TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gentlemen start your *******ing
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Jasperovitsj on Jun-10-2005 23:47:

Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!!

Posted by Bertn on Jun-10-2005 23:49:

ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders

Posted by New Wave on Jun-10-2005 23:50:

quote:
Originally posted by Bertn
ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders

Vind je ?

Posted by eieregooie on Jun-11-2005 12:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!!

lol

Posted by X-Tune on Jun-11-2005 12:10:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft. En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen. Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt. Vind ik toch knap
We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in.

Je denkt en je doet maar wat je wil, maar ik ga mijn tijd nu in mijn studies steken. Doei.

Posted by X-Tune on Jun-11-2005 12:14:

Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.

Posted by Freezel on Jun-11-2005 12:17:

Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was

Posted by Jakhira on Jun-11-2005 12:23:

quote:
Originally posted by Freezel
Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was

Titske toch niet ?

Posted by Dark Apostle on Jun-11-2005 12:41:

quote:
Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.

leugenaar!!!!

Op het moment van die post zou je al 4 minuten moeten zijn aan het leren

Posted by Jasperovitsj on Jun-11-2005 12:59:

quote:

Gij arm schaap toch...

Posted by Dark Apostle on Jun-11-2005 13:00:

quote:
Gij arm schaap toch...

u zei?

Posted by Dj LPG on Jun-11-2005 13:04:

Posted by Jasperovitsj on Jun-11-2005 13:07:

/neer

Posted by Freezel on Jun-11-2005 13:21:

ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee

Posted by Dark Apostle on Jun-11-2005 13:25:

quote:
Originally posted by Freezel
ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee

drummer bij M.I.K.E. ....nu ben ik wel curieus

maar idd, ik denk dat die dingen supergoed verkopen tijdens het festivalseizoen

Posted by Jasperovitsj on Jun-11-2005 13:38:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
drummer bij M.I.K.E. ....nu ben ik wel curieus

Ivan, drummer van het groepke waar vroeger Peter Evrad ook nog in heeft gezongen. Die drumt al jaren tijdens de live-acts van Mike

Posted by pooley on Jun-11-2005 14:08:

^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.

btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten

Posted by Kaidreas on Jun-11-2005 14:08:

^de Peter heeft overlaatst nog de deur van de frituur open gehouden voor mij.. teh kewl

Posted by TOR on Jun-11-2005 14:10:

quote:
Gij arm schaap toch...

hij heeft wel een punt natuurlijk

Posted by New Wave on Jun-11-2005 14:34:

quote:

OWWHH wat ben jij een grote miet zeg. Laat zich eerst 1000 keer uitlullen, zegt vervolgens niets meer en gaat dan met een tactische hint voorstellen om mij te laten bannen. Ik heb je op zeer diplomatieke en politiek correcte wijze onder de tafel gelult en heb je in geen enkele geval een ziekte of zelfs de dood toegewenst dus hou op met je gezwans kerel! Je bent een lachertje!

Posted by Dj LPG on Jun-11-2005 15:45:

quote:
Originally posted by pooley
^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.

btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten

hoogst waarschijnlijk in de betere sexshops... Antwerpe zit er vol van, dus ga daar eens rondneuzen

Posted by Dark Apostle on Jun-11-2005 16:01:

quote:
Originally posted by Dj LPG
hoogst waarschijnlijk in de betere sexshops... Antwerpe zit er vol van, dus ga daar eens rondneuzen

ik denk ook in de beter carnaval/feestatrikel winkels en in de Large (postorder) hebben ze die ook in stock gehad

Posted by pooley on Jun-11-2005 16:26:

Dries mag ik u schaap is lenen?

EN kzal is zien in de Large dan, mercikes

Posted by eieregooie on Jun-11-2005 16:59:

quote:

Natuurlijk mag dat, maar dat zal niet gauw gebeuren op de Local Forums... Omdat ieder forum daar z'n eigen cultuur heeft, en de betreffende mods hun eigen gemeenschap het beste kennen.

Ik heb weleens iemand geband om een post (spam) die ik zag op 't beta forum... In 't geval van pure spam is 't natuurlijk vrij makkelijk en hoef je verder niet op de hoogte te zijn van de cultuur op zo'n subforum.

Posted by Bunz on Jun-11-2005 18:49:

ik vraag me al een hele tijd af waar die sterretjes nu voor staan

ik vind maar geen woord in context dat er in past

Pages (4): « 1 2 3 [4]