TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by X-Tune foto's? |
Komt toch wel tot je botte hersens door dat we niet standaard met een camera op zak lopen. Zak hooi.
| Originally posted by Jasperovitsj "X-Tune & Mellow_head vs. NL-TA" Cagefight op de volgende BETA-party, hoe lijkt jullie dat? |
| Originally posted by X-Tune leuke dt fout |
als ze alleen maar letten op spelfouten tsja dan win je nooit een beker
| Originally posted by New Wave Dan doen we de tweede ronde Nyah en alle andere dames in een groot modderpool. Ook een optie? |
too funny, deze thread .. wel n leuke afleiding na een hele dag blokken
Het begint weer en beetje af te zwakken. Storm in een glas water dit
| Originally posted by SnuggLe Oh ja hoor, aangezien 90% van de BETA's iele, timide en jonge mannetjes zijn, is dat geen probleem. |
(c)
aan New Wave dus, kut TA
| Originally posted by X-Tune Nyah. Die vind je wel leuk zo te horen? |
| Originally posted by New Wave Daar zijn geen foto's van. Komt toch wel tot je botte hersens door dat we niet standaard met een camera op zak lopen. Zak hooi. |
| Originally posted by mellow_head aan New Wave dus, kut TA |
| Originally posted by tango PICS or STFU |
| Originally posted by magrec Wat zijn het toch leuke wezens die belgen. als ze alleen maar letten op spelfouten tsja dan win je nooit een beker |

Originally posted by Nyah too funny, deze thread .. wel n leuke afleiding na een hele dag blokken |

| Originally posted by mellow_head bla |
Eindelijk weer eens een rel op het forum??!! Uber 
Lol@ Remy en New Wave voor alle replies. Heerlijk.
| Originally posted by SnuggLe He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten ![]() Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? ![]() Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide |
| Originally posted by X-Tune Dan moet je maar niet veralgemenen. En heb je geen "mobieltje"? |
)
| Originally posted by New Wave Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? (oeh inkoppertje )Wat heeft veralgemenen nou met een foto te maken? Daarnaast zal een kwade belg op een foto hetzelfde uit zien als een kwade nederlander.......Je snapt toch wel dat het hier om 'de taal' gaat? Of moet ik je dat nog gaan uitleggen ook? Ik geef er notebene nog een voorbeeld bij. |
| Originally posted by Zehra ze is m'n nicht nie |

| Originally posted by X-Tune Dan moet je maar niet veralgemenen. En heb je geen "mobieltje"? edit: Haha, je bent camaraman. |
| Originally posted by SnuggLe He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten ![]() Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? ![]() Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide |
| Originally posted by SnuggLe Je zus dan, of weet ik veel wat, you get my drift Zehratje ![]() Een mobiel is in NL nog altijd om te bellen. Ik weet niet wat jullie er mee doen, in je neusgat stoppen? |
| Originally posted by SnuggLe Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? ![]() |

| Originally posted by SnuggLe Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide |
bij mensen die ik niet ken, ben ik wat 'rustiger'
... om dat als 'timide' te omschrijven, dunno
| Originally posted by X-Tune Even serieus, staan jullie nog niet zo ver? |
| Originally posted by X-Tune Foto's meemaken. Even serieus, staan jullie nog niet zo ver? |
| Originally posted by X-Tune Wat noem je timide? Jij bent waarschijnlijk die luidruchtige, arrogante Nederlander die Antwerpen elke week komt bezoeken. We zien jullie graag komen. |
hmm lekkere syfilis!
| Originally posted by MaGiK54 Foto's maken met je mobiel is so 2003 |