TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): « 1 2 3 [4]
דיי כבר לקשקש על זה,
מוש, אתה הכי אומר שפוסטים כאלה מפגרים
תריבו על זה באייסיקיו
ותסביר לי כבר איך מודדים אחוז שומן בגוף
| quote: |
| Originally posted by DjChook דיי כבר לקשקש על זה, מוש, אתה הכי אומר שפוסטים כאלה מפגרים תריבו על זה באייסיקיו |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ותסביר לי כבר איך מודדים אחוז שומן בגוף[/B] |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN תתחיל לעשות ספורט...וגם חדר כושר ,זה יהפוך אותם לשרירים אחרי זמן של עבודה... |
| quote: |
| Originally posted by DjChook יא שיכור, אני עושה חדר כושר וספורט ואתלטיקה קלה... פשוט לא הבנתי איך אתם מודדים את השומן בגוף מאיפה אני יודע כמה אחוז יש לי ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך... אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך... אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק |
איך לעזאזל הגעתם ממוזיקה ישראלית למדידת שומן?!
צודק
בוא נחזור לפסים
זה באמת נושא מגעיל!
צודק
בוא נחזור לפסים
זה באמת נושא מגעיל!
באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום 
באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום 
יש למשהו להמליץ לי על שירים ישראלים ???
מקווה שזה בסדר ששמתי את הטרד פה ולא בהמלצת שירים
אבל בכל מקרה אני מחפש שירים ישראליים
יענו רוק כזה אבל לא של פריקים
שירים יפים
שמחים -
כמו הכל מבינה
וכאלה ...

Re: יש למשהו להמליץ לי על שירים ישראלים ???
| quote: |
| Originally posted by divx-master יענו רוק כזה וכאלה ... |
Re: Re: יש למשהו להמליץ לי על שירים ישראלים ???
| quote: |
| Originally posted by Flotser איכסה אני אשמח להמליץ על מזרחית |
שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים
אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש...
טוב נו יש כמה שאני אוהב לדוגמא:
תערובת אסקוט - החדר האינטימי
המון שירים של טיפקס....
לא זוכר עכשיו עוד
וכמובן :
מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה

| quote: |
| Originally posted by Flotser מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה |
| quote: |
| Originally posted by oDrori שרון חזיז ועברי לידר - פנסים תיסלאם - תנו לי רוקנרול עברי לידר - פנסים אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש... |
יש לי משהו יותר טוב להציע לך
ריטה - תפתח חלון
שיר ענקקקקק

טוב בגלל שראיתי שרוצים פה ט'רד חדש של מוזיקה ישראלית אז החלטתי להחזיר את הט'רד הישן הזה
צירפתי את כל הפוסטים מהט'רד החדש לט'רד הזה
פשוט תעברו על זה יש פה הרבה שירים
וואי ישלי מלא על מה להמליץ
קבלו
דרישת שלום - ממיטב שירי להקות צהל המתחדשות
Track 18 - להקת חינוך מיוחד, חיל החינוך והגדנע - חורף 73.mp3
Track 03 - להקת פיקוד הצפון - עוד לא תמו כל פלאייך.mp3
MOOK_E._-_Shma_Israel-2002-MSL
02_מדברים_על_שלום-msl.mp3
03_לא_רואה_ממטר-msl.mp3
12_תן_לפה_ת'מיקרופון-msl.mp3
02_זאב נחמה, תמיר קליסקי - התמונות שבאלבום.mp3
13_אהוד מנור, נורית הירש - הבלדה לשוטר אזולאי.mp3
אביב גפן החדש
דיויד ברוזה החדש
אז על תגידו שאני לא ציוני
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.