TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by Sm0keMachine on Aug-22-2005 16:28:

אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה


Posted by Shahar on Aug-22-2005 16:34:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה


שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד
בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות

ואמרתי לך קנאים לא חסר
לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם

קנאה זה דבר רע


Posted by Sm0keMachine on Aug-22-2005 17:07:

quote:
Originally posted by Shahar
שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד
בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות

ואמרתי לך קנאים לא חסר
לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם

קנאה זה דבר רע


מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע


Posted by Shahar on Aug-22-2005 17:09:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע


להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי
מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות


Posted by Sm0keMachine on Aug-22-2005 17:16:

quote:
Originally posted by Shahar
להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי
מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות


אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס !

בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר


Posted by Shahar on Aug-22-2005 17:21:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס !

בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר


לא הבנתי תכוונה....

ואני בכוונה לא מעלה תמונה של חברה שלי ושל בנות שאני מדבר עליהם
מי שרצה ראה


Posted by Black Dragon on Aug-22-2005 17:28:

טוב מה שהולך פה זה ממש גנון...
אני לא מבין מי קבע את המסלול הנכון לחיים, לאהבה ולכל דבר אחר... כי פשוט אין כזה דבר
אין דרך אחת שככה אתה תשיג בנות ואין דרך אחת שהכל יסתדר..

כל אחד שיתנהג בדרך שלו ותאמינו לי כל אחד מוצא את מה שמתאים לו
שחר עם כל הכבוד ילדון אתה יודע שאני אוהב אותך..אתה קצת נסחפת פה.
אם ככה אתה מרגיש וככה אתה מתנהג וטוב לך אז אני שמח בשבילך..באמת הלוואי ותצליח להשיג את הבנות הכי כוסיות שיש.
רק תעשה טובה תשמור את המחשבות והדרכים שלך לעצמך

ואני באמת מקווה בשבילך שתשיג את כל מה שתחלום עליו.

אלונה מתוקה אחת..אל תקחי פה את הדברים כל כך קשה..את יודעת מזה כשנכנסים למלחמות של דעות שונות..
זה יכול להטריף את השכל..במיוחד אם אותו בן אדם לא מסוגל לשמוע מה שיש לאחרים להגיד אבל באמת תקחי את זה בקטנה אני יודע מי את ואני מכיר אותך יותר מאחרים ואני מניח שיש פה כמה שגם מכירים אותך יותר טוב.

כולה ת'רד על ט"ו באב.וזה הפך למלחמת אגו של ילדים

אני מקווה שלכולם היה יום אהבה שמח וכן שחר אהבה זה רגש וכיף להרגיש את זה.
תסמוך עליי שתגיע לזמן הזה שבאמת תאהב מישהי לא משנה מה..ותראה שהיחס שלך כלפיה ישתנה ואם באמת תאהב אותה אז תהיה מוכן גם להשפיל את עצמך כדי להשיג אותה ככה זו אהבה..בלי משחקי אגו..רק רגש נטו.

אז אנשים חלאס עם המשחקים פה.
רוב האנשים הרשומים פה כמה נמצאים המון שנים בפורום וכולנו גדלנו יחד אז נעלה את הרמה פה של הפורום..אל תשכחו שזה פורום טראנס!

שיהיה לכולם שבוע מצויייייייייייייייייייייייין!!!
ורק מסיבות טובות ורייבים טובים ואיביזה לפנים וכל מה שיבוא רק בברכה חח


Posted by princess cc on Aug-22-2005 18:14:

שיט באסה שאני נשואה!!!! אם הייתי רווקה הייתי בטוח מתאהבת בך שחר, כזה חתיך, מקסים, יפה, דוגמן והכי חשוב אינטליגנט... איזה יופי אתה כותב איןןןןןןן כל מילה זהב... בכלל כל הגישה שלך לחיים...ובעיקר היחס שלך לנשים זה פשוט עושה לי את זה
בחיים שלי לא הכרתי מישהו שגם נראה כזה טוב וגם מדבר כ"כ יפה...
מושלם... פשוט מושלם....

אה במחשבה שניה בטח לא היית רוצה אותי... כי אני לא עומדת בסטנדרטים שלך!!!!

שחר נו באמת!!!!!!!!! לא דיברנו על זה כבר? שתשקול מילים לפני שאתה אומר/רושם אותם??????????!!!!!!
לספור עד 10 וזה... שכחת???????

רד אבל מהר מהעץ שאתה נמצא עליו!!!!!!!!!!!
אתה יודע שאתה אחד הילדים האהובים עליי בעולם אבל אתה מדבר כאלה שטויותתתתתתת אלוהים!

