TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »

Posted by Nyah on Jul-06-2005 14:23:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Eind augustus is out of the question denk ik, met 2de zit enzo. Als we het dan toch uitstellen zou ik het gelijk in september doen dan.
All�, voor die 3 weken uitstel zou ik het maar onnozel vinden, dan kunnen we het evengoed de 30ste doen h�...

Misschien eerst eens terug een poll maken om te zien wie nu w�l op 30juli wil en wie niet. Meerderheid beslist, lijkt me zo. Deadline eind deze week, (vrijdag?)ofzo voor het aantal stemmen?

En als de meerderheid vindt van niet, stellen we het best uit tot september ofzo.

Posted by Nyah on Jul-06-2005 14:39:

^^^
Als iemand zo'n poll zou willen maken, zou fijn zijn (ken da ni )

Posted by X-Tune on Jul-06-2005 15:13:

quote:
Originally posted by New Wave
Kijk, dit krijg je er nou van als je te veel mensen hebt die zich er mee gaan bemoeien.
Bij Addiction waren er 4 investeerders. De rest heeft geen enkele inspraak. Je gaat als 'persoon' niet even voorstellen: "hey, laten we het later doen" terwijl j eniet bij de organisatie zit. Ten eerste bespreek je dat met de organisatie of de leidinggevende.
Na ons eerste feestje kwam de reacties van we moeten het zo en zo en zo en zo doen. NOT dus! De organisatie betaald en beslist dus. Zij bepalen wanneer het is en op die datum zal het zijn. Ook al kom je niet, dat zal ze een worst moeten wezen want er blijft altijd iemand die niet kan. leuk als je inbreng hebt maar in principe heeft de organisatie het woord. Zij beslissen.

Kritiek geven op de organisatie: jij durft.

Posted by New Wave on Jul-06-2005 15:14:

quote:
Originally posted by X-Tune
Kritiek geven op de organisatie: jij durft.

Het is opbouwende kritiek he.

Posted by djcresto on Jul-06-2005 15:51:

quote:
Originally posted by djcresto
denk ook dat het tbeste is van nog even te wachten en dan goed voor te bereiden.

de enige reden om uit te stellen is bij mij de schrik voor het gebrek aan volk. In prinicpe is dit geen probleem. Want de zaal kan je huren voor 1 euro en je hebt nog winst op de drank. Mochten we weet hebben van wat nl ta's die komen

en heb gekeken of de zaal nog vrij is en dat is nog altijd zo. Maar dan moet er wel snel gehandeld worden.

Posted by Kaidreas on Jul-06-2005 16:39:

ik zag het al van in het begin aankomen.
vakantiemaanden en kleine party's gaan niet samen.

Nostradriesus zag het aankomen.

Posted by TOR on Jul-06-2005 17:11:

quote:
Originally posted by Nyah
Misschien eerst eens terug een poll maken om te zien wie nu w�l op 30juli wil en wie niet. Meerderheid beslist, lijkt me zo. Deadline eind deze week, (vrijdag?)ofzo voor het aantal stemmen?

En als de meerderheid vindt van niet, stellen we het best uit tot september ofzo.

mja, dat betekent dan weer meer tijdverlies.. stel dat dan uiteindelijk toch weer 30 juli uit de bus komt.

ik stel voor nu te beslissen.

voor mij past 30 juli nog steeds. ik heb mn vakantiejob naar augustus verschoven, mede met het oog op de BeTA party.

en anders idd eind september.

Posted by Jasperovitsj on Jul-06-2005 22:04:

Ik weet het ni meer hoor...

Ik vraag me gewoon af: welke garantie hebben we dat er eind september w�l meer volk gaat zijn?

Posted by DeSpErAtOs-X on Jul-06-2005 22:13:

quote:
Ik weet het ni meer hoor...

Ik vraag me gewoon af: welke garantie hebben we dat er eind september w�l meer volk gaat zijn?

geen garantie ...

ma eind augustus gaat zowieso niet vind'k, alejah, herexamens ... i hate them

Posted by Nyah on Jul-07-2005 10:50:

Sja, ok, ik weet t ook ni hoor De rector kost natuurlijk maar 1 euro en veel financieel risico lopen we ni. Mij maakt t ni uit. Als je denkt dat er nog genoeg volk op af kan komen, laat t dan door gaan.

Posted by TOR on Jul-07-2005 11:06:

quote:

opnieuw studenten in de stad

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2005 11:17:

Indeed

Maja, ik wil niet diegene zijn die de beslissing maakt om het nu te doen, want als het tegenslaagt krijg ik het wel allemaal op m'n nek... Financieel risico lopen we natuurlijk niet, maar een feestje zonder volk en sfeer is ook niks.

Misschien dan toch best inderdaad uitstellen naar eind september

Posted by Nyah on Jul-07-2005 11:25:

quote:
Indeed

Maja, ik wil niet diegene zijn die de beslissing maakt om het nu te doen, want als het tegenslaagt krijg ik het wel allemaal op m'n nek... Financieel risico lopen we natuurlijk niet, maar een feestje zonder volk en sfeer is ook niks.

