TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ge hebt ni goed geluisterd h� Dat was tijdens de vorige contest in Sint-Truiden ![]() Hier was hij gewoon ni goe omdat, wel, I still suck once in a while ![]() |

| 7. Infusion - Love & imitation |
Juist bericht gekregen, ik mag naar de halve finale 
whi 
Met wat geluk dus een Battle of the Beta's in de halve finale! 
Well done ![]()
congrats jasper!
als ge slechte examens hebt gedaan hebde dees toch goe eh =p, da compenseert
| Originally posted by Jasperovitsj Met wat geluk dus een Battle of the Beta's in de halve finale! |
Zoiets ja, dat ze ons wel moeten beoordelen op ons draaien ipv op onze supporters 
@ Johan: M'n examens zijn tot nu toe eigenlijk wel goed geweest tenkjoeverriemeutsj! 
aai know jom. i like to laugh from time to time eh.
als jullie beiden op dezelfde avond draaien wil ik graag komen supporteren!
Khoop dat de datum voor de halve finales nu wel snel bekend wordt gemaakt.
We zullen da anders gewoon vragen, daar zullen ze dan normaal toch wel rekening mee houden 
| Originally posted by Xilver Khoop dat de datum voor de halve finales nu wel snel bekend wordt gemaakt. |
| Originally posted by Jasperovitsj Er is deze vrijdag de laatste voorronde las ik, dus vanaf daar de winnaars bekend zijn zullen ze de halve finales samenstellen zeker? Ze zeiden in ieder geval dat ze daar dan wel stevig reclame voor zouden gaan maken! |
proficiat J 
hopelijk valt de datum beter deze keer, zodat ik ook es kan komen supporteren 
ben erbij in de laatste voorronde, 8 juli

Nice, dan toch nog gerechtigheid h� 
Den 8ste kan ik jammer genoeg ni komen (opening Festival), maar doe u best, en dan komen we elkaar misschien tegen in de halve finale 
thx man!
we zullen ons best doen

veel succes Vadro! doe da goe! 
& thx woman

Ik heb net telefoon gehad van The Factory, en mijn halve finale gaat door op vrijdag 22 juli!! Dus feel free om te komen supporteren, de inkom is zoals vorige keer helemaal gratis 
En normaal moest Tom ook draaien de 22ste, maar die kan niet, dus geen Battle of the Beta's 
ah crap, kan ook nie de 22ste 
*edit* ik zie je wel aan het werk in de finale dan 
| Originally posted by Jasperovitsj En normaal moest Tom ook draaien de 22ste, maar die kan niet, dus geen Battle of the Beta's |
We komen elkaar wel tegen in de finale, da moet lukken
Als Vadro en Moondust ook hun best doen hebben een volledige BETA-finale! 
| Originally posted by Jasperovitsj Als Vadro en Moondust ook hun best doen hebben een volledige BETA-finale! |

verslagje van gisteren:
Om 22u20 aangekomen ongeveer, stonden voor een gesloten deur maar nie voor lang
Trekking was al gebeurd, ik moest van 12 tot 1. Van 11 tot 12 was het moondust, knap setje met paar klassiekers cafe del mar up in flames, moments, andor voyage, love in traffic o.a. Set van paul cruz ook nog gehoord, ook knap setje.
In het begin weinig volk, enkel het volk die ik en moondust meehadden. Ik had een 8-tal supporters mee.
Mijn set was nie slecht maar toch paar foutjes gemaakt, nog wa ervaring die ik mis maar da komt wel. Al bij al redelijk tevreden. We leren altijd bij, leuke ervaring geweest. Freefloats waren trouwens weggehaald.
Dit was ongeveer mijn playlist:
bjorn mandry - my beach
avus - real
osamu m - waterdrop (original mix)
proluctors - star track
matthew dekay - bad
mike foyle - for your eyes only (original mix)
purple haze - adrenaline
der dritte raum - hale bopp
sinead o connor - troy (push mix)
Yellow screen - out of time
Progressive begonnen, dan wa meer trance en ge�indigd met een paar klassiekers.
De progressive lag wa minder goed bij het pubiek had ik de indruk, daarom wat overgeschakeld. Het waren natuurlijk de classics die het meeste reactie hadden bij het publiek (vooral troy). Was ook zo bij moondust.
Nog wa gebabbeld met moondust, kingz, Dan E en rond 2u15 weggegaan omdat de anderen weg wilden.
Leuk clubje en vriendelijke mensen die daar werken!
Greetz