TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw album Armin van Buuren
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by WebmaN on Jul-25-2005 14:28:

hij heeft gelijk...

bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he...

Posted by WebmaN on Jul-25-2005 14:31:

hij heeft gelijk...

bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he...

Posted by kutvolkots on Jul-25-2005 18:37:

Zwijg sterveling, de Djumbo Jump ownt dat.

Posted by basd on Jul-25-2005 20:43:

quote:
Originally posted by WebmaN
hij heeft gelijk...

Hij 'owned' (wat een TMF-term trouwens), en daarna is ie ongeveer net zo goed als Just Be, die niet zo goed was?

Zal een beste CD wezen zeg.

Posted by New Wave on Jul-25-2005 20:52:

quote:
Originally posted by kutvolkots
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.

Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.

En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn.

De definitie van boven, zijdelings, onder, achter is een plaatsaanduiding die men ervaart in het zicht. Niet in welke stand een onderwerp bevind bepalend door de zwaartekracht.
Text of een afbeelding kunnen zich ergens onder bevinden maar heeft geen invloed op de zwaartekracht. We moeten jouw mening hier dus ontkrachtigen.

Posted by kutvolkots on Jul-26-2005 10:36:

Oh nee, het licht aan zwaartekracht, dat is bewezen door proefen in ruimtestations, elimineer de zwaartekracht en je complete gevoel voor onder, boven, voren, en achter verdwijnt.

Als de zwaartekracht opeens van 'boven' zou komen zou het voor je gevoel meteen onder worden.

Posted by BaRTeZ on Jul-26-2005 10:48:

quote:
Oh nee, het licht aan zwaartekracht, dat is bewezen door proefen in ruimtestations, elimineer de zwaartekracht en je complete gevoel voor onder, boven, voren, en achter verdwijnt.

Als de zwaartekracht opeens van 'boven' zou komen zou het voor je gevoel meteen onder worden.

Het blijft hilarisch dat iemand die zo wetenschappelijk wil overkomen, zulke debiele typfouten maakt. Bij mij ben je dan gelijk een stuk ongeloofwaardiger.

Posted by New Wave on Jul-26-2005 10:50:

quote:

Je hebt niet goed gelezen.

Leg dit vlak op een tafel die in de lengte en in de breedte water pas is gebalanceerd.

-A-
C0D
-B-

C staat links naast 0
D staat rechts naast 0
B staat onder 0
a staat boven 0

Bij objecten in een horizontale as is geen andere aanduiding mogelijk dan onder/boven. Jij hebt het alleen over objecten in een verticale stand. Je vergeet dus de helft.

Posted by kutvolkots on Jul-26-2005 10:51:

Nee, want de zwaartekracht bepaald wat verticaal is als horizontaal opeens verticaal wordt verschuift het hele model.

Posted by kutvolkots on Jul-26-2005 10:52:

Trouwens Sebas, ik dacht dat jij Djumbo haatte en dat K3 het helemaal was.

Posted by New Wave on Jul-26-2005 10:57:

quote:
Nee, want de zwaartekracht bepaald wat verticaal is als horizontaal opeens verticaal wordt verschuift het hele model.

De zwaarte kracht hier op aarde staat vast en heeft dus al bepaald wat horizontaal is. Je leest niet, want ik heb aangegeven in welke balans de tafel moet staan. Als je niet in staat bent mijn theorie te ontkrachtigen geef het dan aan. Je draaid om de specifieke punten heen waar het om gaat. ookal is de zwaartekracht elders anders, als het blaadje horizontaal ligt geldt nogsteeds de theorie die ik heb aangegeven.

Posted by kutvolkots on Jul-26-2005 11:33:

Nee je snapt niet wat ik bedoel. als je zou model hebt en de zwaartekracht komt opeens van de 'zijkant' dan draait het helem model mee en wordt dus de andere zijkant opeens onder en zo voort. Er bestaat echt niet zo iets als boven en onder en zijkant en zo.

Stel nou dat als je je op 90% graden van ons op de aardbol bevind, dan is is wat voor ons de onderkant is opeens voor en de zijkant. Het klopt niet, het zijn geen absoluten.

Posted by basd on Jul-26-2005 11:58:

quote:
Nee je snapt niet wat ik bedoel. als je zou model hebt en de zwaartekracht komt opeens van de 'zijkant' dan draait het helem model mee en wordt dus de andere zijkant opeens onder en zo voort. Er bestaat echt niet zo iets als boven en onder en zijkant en zo.

Stel nou dat als je je op 90% graden van ons op de aardbol bevind, dan is is wat voor ons de onderkant is opeens voor en de zijkant. Het klopt niet, het zijn geen absoluten.

http://www.mensa.nl/algemeen/middenframe-contact.php

Ga maar iemand anders vervelen. Oprotten.

Posted by Asperge on Jul-26-2005 12:51:

quote:
Originally posted by basd
http://www.mensa.nl/algemeen/middenframe-contact.php

Ga maar iemand anders vervelen. Oprotten.

Ghehehehe

Posted by eieregooie on Jul-26-2005 14:02:

LOL

Geachte kandidaat,

Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen offici�le, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.

U kunt zich opgeven voor deelname aan ��n van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland

Posted by Muppy on Jul-26-2005 15:21:

dan maar even weer ontopic...de eerste uitvoering heb ik al, maar de 2e uitvoering nog niet. kan je die ook in de winkel kopen of wat?

Pages (4): « 1 2 3 [4]