TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gentlemen start your *******ing
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!!

ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders |
?
| Originally posted by Jasperovitsj Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!! |
| Originally posted by New Wave Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft. En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen. Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt. Vind ik toch knap ![]() We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in. |
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.
Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was 
| Originally posted by Freezel Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was |
| Originally posted by X-Tune Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing. |
| Originally posted by X-Tune Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing. |
| Originally posted by Jasperovitsj Gij arm schaap toch... |

/neer

ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek
De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee 
| Originally posted by Freezel ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee |
....nu ben ik wel curieus
| Originally posted by Dark Apostle drummer bij M.I.K.E. ....nu ben ik wel curieus |
^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.
btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten
^de Peter heeft overlaatst nog de deur van de frituur open gehouden voor mij.. teh kewl 
| Originally posted by Jasperovitsj Gij arm schaap toch... |
Laat zich eerst 1000 keer uitlullen, zegt vervolgens niets meer en gaat dan met een tactische hint voorstellen om mij te laten bannen. Ik heb je op zeer diplomatieke en politiek correcte wijze onder de tafel gelult en heb je in geen enkele geval een ziekte of zelfs de dood toegewenst dus hou op met je gezwans kerel! Je bent een lachertje!
| Originally posted by pooley ^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden. btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten |
| Originally posted by Dj LPG hoogst waarschijnlijk in de betere sexshops... Antwerpe zit er vol van, dus ga daar eens rondneuzen |
Dries mag ik u schaap is lenen?
EN kzal is zien in de Large dan, mercikes 
ik vraag me al een hele tijd af waar die sterretjes nu voor staan
ik vind maar geen woord in context dat er in past