TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- PC-problemen thread
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by pooley on Sep-06-2005 12:05:

u sig rocked

Posted by Push2005 on Sep-06-2005 12:15:

quote:
Originally posted by pooley
u sig rocked

Merci

Posted by Belgian Bonzai on Sep-09-2005 12:29:

Ten eerste, 't ziet ernaar uit dat TA gehacked is. Daders moeten imo gestraft met een boete gelijk aan de opbrengst van de hack x 10.

Dan, ik heb een dvd-rw, ik schrijf daar 1 sessie op en schrijf er later nog 1 bij. Blijken de bestanden van de 1e sessie onleesbaar geworden in verkenner (enkel de bestanden uit de 2e sessie verschijnen). Extract image levert dan weer wel een bestand op met de grootte van de 2 samen, maar als ik die simuleer als drive zie ik weer enkel de 2e. Zou ik dat nog kunnen recupereren? Lijkt me wel een moeilijke vraag...

Nog 1 iets, Windows Professional XP, niks SP of zo (kan die service packs niet installeren, reden ligt voor de hand , anders was er eigenlijk geen probleem). En ik zit nu al uren te zoeken naar een bestand dat mijn pc vertelt dat mijn usb's 2.0 zijn ipv 1.1.

Moeilijke vragen iig, alvast bedankt voor het lezen.

Posted by BZRK on Sep-09-2005 12:48:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ten eerste, 't ziet ernaar uit dat TA gehacked is.

Uh?

quote:

Nog 1 iets, Windows Professional XP, niks SP of zo (kan die service packs niet installeren, reden ligt voor de hand , anders was er eigenlijk geen probleem).

Da valt op te lossen ;-)
En nen XP opt net zonder ne service pack, damn man, das pas gevaarlijk leven :-)

Posted by Dj LPG on Sep-09-2005 14:28:

quote:

Nog 1 iets, Windows Professional XP, niks SP of zo (kan die service packs niet installeren, reden ligt voor de hand , anders was er eigenlijk geen probleem). En ik zit nu al uren te zoeken naar een bestand dat mijn pc vertelt dat mijn usb's 2.0 zijn ipv 1.1.

download deze file eens van microsoft en probeer SP1 zo te installeren... bij mij lukte het allesinds Normaal moet u prob van usb dan opgelost zijn, op voorwaarde da ge natuurlijk usb 2.0 hebt zitten natuurlijk ;-)

Posted by Synthesia on Sep-09-2005 14:49:

quote:
Dan, ik heb een dvd-rw, ik schrijf daar 1 sessie op en schrijf er later nog 1 bij. Blijken de bestanden van de 1e sessie onleesbaar geworden in verkenner (enkel de bestanden uit de 2e sessie verschijnen). Extract image levert dan weer wel een bestand op met de grootte van de 2 samen, maar als ik die simuleer als drive zie ik weer enkel de 2e. Zou ik dat nog kunnen recupereren? Lijkt me wel een moeilijke vraag...

Probeer eens met Isobuster (www.isobuster.com). Als dat niet gaat probeer nog iets op de schijf te schrijven met een proggie zoals Nero Burning ROM en selecteer de 'Track' die je wilt 'continuing'.

Heb Nero niet voor mij liggen dus kan zelf moeilijk eens kijken. Btw, met welk programma heb je gebrand, gewoon zo via drop & drag in XP?

Posted by Belgian Bonzai on Sep-09-2005 16:48:

Jullie zijn SCHATTEN, allemaal! Iedereen bedankt voor me te helpen ,in het bijzonder BZRK, die me een prachtige step-by-step-pm stuurde dat ik zonder enig probleem heb kunnen doorlopen en dat het probleem als bij toverslag heeft opgelost, merci!
IsoBuster is nu die dvd ah scannen, ik edit wel nog als het gelukt is.

Posted by BZRK on Sep-09-2005 16:58:

Graag gedaan ze

Posted by Kaidreas on Sep-10-2005 17:51:

weet er toevallig iemand hoe ik een programma (dat geinstalleerd staat op men pc) op een cd kan schrijven???
kzou cubase moeten schrijven, ma kweet niet goed welke files ik moet hebben juist, en als wat ik dat moet schrijven? als data ofzow? want anders is dat toch te groot niet? anyways.. graag wat hulp

Posted by Synthesia on Sep-10-2005 19:46:

Hmm...denk niet echt dat dat makkelijk mogelijk is. Als je een programma installeerd dat niet gewooon een simpel toolke is zoals 1 .exe bestandje, dan worden er ook vaak files in andere directories geschreven (Windows dir, System dir, Program Files\Common Files, etc.) plus worden er ook keys toegevoegd aan de Windows Registry, etc etc. Je kan dus niet gewoon 1 grote directory die in Program Files staat kopieren naar een nieuwe computer en verwachten dat het programma zal werken. Dan zijn er ook nog eens de bijkomende problemen zoals shortcuts die je zelf zult moeten aanmaken, shell integration problemen (weet niet of Cubase dit doet), etc etc.

