TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- alleen wonen
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic je verlaat het mooie limburg |
jammer 
mja soms kan je niet anders natuurlijk. Kzou het spijtig vinden moest ik hier weg moeten door werk of vriendin of iets dergelijks...
kvind 't ook wel spijtig
*Limburgse knuffel*
Re: alleen wonen...
| Originally posted by Zehra Ik dus binnenkort ook |
en in de provincie Antwerpen kan het ook mooi zijn zene
Je kan later nog terugkeren naar het Groene limburg
Lots of succes!
Daarom woon ik sinds september 2005 samen met m'n vriendin in een app. in Heverlee
, zij studeert nog, maar ik zat daarvoor 2 � 3 avonden in de week bij haar op kot, dus dan maar besloten om te gaan samenwonen, was anders te gek. 
We zijn een generatie van de nieuwe mannen denk ik
of we proberen gewoon zo goed mogelijk ons best te doen 
| Originally posted by Zehra kvind 't ook wel spijtig |
In september ga ik ook op mijn eigen wonen...
Heb daarvoor wel al 1 jaar kot gezeten in Leuven en daarvoor heb ik nog 3 maanden in Zuid Afrika gewoond en gestudeerd, dus qua ervaring met het vrijheidsgevoel kan dit wel tellen...
Na mijn studies in Leuven, mijn eigen appartement gekocht (lenen > huren !!!), 1 jaartje nog bij de ouders wonen, ondertussen mijn app. voor 1 j. nog verhuren en dan alleen er intrekken...
Niet dat ik veel keuze had om bij mijn ouders te blijven wonen, aangezien ze eind september verhuizen naar het buitenland (Tenerife)...
Qua levensduurte is het idd niet gemakkelijk in het begin !
Het zijn vooral de bijkomende kosten van elektriciteit, water, verzekeringen die enorm doorwegen...
Ons economisch systeem zit eigenlijk heel slecht ineen voor de beginnende werkmens, aangezien je in het begin van je carriere de allergrootste kosten hebt (auto, huis/app. huren/kopen, meubels, huishoudtoestellen, enz...), terwijl je het minste in je carriere verdient...
En als je einde carriere bent, je het meeste verdient, terwijl je alles al hebt...
| Originally posted by Jasperovitsj En wat is er mis met Antwerpen dan!? |
wat is er ni�t mis met antwerpen
| Originally posted by Bertn wat is er ni�t mis met antwerpen |
Stillaan hebben ik en men vriendin ook samenwoon plannen. De discussie zal vooral worden of het huren of kopen wordt. Kopen is op lange termijn altijd het voordeligst. Maar de kosten van de lening (800-900) euro kunnen misschien wel als een strop rond je keel werken.
Als ik iets wil kopen is het momenteel een app of mss een klein huis. Kostprijs hiervan komt al gauw op 200000 euro. Ja ik moet ook geen arbeiderswoning hebben of oud app. Als ik iets van mijn eigen wil, wil ik iets deftig.
De andere oplossing is huren. In onze streek heb je een goed app voor 2 voor ongeveer 500 euro. Streek van Dendermonde is vrij goedkoop. Maar eerst huren om nog wat te kunnen sparen om binnen een paar jaar te kopen daar geloof ik zo niet in. Uiteindelijk is het toch maar weggesmeten geld.
Enja dan blijft er nog de discussie van locatie. Ofwel blijft het (voor mij dan) Dendermonde, ofwel Antwerpen/Berchem ofwel Gent. Maar Antwerpen zelf en Gent lijken niet echt te betalen. En voor ons werk moeten we wel redelijk dicht tegen een station zitten.
| Originally posted by 1Million$shot ja idd wa is er mis met Antwerpen ? |
| Originally posted by djcresto Enja dan blijft er nog de discussie van locatie. Ofwel blijft het (voor mij dan) Dendermonde, ofwel Antwerpen/Berchem ofwel Gent. Maar Antwerpen zelf en Gent lijken niet echt te betalen. En voor ons werk moeten we wel redelijk dicht tegen een station zitten. |
| Originally posted by Jasperovitsj Echt stad Antwerpen? Want als je goed zoekt vind je voor 500 � 600 � op het Zuid echt schone appartementen hoor |
www.immoweb.be
www.hebbes.be
www.vitrine.be
Maar Zehra zal er nog wel meer kennen 
| Originally posted by djcresto Uiteindelijk is het toch maar weggesmeten geld. |
Voor de Limburgers onder ons....
Wat is een goeie locatie om te wonen ergens tussen Zaventem en Genk?
| Originally posted by djcresto Stillaan hebben ik en men vriendin ook samenwoon plannen. De discussie zal vooral worden of het huren of kopen wordt. Kopen is op lange termijn altijd het voordeligst. Maar de kosten van de lening (800-900) euro kunnen misschien wel als een strop rond je keel werken. Als ik iets wil kopen is het momenteel een app of mss een klein huis. Kostprijs hiervan komt al gauw op 200000 euro. Ja ik moet ook geen arbeiderswoning hebben of oud app. Als ik iets van mijn eigen wil, wil ik iets deftig. De andere oplossing is huren. In onze streek heb je een goed app voor 2 voor ongeveer 500 euro. Streek van Dendermonde is vrij goedkoop. Maar eerst huren om nog wat te kunnen sparen om binnen een paar jaar te kopen daar geloof ik zo niet in. Uiteindelijk is het toch maar weggesmeten geld. |
ik denk dat ik volgend jaar ga samenwonen met de vriendin. Ik ben afgestudeerd maar heb nog geen job, maar ik heb geen zin meer om nog thuis te gaan wonen. bovendien wil ik werk zoeken rond de streek van brussel/leuven, dus tis allemaal zo evident ni
| Originally posted by Nabistai 10% voor het immobilienkantoor + allerlei zware kosten (vergeten we de btw al maar niet) etc. En leningen zijn verschrikkelijk duur |
| Originally posted by Kelly* ik denk er net over om mss volgend jaar richting Limburg te trekken, of toch dichter derbij.... |
| Originally posted by Kelly* Voor de Limburgers onder ons.... Wat is een goeie locatie om te wonen ergens tussen Zaventem en Genk? |
| Originally posted by domineesje koopt u een zuinig dieselke, daar tss wonen dient toch aan niks, ge veranderd alle vijf stap van job(lokatie) |
), lang rijden altijd he
| Originally posted by Kelly* das ook waar... ben wel van plan hier wa langer te werken dan paar maanden. Dichter bij Limburg willek zowiezo ( ), lang rijden altijd he |
| Originally posted by Dj Mike Foston Maakt daar maar 3% tot 5% van voor de vastgoedmakelaars... Leningen zijn totaal niet duur op dit ogenblik, alhoewel ze terug aan het stijgen zijn !!! (Nu rond de 4%, 20 jaar geleden rond de 12% !!!) Het hangt er natuurlijk vanaf voor hoeveel ge gaat lenen... Als ge voor 200.000 euro gaat lenen, tja, dan is dat nogal logisch... Persoonlijk vind ik dat al een waanzinnig hoog bedrag voor beginnende werkmensen... Tenzij ge een supervet loon hebt natuurlijk... |