TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ Mag Top 3 ?
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
Damn Godfather..mocht dat ne keer eens waar zijn geweest he 
mja 'k vrees voor die nr2 
Heh ik ook. Maar k'hoop toch dat die weer wat hoger is geklommen van de jaar. Heeft alvast een paar van mijn stemmen gehad 
Waar is Tijssie

wanneer is de uitslag?
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Waar is Tijssie |
Volgende week donderdagavond is het de offici�le bekendmaking in de MOS in Londen.
| Originally posted by Jasperovitsj Dies zijn "OMG dit had ik compleet niet verwacht jongens" overwinningsspeech aan het voorbereiden |
... da zegt hij natuurlijk elke keer. 
ik zou vooral graag eens het puntenaantal willen zien... volgens mij haalt Tiesto 6 keer zoveel stemmen als de nr 2 of zo...
Go figure: vraag aan 20 willekeurige mensen wie tiesto is en ze kennen hem bijna allemaal. vraag dan hetzelfde voor armin van buuren, en ge hebt nog 4 op 20 mensen over die hem kennen...
| Originally posted by Bertn ik zou vooral graag eens het puntenaantal willen zien... volgens mij haalt Tiesto 6 keer zoveel stemmen als de nr 2 of zo... Go figure: vraag aan 20 willekeurige mensen wie tiesto is en ze kennen hem bijna allemaal. vraag dan hetzelfde voor armin van buuren, en ge hebt nog 4 op 20 mensen over die hem kennen... |
1 dj kicken
2 dj da rick
3 Danzel
ni ofwa jongens
doe mij maar Armin, Tiesto, Ferry (en Yoji als 1ste Hardstyler rond plaats 40)
In de TA top 250 zitten er anders ook wel een paar verrassingen tot nu toe:
Steve Gerrard: 228
Shiloh: 187
Die verdienen beiden toch wel om pakweg 150 � 200 plaatsen hoger te staan
Jeff Mills: 129
Toont aan dat voor de meeste TA'ers techniek ni veel uitmaakt, want Jeff Mills draait technisch gezien elke trance-dj onder tafel met vingers in de neus...
Boy George: 135
WTF!?
Ik wist wel dat hij draaide, maar dat hij zo hoog zou staan komt ook als een complete verrassing voor mij.
En de Belgen tot nu toe:
Airwave: 158
Estuera: 121
2 Many DJ's: 115
Zeker Airwave had ik hoger verwacht

Ozgur Can pas op 101. Dat is toch ook een verrassing.
| Originally posted by Jasperovitsj Airwave: 158 Zeker Airwave had ik hoger verwacht |
| Originally posted by Jasperovitsj Jeff Mills: 129 Toont aan dat voor de meeste TA'ers techniek ni veel uitmaakt, want Jeff Mills draait technisch gezien elke trance-dj onder tafel met vingers in de neus... |
| Originally posted by Belgian Bonzai Die is wel aan het stijgen denk ik, vorig jaar stond ie niet in de (dj mag) top 250, dus goed bezig. |
Ik ben erg benieuwd naar de top van de TA Top 100. Swamper had gezegd dat het voor opschudding ging zorgen.
| Originally posted by CygnusX Ik ben erg benieuwd naar de top van de TA Top 100. Swamper had gezegd dat het voor opschudding ging zorgen. |
Fred Baker op 63
Nice
65. Benny Benassi
66. Chus & Ceballos
67. Talla 2XLC
68. Chemical Brothers
69. Adam Sheridan
70. Precision
71. Dave Clarke
GVD Benny Benassi staat weer voor dave clarke
die man verdient altijd een top 20 plaats, vind ik dan toch
hopen dat ie in den echte DJ MAG TOP wat hoger staat
auch, precision pas op 70 
nog steeds geen mike en we zitten al aan 20
Hernan Cattano ook pas op 23, terwijl ik - zelfs op TA - toch wel een top 10 plaats voor hem had verwacht 
Ben wel eens benieuwd naar M.I.K.E. dan, hopelijk haalt hij het zelfs tot de top 10
En ATB op 24 vind ik toch ook heel verrassend. Zal misschien zo hoog scoren door de Duitse inbreng?
Het valt in ieder geval wel op dat de grote trance-dj's toch het populairst zullen blijven, ondanks de toenemende populariteit van prog
M.I.K.E. 17de
MIKE/Push op #17, nice