Check pm also btw

Posted by Belgian Bonzai on Sep-10-2005 21:36:

Synthesia, is gelukt hoor met IsoBuster. Superbedankt, ik waande die 15 sets verloren

Posted by Synthesia on Sep-10-2005 22:10:

Np

Posted by mellow_head on Sep-11-2005 12:27:

MSN prob

Elke keer ask mij aanmeld, bevriest hij na e paar sec. heb nochtans geen virussen ofzo op mn PC staan. Iem. enig idee aan wa da te wijte is?

Posted by Freezel on Sep-11-2005 12:31:

D'r was al een pc-problemen draadje http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=268658

Ik zou voor de zekerheid toch bijvoorbeeld Ad-Aware installeren en laten draaien. Misschien MSN uninstallen en opnieuw installeren?

Posted by mellow_head on Sep-11-2005 14:06:

Beide geprobeerd, nix werkt

Posted by mellow_head on Sep-20-2005 15:52:

Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren

Posted by mellow_head on Sep-20-2005 15:52:

Mn PC vind mn DVD en CD rom station niemeer, ask een CD instop werkt ze wel ma hij kan de stations ni lokaliseren

Posted by Dj LPG on Sep-20-2005 16:03:

quote:
Originally posted by mellow_head

gebruik je cd-rom eens als primary slave als dat nog niet zo is (pc open vijzen en aan de kabel van je HDD hangen en jumpertjes goed zetten). Als hij dan werkt, is er hoogst waarschijnlijk iets mis met je moederbord. Als hij daar al zit, dan weet ik het niet direct Dedecteert je pc de stations trouwens wanneer je opstart?

Posted by mellow_head on Sep-20-2005 16:41:

Tis dus niemeer nodig omda TA er zolang over deed om te posten ist ondertss al gefixt ff systeemherstel gedaan

Posted by Dj LPG on Sep-20-2005 16:48:

quote:
Originally posted by mellow_head
Tis dus niemeer nodig omda TA er zolang over deed om te posten ist ondertss al gefixt ff systeemherstel gedaan

ok dan duurde hier ook meer dan 10 min...

Posted by diddi on Sep-21-2005 11:21:

Kan iemand mij de reden geven waarom ik bij Mijn Computer -> Eigenschappen mijn volledig RAM-geheugen niet staat vermeld. Ik heb 256 mb ram en er staat slechts 192 mb. Hoe kan ik dit oplossen?

Posted by Dj LPG on Oct-04-2005 15:56:

hmmmz, heeft er nog iemand problemen met you send it . com? Ik probeer al 2dagen een set te uppen, en ongeveer 20mb voor het einde krijg ik een boodschap "het document is leeg", waarna het verzenden wordt gestopt... Kan ik hier iets aan doen??

Posted by diddi on Oct-05-2005 08:08:

gebruik een andere host (Rapidshare of Megaupload) and problem solved...

Posted by Dj LPG on Oct-05-2005 10:17:

done en het werkt!

Posted by Bomar on Oct-12-2005 19:12:

ik heb nog altijd problemen met het openen van de site http://www.arminonly.com/
er staat bij mij nergens een downloadlink voor die flashplayer, dus heb ik zelf geprobeerd eerst de flash player 8 te downloaden van macromedia.com, maar daar krijg ik het volgende probleem:

als ik dat wil downloaden, komt er bij mij vanboven een gele bar te staan omdat ie een activeX bestand niet wil installeren, dus klik ik op die bar om dat wel te doen, maar dan komt er een melding dat de software wordt geblokkeerd omdat de uitgever ervan niet kan worden bevestigd; dus ik kan helemaal geen flash player downloaden van macromedia

iemand een idee hoe ik dat verdomde programma kan downloaden? of heeft er iemand mss die file om te installeren?
(en dat alleen omdat ik een site wil openen )

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »