TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by InTeXoR on Jun-16-2005 00:09:

bon, zie het wel zitten nu zeker aangezien de vaste versuz-bezoekers het maar niets vinden dat hij op zaterdag komt en hopelijk massaal thuisblijven

Posted by Zehra on Jun-16-2005 00:31:

quote:
Originally posted by InTeXoR

bon, zie het wel zitten nu zeker aangezien de vaste versuz-bezoekers het maar niets vinden dat hij op zaterdag komt en hopelijk massaal thuisblijven

denkt ge? ik ken heel veel mensen die nie naar trance luisteren of whatever... en zelfs die mensen vinden tiesto cool... verwacht u maar aan taferelen gelijk in december 2003.

kga er nie naartoe. had het wel gewild eigenlijk maar ja... 1) examens en 2) versuz is imo veel te klein voor tiesto... dan hoeft het ook nie meer voor mij. wil nie weer ganse avond platgedrukt worden door allerhande mensen... dan geniet ik toch nie van de muziek...

veel fun aan iedereen die gaat. khoop voor jullie da 't toch nog meevalt daar qua volk en da ge u amuseert. veel pix nemen eh

Posted by teknasia on Jun-16-2005 08:47:

hmz idd

2003 was er echt over..

zoveel volk dat t niemeer plezant was

ma tegen het einde ging het wel! Veel kindjes moesten op tijd thuis zijn en konden zich niet meer amuseren op de niet-commerciële platen die Tijsje toen draaide

Posted by X-Tune on Jun-16-2005 09:15:

Het vaste Versuz publiek zal natuurlijk zoals elke week aanwezig zijn. Daarnaast komt er weer een hoop mensen die enkel voor Tiësto komen. Het zal inderdaad drummen worden.

Posted by X-Tune on Jun-16-2005 09:16:

quote:
Originally posted by BZRK
Ik kom ook normaal.

Ik ook, zo met mijn kleren aan dus.

Posted by diddi on Jun-16-2005 10:42:

Mss zal er helemaal ni veel volk zijn gezien de examens...

Sorry examen'ers

gReetz

Posted by Kaidreas on Jun-16-2005 17:16:

quote:
Originally posted by teknasia
hmz idd

2003 was er echt over..

zoveel volk dat t niemeer plezant was

ma tegen het einde ging het wel! Veel kindjes moesten op tijd thuis zijn en konden zich niet meer amuseren op de niet-commerciële platen die Tijsje toen draaide

als ik me goed herinner dan waren het eerst de niet-commerciele platen en dan de hitjes als afsluiter

anyways. ik ga ervoor, voorverkoop (duur ticket), dezelfde dag van cityparade, enz. het zal wel best meevallen peinsk.
Ik ga. kevin als ge goesting hebt, wil ik u wel oppikken in berchem ofzow

Posted by TOR on Jun-16-2005 18:05:

idd, denk dat veel mensen op de city parade after party aanwezig zullen zijn. en niet iedereen is al klaar met de examens

qua volk moet het dus zeker te doen zijn.

ik zie nog wel wat ik doe, het blijft een hele afstand natuurlijk. maar een avondje Tiesto zie ik eigenlijk wel zitten. ook een ideale manier om de examenperiode af te sluiten.

Posted by teknasia on Jun-16-2005 19:30:

quote:
Originally posted by Kaidreas
als ik me goed herinner dan waren het eerst de niet-commerciele platen en dan de hitjes als afsluiter

anyways. ik ga ervoor, voorverkoop (duur ticket), dezelfde dag van cityparade, enz. het zal wel best meevallen peinsk.
Ik ga. kevin als ge goesting hebt, wil ik u wel oppikken in berchem ofzow

hmz k herinner me toch dat em opt einde platen a la "Michel De Hey vs Secret Cinema - Another Sweater" draaide

Posted by djcresto on Jun-16-2005 20:58:

De marketing van tiesto doet het toch weer. Eerst maakt hij carriere als trance dj en wordt zo al enorm populair. Dan gaat hij met enkele producties crossover, doet hij mee aan commercielere dingen waardoor hij wereldwijd en ook bij de niet edmlover naamsbekendheid krijgt. Hierdoor verliest hij wel een pak fans van het eerste uur. Nu met zijn ISOS 4 cd en tour wint hij dan weer een pak van die verloren fans terug waardoor hij uiteindelijk nog meer fans heeft dan voorheen

Posted by Zehra on Jun-16-2005 21:17:

der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh

Posted by djcresto on Jun-16-2005 21:23:

quote:
Originally posted by Zehra
der wordt ook blijkbaar nergens fatsoenlijk reclame gemaakt (of ben ik mis?)... In 2003 + met TIC in hasselt, hoorde ge al weken op voorhand van veel mensen da tiesto in hasselt zou zijn... nu niks eh

Ze hebben Tijs maar kunnen boeken nadat een gig in Nederland was afgelast. Zeker weer een mooie stunt en weer extra trance in België. We mogen niet klagen de laatsten tijd. Maar tgaat er toch afgeladen vol zitten hoor, er mogen nog zoveel cityparades en examens zijn.

Posted by Phortastic on Jun-17-2005 01:30:

quote:
Originally posted by djcresto
Maar tgaat er toch afgeladen vol zitten hoor, er mogen nog zoveel cityparades en examens zijn.

zijt ma zeker...
De versuz zit zowiezo meestal vol dusja... kmoet er geen tekening bij maken zeker.

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-17-2005 07:53:

quote:
Originally posted by Phortastic
zijt ma zeker...
De versuz zit zowiezo meestal vol dusja... kmoet er geen tekening bij maken zeker.

idd, de kans dat et al halfvol zit met het 'gewone' zaterdag-volk is al groot ... dusjah, daar nog wat fans bij en de versuz zit weer lekker vol

Posted by Lady_LizzY on Jun-17-2005 12:47:

quote:
Originally posted by Zehra

Gister in de Versuz zelf kon je er anders moeilijk naast kijken

Posted by Kaidreas on Jun-17-2005 17:14:

^och gelle zijt gewoon jaloers..

Posted by Buoyant on Jun-17-2005 17:39:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^och gelle zijt gewoon jaloers..

Dat is waar, ben nu toch al ffkes jaloers op uw buttocks.

Posted by TOR on Jun-17-2005 18:11:

op d4m wordt er geklaagd omdat Tiesto zijn stijl teveel verschilt van de normale muziek op zaterdag

mss vallen die mensen weg.. dat betekent weer minder kans om met geplette tenen en verbrijzelde ribben terug naar huis te moeten

Posted by Phortastic on Jun-17-2005 18:16:

blijven hopen TOR

Posted by Bomar on Jun-17-2005 20:12:

Ik ga er mss ook naartoe; mijn vakantie is dan toch al begonnen, en ik vind da ik da wel verdien na drie weken blokken
(ik heb wel geen lidkaart, is da erg?)

Posted by DJ Zetski on Jun-17-2005 21:57:

1. Het is VEEL te ver voor mij
2. Het interesseert mij matig

Conclusie: NO!

Posted by InTeXoR on Jun-17-2005 21:59:

quote:
Originally posted by TOR
op d4m wordt er geklaagd omdat Tiesto zijn stijl teveel verschilt van de normale muziek op zaterdag

mss vallen die mensen weg.. dat betekent weer minder kans om met geplette tenen en verbrijzelde ribben terug naar huis te moeten

voila tis dat wat ik bedoel, alle omstandigheden zitten mee: cityparade met afterparty (en er is nog heel wat te doen de 25ste), veel mensen nog examens, gewoon versuz-publiek is niet tiesto-minded (ze spelen daar nog altijd groove bij mijn weten), er is maar een week om reclame te maken, vrij hoge inkomprijs, ...

seriously, gaat hier volk van het beta-forum? want als ik ga zal het blijkbaar ook alleen zijn, al m'n kameraden hebben nog examens of zien tiesto niet zitten..

normaaal haal ik morgen mijn kaart, het schijnt dat er maar 2500 in VVK zijn (maarja, je weet natuurlijk niet hoeveel ze er de avond zelf nog binnenlaten, maar toch..)

greetz

Posted by X-Tune on Jun-17-2005 22:25:

De meeste hebben Tiësto trouwens al eens gezien. De magik is er nu ondertussen al een beetje af. Cityparade is maar 1x per jaar, en als het dan nog eens mooi weer is, dan gaan de meesten naar de Cityparade.

Posted by InTeXoR on Jun-17-2005 22:35:

mja dat was ik nog vergeten, dat het gerucht de ronde doet dat hij ook op de cityparade zou komen, als dat zo is zal het hitjespubliek hem daar gaan zien en niet meer naar versuz komen hopelijk

Posted by Jakhira on Jun-18-2005 01:03:

Blijven hopen guys

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »