TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by jp Z'n auto is alleen in beslag genomen omdat ie z'n rijbewijs niet bij zich had |
Nu kan hij niet in een, niet twee, niet tien en zeker niet in honderd auto's tegelijk rijden
die gast wordt met de dag kanslozer, of moet ik kansLOSER zeggen? 
Ik hoop dat hij effe een tijdje vastgezet wordt, zodat hij niet kan afsluiten op Sensation white. Laat Marco V maar een extra lange set geven. 
| quote: |
| Originally posted by dj pdv Ik hoop dat hij effe een tijdje vastgezet wordt, zodat hij niet kan afsluiten op Sensation white. Laat Marco V maar een extra lange set geven. |
| quote: |
| Originally posted by Muppy dus als ik het goed begrijp mogen ze zn auto nie eens in beslag nemen? |
"ik wil graven"
| quote: |
DJ Jean is toch geen snelheidsduivel Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP / Blik op Nieuws Gepubliceerd: woensdag 26 april 2006 @ 23:49 DJ Jean is door de rechtbank in Haarlem vandaag vrijgesproken van een forse snelheidsovertreding. De dj werd in juni 2005 op de Bloemendaalse Zeeweg aangehouden omdat hij 144 kilometer per uur reed, waar slechts 80 is toegestaan. Hij kon ter plekke zijn Ferrari 360 en zijn rijbewijs inleveren. Het rijbewijs kreeg 'DJ Jean' Engelaar overigens destijds na een paar dagen al weer terug. Vandaag kwam de zaak voor bij de kantonrechter, maar al snel bleek dat niet bewezen kon worden dat de artiest destijds de snelheidsovertreding had begaan. In het dossier stond weliswaar dat de snelheid bij een radarcontrole was vastgesteld, maar alle details over de manier waarop die snelheid was gemeten ontbraken. De rechter oordeelde daarom dat er een te smalle basis was om Engelaar te veroordelen. |
Snap al die vijandigheid niet helemaal, de beste man zou beetje meer respect verdienen van jullie

Niet voor het feit dat ie met 144 door Bloemendaal scheurt hoor
En ook niet voor het feit dattie misbruik maakt van minderjarige sletjes 
En verder... ach, vroeger was alles beter 
als ie zich inzet en groove/house draait is het een koning.
als ie die styl niet draait en geen zin heeft is het een kansloze
Go Jean 
zn trance is ook nog wel ok. Maarja, de nederlandse boer wil hardstyle 
| quote: |
| Originally posted by HBtje zn trance is ook nog wel ok. Maarja, de nederlandse boer wil hardstyle |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.