TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis gebruik nauwelijks de muis en keyboard bij Ableton |
bevestigd deelname
| Originally posted by eieregooie Duh... Alles gaat vanzelf!!!! |
esther waarom doe jij niet mee eigelijk?
| Originally posted by Roger esther waarom doe jij niet mee eigelijk? |
Na een lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug en wil dat maar alo te graag laten horen! Zal mijn setje ff maken en uploaden 
| Originally posted by raoel We hebben nog een plaatsje vrij! Volgens mij hebben we alleen maar mannelijke deelnemers. Hoop dat ik me niet vergis... |
| Originally posted by nwopper K heb eens gegekeken daaronder, maar nee, nog steeds geen piemel... |
| Originally posted by nwopper K heb eens gegekeken daaronder, maar nee, nog steeds geen piemel... |
woops. ben ik eigenlijk nog jury-lid??? kwist niet dat ik me nog is moest aanmelden. 
kan ik nog meedoen? 
| Originally posted by Kaidreas woops. ben ik eigenlijk nog jury-lid??? kwist niet dat ik me nog is moest aanmelden. |
| Originally posted by teknasia kan ik nog meedoen? |
Beetje laat maar ik ben tot +/- 20 jullie voor alles beschikbaar.
Dus bij deze present voor de jurering.
Hey Chicane (of anderen):
non-live mix contest
*schop*
De FTP is in orde (misschien handig als dit even in startpost komt
)
Het is de bedoeling dat je een FTP-client gebruikt om 't te uploaden (misschien werkt IE ook, maar dat is altijd maar afwachten). Je moet je mix een dusdanige naam geven dat ik weet van wie hij afkomstig is 
De mixes kunnen t/m 1 juli geupload worden naar:
ftp://taupload:[email protected]:60666/
Het klopt dat je je mix niet ziet nadat je hem geupload hebt, maar hij staat er dan wel. Mocht er iets fout gaan, de upload kan gewoon geresumed worden, mits je client dat ondersteunt. Kan hij dat niet, dan moet je me even een PM sturen en dan mik ik 'm weg.
| Originally posted by raoel Heb je dat bij deze gedaan? Als je de openingspost had gelezen, had je gelezen dat je op de reservelijst komt te staan. BooMBooM geeft de indruk nog mee te willen doen. Dat is dan de 1e gegadigde. Jij bij deze de 2e. Van de 25 Dj's die mee zouden doen is er reeds 1 afgevallen. Dat betekend dat BooMBooM mee doet en dat teknasia de 1e op de reservelijst is. Van de overige Dj's heeft op 1 na iedereen zijn aanmelding bevestigd. Mocht die Dj, Elsandro, niet mee doen dan kunnen 2 mensen van de reservelijst mee doen. Voorlopig maar 1. |
thnx dat ik mee mag doen!
Ik heb zojuist een PM gestuurd naar basvh en Bouma-Bros (is tevens luidspreker Elsandro) omdat ze nog niks hebben laten weten.
De lijst:
Bevestigde Dj's: (24) ahp2002 Bailey BooMBooM Cosmic Ding Chavez DJ D-Man DJ Siesta DJ Spare djdavid eieregooie Glaniskanis Jasperovitsj (BE) Little Theseus Lynxx mahwang MennoB Raoel Real (BE) sndh subtrance tijs08 TranceFool Wilkman Xilver (BE) NIET besvestigde Dj's: (1) ElSandro Afgevallen Dj's (1) Chicane Reserve Dj's (1) teknasia Besvestigde juryleden: (14) @win Asperge Belgian Bonzai Creamfields23 Dj Cresto Djeebie Fkwebeman Kaidreas moogwai Muppy nwopper Roger SnuggLe Visje NIET besvestigde juryleden: (2) basvh Bouma Bros |
Goed bezig!
Ik vind het akelig stil in dit topic....niet vergeten he mensen 
Nog tien dagen de tijd
Nog niemand heeft zijn set geupload 
Net ff mijn computer gemaakt die bij me platen spelers staan dus ga morgen gelijk beginnen aan me demo en zal hem dan ook gelijk uploaden
heb er nu al zin in om weer is een lekkere nieuwe demo te leggen 
ElSandro doet definitief mee met de contest en ik zal gaan jureren. Je kan ons dus toevoegen aan het lijstje.
Sido
Dan hebben we nu iig een mooie verdeling gezien het aantal Dj's en juryleden. Namelijk 25 Dj's en 15 jurleden.
Er komen dus 5 poules van 5 Dj's. Elk poule wordt beoordeeld door 3 juryleden.
Er is nog 1 jurylid die zich nog niet heeft bevestigd; basvh. Dat wordt eventueel de 16e. Dat is geen probleem natuurlijk, dan wordt 1 poule door 4 juryleden beoordeeld.
De lijst:
Bevestigde Dj's: (25) ahp2002 Bailey BooMBooM Cosmic Ding Chavez DJ D-Man DJ Siesta DJ Spare djdavid eieregooie ElSandro Glaniskanis Jasperovitsj (BE) Little Theseus Lynxx mahwang MennoB Raoel Real (BE) sndh subtrance tijs08 TranceFool Wilkman Xilver (BE) NIET besvestigde Dj's: (-) - Afgevallen Dj's (1) Chicane Reserve Dj's (1) teknasia Besvestigde juryleden: (15) @win Asperge Belgian Bonzai Bouma Bros Creamfields23 Dj Cresto Djeebie Fkwebeman Kaidreas moogwai Muppy nwopper Roger SnuggLe Visje NIET besvestigde juryleden: (1) basvh |
sorry mensen, ik red het niet
, volgend jaar doe ik mee.
jammer joh! gelukkig hebben we een vervanger