilet ging heb ik mijn plicht van Jasper gedaan en hem de groetjes gedaan.

You actually did it!? Thanks

Posted by X-Tune on Jul-24-2005 10:22:

quote:
Waarom neem je een fototoestel mee op vakantie? Toch ook niet omdat je voor de pers werkt?

Op vakantie ben ik een toerist en maak ik van alles wat mooi is een plaatje. Hang jij de toerist uit in discotheken?

Posted by Kelly* on Jul-24-2005 12:40:

Wreed goe feestje
Leuk volk (nice to meet y'all )
Lastige garages

Posted by Lady_LizzY on Jul-24-2005 13:24:

Vond het ook een zeer geslaagd avondje.
Eventjes paar puntjes neerzetten:

+ Miika Kuisma: had nog nooit van die kerel gehoord, maar ben positief verbaasd.
Dat was helemaal m'n ding
+ Stoeltjes om uit te rusten
+ Nie te druk
+ Leuk sfeertje
+ Hollanders, must be the funniest species on earth

- k was ni echt in vorm, al moe voorda'k vertrok
- geweldig luide muziek, thank you filterz, anders was k nu doof denk ik

Merci aan taxi Cresto voor een veilige thuiskomst.
Merci aan de rest voor een leuke avond!

Posted by Freezel on Jul-24-2005 13:40:

Soooow, was een leuk feessie Heb me prima vermaakt op de sets van Miika, Adam, Menno, Signum, Jonas en Furry. Altijd leuk om de BETA-afvaardiging weer te begroeten

Pics: http://www.emmaspartypictures.com/p...ionsummerevent/

Beetje schokkerig af en toe, maar had geen zin om constant camera bij te stellen

Posted by TOR on Jul-24-2005 14:06:

quote:
Originally posted by Pumaz
Dankzij een lege autosnelweg en Cresto die hard reed (150 km/u op een gegeven moment) waren we op 1,5 uur terug in Dendermonde, om 7.15u.

daar gaat zn reputatie....

leuk feestje.. niet OMFG, maar heb me toch goed geamuseerd. had wat hetzelfde probleem als Lies, ik was niet zo erg in vorm.. de Gentse Feesten van de avond/ochtend ervoor waren nog niet helemaal verwerkt, hehe anders had ik op de bovenste verdieping wel staan te springen (Ozgur & Stian waren erg sterk aan het draaien).. maar die stoelen waren zo verleidelijk

al bij al een geslaagde avond.. Miika Kuisma was idd zeer goed, net als Menno; altijd een plezier om die bezig te zien. van de andere trance dj's had ik eerlijk gezegd iets meer verwacht. Adam White moet verdorie van die flanger afblijven

Posted by eieregooie on Jul-24-2005 14:08:

quote:
Op vakantie ben ik een toerist en maak ik van alles wat mooi is een plaatje. Hang jij de toerist uit in discotheken?

Als toerist zijn inhoudt dat je mooie plaatjes maakt, ja. Alleen maakt de gemiddelde toerist vrij lelijke plaatjes Je neemt een camera mee om mooie plaatjes (proberen) te maken, en of dat nou op vakantie is of op een feest, ik zie geen verschil. (als je maar zorgt dat je camera in je broekzak past )

edit: Gent is verder dan Dendermonde toch?

Posted by djcresto on Jul-24-2005 14:14:

quote:
Als toerist zijn inhoudt dat je mooie plaatjes maakt, ja. Alleen maakt de gemiddelde toerist vrij lelijke plaatjes Je neemt een camera mee om mooie plaatjes (proberen) te maken, en of dat nou op vakantie is of op een feest, ik zie geen verschil. (als je maar zorgt dat je camera in je broekzak past )

edit: Gent is verder dan Dendermonde toch?

In tijd moet dat ongeveer hetzelfde zijn

Posted by Gladius on Jul-24-2005 14:19:

had er meer van verwacht.
spijtig dat Miika moest beginnen, zodoende hij er niet echt kon invliegen. Voor de rest vond ik dat er te hard gedraaid werd, vooral van jonas steur had ik meer uplifting stuff verwacht. enjah signum was gewoon beuken =p. Meermaals m'n toevlucht gezocht in de andere zaal, waar ik rustig in een stoeltje kon genieten van meneer Can. Wat een plezier om die kerel bezig te zien, ongelooflijk. Staat heel de tijd te springen en grappig te doen achter z'n draaitafels. de muziek was ook lekker, goed veel breaks.

voor de rest nog enkele schaarse hoogtepunten die ik mij herinner:
mdj - tundra
system f - cry (nieuwe remix)
solar stone - release (Zehavi & Rand Remix denk ik)
Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
whiteroom - the whiteroom (toch leuk om nog 'ns te horen)
Way Out West � Killa (Orkidea Remix?)
estuera - flow
helemaal op het laatste nog jonas steur - castamara

Posted by eieregooie on Jul-24-2005 14:25:

quote:
In tijd moet dat ongeveer hetzelfde zijn

Ok, dan klopt het

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »