TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

bon, zie het wel zitten nu
zeker aangezien de vaste versuz-bezoekers het maar niets vinden dat hij op zaterdag komt en hopelijk massaal thuisblijven 
| quote: |
Originally posted by InTeXoR ![]() bon, zie het wel zitten nu zeker aangezien de vaste versuz-bezoekers het maar niets vinden dat hij op zaterdag komt en hopelijk massaal thuisblijven |
hmz idd
2003 was er echt over..
zoveel volk dat t niemeer plezant was
ma tegen het einde ging het wel! Veel kindjes moesten op tijd thuis zijn en konden zich niet meer amuseren op de niet-commerciële platen die Tijsje toen draaide 
Het vaste Versuz publiek zal natuurlijk zoals elke week aanwezig zijn. Daarnaast komt er weer een hoop mensen die enkel voor Tiësto komen. Het zal inderdaad drummen worden.
| Originally posted by BZRK Ik kom ook normaal. |
Mss zal er helemaal ni veel volk zijn gezien de examens...
Sorry examen'ers
gReetz
| Originally posted by teknasia hmz idd 2003 was er echt over.. zoveel volk dat t niemeer plezant was ma tegen het einde ging het wel! Veel kindjes moesten op tijd thuis zijn en konden zich niet meer amuseren op de niet-commerciële platen die Tijsje toen draaide |
idd, denk dat veel mensen op de city parade after party aanwezig zullen zijn. en niet iedereen is al klaar met de examens
qua volk moet het dus zeker te doen zijn.
ik zie nog wel wat ik doe, het blijft een hele afstand natuurlijk. maar een avondje Tiesto zie ik eigenlijk wel zitten. ook een ideale manier om de examenperiode af te sluiten.
| Originally posted by Kaidreas als ik me goed herinner dan waren het eerst de niet-commerciele platen en dan de hitjes als afsluiter anyways. ik ga ervoor, voorverkoop (duur ticket), dezelfde dag van cityparade, enz. het zal wel best meevallen peinsk. Ik ga. kevin als ge goesting hebt, wil ik u wel oppikken in berchem ofzow |
De marketing van tiesto doet het toch weer. Eerst maakt hij carriere als trance dj en wordt zo al enorm populair. Dan gaat hij met enkele producties crossover, doet hij mee aan commercielere dingen waardoor hij wereldwijd en ook bij de niet edmlover naamsbekendheid krijgt. Hierdoor verliest hij wel een pak fans van het eerste uur. Nu met zijn ISOS 4 cd en tour wint hij dan weer een pak van die verloren fans terug waardoor hij uiteindelijk nog meer fans heeft dan voorheen 
der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh 
| Originally posted by Zehra der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh |
| Originally posted by djcresto Maar tgaat er toch afgeladen vol zitten hoor, er mogen nog zoveel cityparades en examens zijn. |
| Originally posted by Phortastic zijt ma zeker... De versuz zit zowiezo meestal vol dusja... kmoet er geen tekening bij maken zeker. |
| Originally posted by Zehra der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh |
^och gelle zijt gewoon jaloers.. 
| Originally posted by Kaidreas ^och gelle zijt gewoon jaloers.. |
op d4m wordt er geklaagd omdat Tiesto zijn stijl teveel verschilt van de normale muziek op zaterdag
mss vallen die mensen weg.. dat betekent weer minder kans om met geplette tenen en verbrijzelde ribben terug naar huis te moeten
blijven hopen TOR 

Ik ga er mss ook naartoe; mijn vakantie is dan toch al begonnen, en ik vind da ik da wel verdien na drie weken blokken
(ik heb wel geen lidkaart, is da erg?)
1. Het is VEEL te ver voor mij
2. Het interesseert mij matig
Conclusie: NO!
| Originally posted by TOR op d4m wordt er geklaagd omdat Tiesto zijn stijl teveel verschilt van de normale muziek op zaterdag mss vallen die mensen weg.. dat betekent weer minder kans om met geplette tenen en verbrijzelde ribben terug naar huis te moeten |

De meeste hebben Tiësto trouwens al eens gezien. De magik is er nu ondertussen al een beetje af. Cityparade is maar 1x per jaar, en als het dan nog eens mooi weer is, dan gaan de meesten naar de Cityparade.
mja dat was ik nog vergeten, dat het gerucht de ronde doet dat hij ook op de cityparade zou komen, als dat zo is zal het hitjespubliek hem daar gaan zien en niet meer naar versuz komen hopelijk 
Blijven hopen guys