Misschien dan toch best inderdaad uitstellen naar eind september

sja daar ben ik ook wel wa bang voor: financieel gezien lopen we weinig direct risico, maar als t nu een flop wordt omdat er te weinig volk is, kan t wel voor de toekomst beetje demotiverend werken en misschien is ons imago wel geschaad (opportuniteitskosten ook in rekening brengen he /kuch-sorry das de economist in mij )

Posted by New Wave on Jul-07-2005 12:00:

Wij hebben dat probleem gekent bij ons eerste feest. Was augustus 2002 en er kwam niemand. Ons geluk was dat een mafkees had lopen rondstrooien dat er hardcore en terror gedraaid zou worden. Was wel effe balen voor ze dat er alleen trance, prog en techno gedraaid werdt. Wel quiet gespeeld en daar ging het om.

Posted by FUSyke on Jul-07-2005 13:13:

Op zaterdag 30/07 kan ik niet komen helpen want ik moet op zaterdag en zondag werken.

Ik denk niet dat er veel volk zal komen op 30/07 vanwege andere party's en mensen die op reis zijn. Het zou beter zijn om de party in september of oktober te houden. Dan zijn er weer studenten en kunnen we hopen op evenveel volk als de vorige keer.

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2005 13:44:

quote:
Originally posted by FUSyke

Ik denk niet dat er veel volk zal komen op 30/07 vanwege andere party's en mensen die op reis zijn.

Pardon my french, maar dan hadden al die mensen die 30/7 in de poll hebben gekozen maar niet moeten stemmen, want dit vind ik persoonlijk dikke bullshit...
30/7 was heel geschikt omdat het net niet samenviel met andere parties en omdat de meeste mensen niet op reis waren op die datum. En nu opeens is het niet meer goed, zijn er een hoop andere feestjes en gaat iedereen op reis zijn. Begrijpe wie begrijpe kan

En ik wil best een nieuwe poll maken voor een geschikte datum in september, maar als het dan weer van dat gaat zijn...

Posted by FUSyke on Jul-07-2005 13:55:

De BETA's hebben gestemd en die zullen ook wel komen maar ik heb het op de niet-BETA's. All�, mij is het eigenlijk eender wanneer de party plaats vindt.

Een tip die je kan gebruiken om er vlug uit te komen is gewoon een keuze maken met alleen de 'hoofdorganisators'. Dit gaat het simpelste zijn denk ik want als je weer met een poll moet beginnen, is het weer enkele dagen verder.

Posted by Kaidreas on Jul-07-2005 17:00:

quote:
Pardon my french, maar dan hadden al die mensen die 30/7 in de poll hebben gekozen maar niet moeten stemmen, want dit vind ik persoonlijk dikke bullshit...
30/7 was heel geschikt omdat het net niet samenviel met andere parties en omdat de meeste mensen niet op reis waren op die datum. En nu opeens is het niet meer goed, zijn er een hoop andere feestjes en gaat iedereen op reis zijn. Begrijpe wie begrijpe kan

En ik wil best een nieuwe poll maken voor een geschikte datum in september, maar als het dan weer van dat gaat zijn...

Word jos. ik geef u groot gelijk, eerst allemaal spammen voor 30 juli en dan gaat het ineens niet meer. ik had 15 aug. een latere datum kon ik niet nemen

Posted by Nyah on Jul-07-2005 20:42:

quote:
Originally posted by Kaidreas
Word jos. ik geef u groot gelijk, eerst allemaal spammen voor 30 juli en dan gaat het ineens niet meer. ik had 15 aug. een latere datum kon ik niet nemen

ik had ook ni voor 30 juli gestemd
ma nogmaals t maakt me ni uit: 30 juli is ok, maar laten we dan de knoop doorhakken heel binnenkort, niet dat we straks beslissen dat we toch 30 juli willen en dat dan de zaal al geboekt is...

Posted by Meltoz on Jul-07-2005 20:52:

Ik had wel op 30 juli gestemd Maar daar de meerderheid geen 30 juli meer wilt leg ik mij hier bij neer Datumpje wel speciaal vrijgehouden weet dus ni of ik op de volgende afspraak aanwezig kan zijn Zeker eerste weekend van september ni, kan'k ni... Maar daar moete nu ni hene kijken, wanneer we't meest volk hebben, DOEN Ik wil alvast helpen Doen we dan ook nog een voetbal wedstrijd ervoor of ni? Wij hebben er nu de tijd toch nog voor om zoiets in elkaar te flansen...

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2005 22:24:

Voor mij hoeft het ni meer op de 30ste juli. Als nu al Beta's afhaken kan het alleen nog maar erger worden, en dan gaat er waarschijnlijk compleet geen volk opdagen. En het spaart mij ook een hoop tijd uit, en das altijd mooi meegenomen, want ik ga het nog druk hebben de komende weken. Moest iemand anders zich nog geroepen voelen om alles ineen te steken tegen de 30ste, feel free. Maar ik spaar dan liever m'n krachten voor een datum in september.

Posted by Nyah on Jul-07-2005 23:03:

^^^
laten we t dan maar uitstellen tot september.

Posted by pooley on Jul-24-2005 07:19:

*stamp*

Posted by FUSyke on Aug-10-2005 18:03:

Zijn er al nieuwe idee�n voor de BeTA V3?

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2005 18:24:

Alvast niet van mijn kant...

De rector is trouwens bijna elk weekend volgeboekt in september en oktober, alleen zaterdag 17 september of 8 oktober zijn nog vrij

Pages (70): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »