TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Muppy on Jun-17-2005 17:36:

quote:
Originally posted by jp
Z'n auto is alleen in beslag genomen omdat ie z'n rijbewijs niet bij zich had


ach sooo...


Posted by jp on Jun-17-2005 17:45:

Nu kan hij niet in een, niet twee, niet tien en zeker niet in honderd auto's tegelijk rijden


Posted by Phortastic on Jun-17-2005 19:33:

die gast wordt met de dag kanslozer, of moet ik kansLOSER zeggen?


Posted by dj pdv on Jun-18-2005 18:55:

Ik hoop dat hij effe een tijdje vastgezet wordt, zodat hij niet kan afsluiten op Sensation white. Laat Marco V maar een extra lange set geven.


Posted by Dj Lex on Jun-18-2005 20:06:

quote:
Originally posted by dj pdv
Ik hoop dat hij effe een tijdje vastgezet wordt, zodat hij niet kan afsluiten op Sensation white. Laat Marco V maar een extra lange set geven.


Je had er natuurlijk ook voor kunnen kiezen NIET te gaan


Posted by snitz on Jun-20-2005 20:28:

quote:
Originally posted by Muppy
dus als ik het goed begrijp mogen ze zn auto nie eens in beslag nemen?

Tja ik denk dat mr Jean niet op de hoogte is van de regels dus ook al zeggen ze van meneer u moet lopen dan gelooft hij het nog.



Ze hadden zeker bij de gig verteld: U wordt thuisgebracht....


Posted by dj_spare on Apr-27-2006 08:13:

"ik wil graven"

quote:

DJ Jean is toch geen snelheidsduivel
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP / Blik op Nieuws
Gepubliceerd: woensdag 26 april 2006 @ 23:49
DJ Jean is door de rechtbank in Haarlem vandaag vrijgesproken van een forse snelheidsovertreding. De dj werd in juni 2005 op de Bloemendaalse Zeeweg aangehouden omdat hij 144 kilometer per uur reed, waar slechts 80 is toegestaan. Hij kon ter plekke zijn Ferrari 360 en zijn rijbewijs inleveren.

Het rijbewijs kreeg 'DJ Jean' Engelaar overigens destijds na een paar dagen al weer terug. Vandaag kwam de zaak voor bij de kantonrechter, maar al snel bleek dat niet bewezen kon worden dat de artiest destijds de snelheidsovertreding had begaan. In het dossier stond weliswaar dat de snelheid bij een radarcontrole was vastgesteld, maar alle details over de manier waarop die snelheid was gemeten ontbraken. De rechter oordeelde daarom dat er een te smalle basis was om Engelaar te veroordelen.


jammer toch


Posted by Siesta on Apr-27-2006 08:40:

Snap al die vijandigheid niet helemaal, de beste man zou beetje meer respect verdienen van jullie


Posted by eieregooie on Apr-27-2006 09:02:

Niet voor het feit dat ie met 144 door Bloemendaal scheurt hoor En ook niet voor het feit dattie misbruik maakt van minderjarige sletjes

En verder... ach, vroeger was alles beter


Posted by basvh on Apr-27-2006 11:26:

als ie zich inzet en groove/house draait is het een koning.

als ie die styl niet draait en geen zin heeft is het een kansloze


Posted by jp on Apr-27-2006 16:11:

Go Jean


Posted by HBtje on Apr-27-2006 16:15:

zn trance is ook nog wel ok. Maarja, de nederlandse boer wil hardstyle


Posted by AirPole on Apr-27-2006 16:15:

quote:
Originally posted by HBtje
zn trance is ook nog wel ok. Maarja, de nederlandse boer wil hardstyle


Coole avatar


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.