TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by DjChook on Jan-07-2002 13:55:

דיי כבר לקשקש על זה,

מוש, אתה הכי אומר שפוסטים כאלה מפגרים
תריבו על זה באייסיקיו

ותסביר לי כבר איך מודדים אחוז שומן בגוף


Posted by m0sh on Jan-09-2002 06:37:

quote:
Originally posted by DjChook
דיי כבר לקשקש על זה,

מוש, אתה הכי אומר שפוסטים כאלה מפגרים
תריבו על זה באייסיקיו



זה לא מפגר....

אתה צריך להבין זה דווקא נושא חשוב שומן וכל זה...

quote:
Originally posted by DjChook ותסביר לי כבר איך מודדים אחוז שומן בגוף[/B]


תתחיל לעשות ספורט...וגם חדר כושר ,זה יהפוך אותם לשרירים אחרי זמן של עבודה...


Posted by DjChook on Jan-09-2002 11:42:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN

תתחיל לעשות ספורט...וגם חדר כושר ,זה יהפוך אותם לשרירים אחרי זמן של עבודה...


יא שיכור, אני עושה חדר כושר
וספורט

ואתלטיקה קלה...

פשוט לא הבנתי איך אתם מודדים את השומן בגוף

מאיפה אני יודע כמה אחוז יש לי ?


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 13:00:

quote:
Originally posted by DjChook


יא שיכור, אני עושה חדר כושר
וספורט

ואתלטיקה קלה...

פשוט לא הבנתי איך אתם מודדים את השומן בגוף

מאיפה אני יודע כמה אחוז יש לי ?


עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך...
אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות
או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר

ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך
בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק


Posted by DjChook on Jan-09-2002 13:30:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך...
אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות
או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר

ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך
בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק


DAMN
המצב קשה


Posted by m0sh on Jan-09-2002 16:06:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


עקרונית אתה לא ממש יכול למדוד אחוז שומן לעצמך...
אבל מה שאתה יכול לראות בעצמך זה לתפוס עם היד את השומן בבטן ולראות אם יש הרבה... או בגב בין השכמות
או מתחת ליד.. יד אחורית שהיא רפויה ואתה לא עושה שריר

ככה אתה יכול לקבל מושג כמה בערך יש לך
בשביל דיוק צריך ללכת לרופא או משהו שיבדוק


מה?

יש מכשיר אחד...

אחד שהוא לא הכי מדיוק ואחד יותר מדיוק

עשית י בראשון שככה בערל יש לי..

ובלי קשר אם מישהו נראה רזה זה לא אומר שיש לי קצת שומן...


Posted by eXeTik on Jan-09-2002 16:28:

איך לעזאזל הגעתם ממוזיקה ישראלית למדידת שומן?!


Posted by m0sh on Jan-09-2002 22:54:

צודק

בוא נחזור לפסים

זה באמת נושא מגעיל!


Posted by m0sh on Jan-09-2002 23:01:

צודק

בוא נחזור לפסים

זה באמת נושא מגעיל!


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 23:19:

באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום


Posted by Hell_Copter on Jan-09-2002 23:27:

באמת מוזר...
איך באמת הגענו ממוזיקה ישראלית לכזה נושא
אנערף... טוב יאללה עוזבים את זה וזהו
נחליף מרשמים באיי סי קיו במקסימום


Posted by divx-master on Jul-22-2002 21:38:

יש למשהו להמליץ לי על שירים ישראלים ???

מקווה שזה בסדר ששמתי את הטרד פה ולא בהמלצת שירים

אבל בכל מקרה אני מחפש שירים ישראליים

יענו רוק כזה אבל לא של פריקים

שירים יפים

שמחים -

כמו הכל מבינה

וכאלה ...


Posted by Flotser on Jul-22-2002 21:59:

Re: יש למשהו להמליץ לי על שירים ישראלים ???

quote:
Originally posted by divx-master

יענו רוק כזה

וכאלה ...



איכסה

אני אשמח להמליץ על מזרחית


Posted by divx-master on Jul-22-2002 22:12:

Re: Re: יש למשהו להמליץ לי על שירים ישראלים ???

quote:
Originally posted by Flotser


איכסה

אני אשמח להמליץ על מזרחית


כן רקאסמי איכסה

אבל יש כאלה שכיף לשמוע כשלא בא האוסים ( מיקרים נדירים)

ומזרחית לא הקטע שלי אחי


Posted by oDrori on Jul-22-2002 22:34:

שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים

אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש...


Posted by Flotser on Jul-22-2002 22:38:

טוב נו יש כמה שאני אוהב לדוגמא:

תערובת אסקוט - החדר האינטימי
המון שירים של טיפקס....

לא זוכר עכשיו עוד

וכמובן :

מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה


Posted by divx-master on Jul-22-2002 22:49:

quote:
Originally posted by Flotser

מיקי גבריאלוב ויפעת טסה - לחיי האהבה




חחח ראסמי

יש לי תשיר ותקליפ של השיר בביצוע השחקנים למי שרוצה ...


ו
ODRORI

תודה אחי


Posted by oDrori on Jul-22-2002 22:57:

quote:
Originally posted by oDrori
שרון חזיז ועברי לידר - פנסים
תיסלאם - תנו לי רוקנרול
עברי לידר - פנסים
אפחד מהם לא ממש רוק, סתם מה שקפת לי לראש...


אופס מצטער תיקון:

עברי לידר - בחולצת פסים

בכלל כיף לי לשמוע עברי לידר בעיקר את המילים למה הוא אקטואלי כזה... בשיר הזה פשוט אני אוהב מאוד גם את המוזיקה... אמ... בזמנו הייתי חולה אתניקס ומשינה אבל אני מניח שאני לא ממש צריך להמליץ לך מהם כי הרבה דברים שלהם מוכרים

EDIT:

סתם לכיף:

השוונג של הפיטה - אוכלת מהצד
עד אלייך - ?

לא זוכר איזה להקה אבל אותה להקה ששרה את הכל מבינה...

יהודה פוליקר - בוקר טוב (לא ככה קוראים לשיר, אני לא זוכר את השם שלו) מת על התופים בשיר הזה


Posted by Segev on Jul-23-2002 07:07:

יש לי משהו יותר טוב להציע לך
ריטה - תפתח חלון
שיר ענקקקקק


Posted by Hell_Copter on Jul-23-2002 12:32:

טוב בגלל שראיתי שרוצים פה ט'רד חדש של מוזיקה ישראלית אז החלטתי להחזיר את הט'רד הישן הזה
צירפתי את כל הפוסטים מהט'רד החדש לט'רד הזה
פשוט תעברו על זה יש פה הרבה שירים


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jul-25-2002 12:53:

Satan (eek!)

וואי ישלי מלא על מה להמליץ
קבלו

דרישת שלום - ממיטב שירי להקות צהל המתחדשות
Track 18 - להקת חינוך מיוחד, חיל החינוך והגדנע - חורף 73.mp3
Track 03 - להקת פיקוד הצפון - עוד לא תמו כל פלאייך.mp3

MOOK_E._-_Shma_Israel-2002-MSL
02_מדברים_על_שלום-msl.mp3
03_לא_רואה_ממטר-msl.mp3
12_תן_לפה_ת'מיקרופון-msl.mp3

02_זאב נחמה, תמיר קליסקי - התמונות שבאלבום.mp3
13_אהוד מנור, נורית הירש - הבלדה לשוטר אזולאי.mp3

אביב גפן החדש
דיויד ברוזה החדש

אז על תגידו שאני לא ציוני


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.