נתחיל בזה שאתה אולי נראה טוב אבל אתה פאקינג רחוק מלהיות מושלם!!!
מה זה השחצנות הזו מיי גוד?????? מי אתה חושב שאתה?
צדק מי שאמר ששחצנות נובעת מחוסר בטחון, (או אולי זה היה בגלל ז' קטן?)
סורי לא ממש זוכרת...

ראיתי תמונות של החברה שלך ואני לא מכחישה... היא בהחלט נראית טוב אבל ביננו?
היא לא ממש חכמה אם היא יוצאת עם אחד כמוך!!!

לענייננו:

נשים לא אוהבות שגבר נדבק או רודף אחריהן טו מאץ'... אחד סטוקר כזה אבל באותה מידה הן גם לא אוהבות גבר שלא משקיע ומפרגן...
אנחנו אוהבות משהו באמצע! אחד שידע לרדוף ולהשקיע כשצריך ועם זאת לתת לנו חופש ומרחב מחיה...
גבר חכם יודע למצוא את האיזון בין השניים...

זה לא משהו שקל לעשות כי כמו שאלי אמר התמונה משתנה כשהלב מתערב, כשאוהבים מישהי לפעמים הרגש משתלט על ההגיון...
שורה תחתונה אם רוצים מישהו פשוט זורמים עם זה...
אין חוקים באהבה... הכל יכול להיות

פשוט תעשו מה שאתם מרגישים כי כשתפגשו את האחד / האחת שלכם היא /הוא יאהבו אתכם בגלל מה שאתם!!!

עובדה שאני אוהבת אתכם בגלל שאתם עצמכם
וכן שחר גם אותך!!!!!!!
(אפילו שאתה דפוק !)

p.s

לפחות יצא מזה משהו טוב... שחר שוב הצליח להחזיר אותנו
לפורום!!!


Posted by Black Dragon on Aug-22-2005 18:19:

זה בהחלט משהו חיובי
הפורום הזה היה נראה מת למדיי אני מקווה שהוא יתחיל לחיות שוב ואני רוצה לראות שכולם יתחילו לרשום פה כולל אותי
ואותך נסיכה!


Posted by Shahar on Aug-22-2005 22:08:

חזרתי עכשיו מלילה סופני ויש לי דוגמא מהיום להוכיח תדברים שלי
מחר אני יספר למה עוד 5 שעות אני מתעורר

לילההה


Posted by Glenn-Holmes on Aug-23-2005 01:32:

טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"


Posted by DjChook on Aug-23-2005 08:12:

סיסי אלי ברוכים השבים!!!


Posted by Black Dragon on Aug-23-2005 10:33:

אהלן צ'וקי
באמת היה כיף להתחיל לרשום שוב..לא יודע למה אבל לא יצא לי להתקרב לפורומים בכלל בתקופה האחרונה
תמיד כיף לחזור


Posted by Shahar on Aug-23-2005 15:43:

קיצור אתמול בלילה נסענו למסעדה של אחד המפקדים אצלנו
אכלנו היה בנזונה
נסענו אל חבר הבית לרמת דגן לשבת בשכונה שלו
מפה לשם החבר הזה תמיד סיפר לנו שיש לו גולף שנת 90 משופרת
קיצור הוא עשה לנו סיבוב בעיר הראה לנו תביצועים של האוטו
אוטו מטורףףףףףףף
הוא לקח תמזדה שלי להתאמץ בכלל!!
קיצור הגענו לסביבת רמת אפעל עשינו סיבובים ראינו 3 בנות
אמרנו בא לכם לבוא איתנו לעשות לחיצות עם נהגים?
אמרו כן באו
נסענו עד יפו מצאנו שם אחד עם לאנסר 2005
חבר שלי אמר לו מה תאומר יש לחיצה ככה בספונטני?
ההוא אמר יאללה בוא
חבר שלי רק נגע בדוושה לא ראינו את הלאנסר בכלל!!
קיצור אמרנו לבנות בואו לשכונה שבו איתנו על נרגילה אמרו בא להם בטוב
נסענו
בערך בצומת מסובים ראינו אימפרזה חבר שלי אמר לו יש לחיצה?
ההוא אמר מתאים
עם 6 אנשים באוטו זיייייינו את האימפרזה הנהג היה בהלםםםם!! לא הבין מה עשינו לרכב!!
קיצור אחר כך נסענו לשכונה שלו חזרה ישבנו עם הבנות קיבלנו טלפונים וחתכנו הבית
קיצור בנות לא פריחות לא ערסיות לא כלום אולי צפוניות אפילו באו גם בלי שנתחנן ונלקק להם ועם כל הפוזה של האוטו המשופר וזה עדיין זרמו ואני יודע מלא פה יגידו אנחנו ערסים אבל וואלה מי שמכיר אותי יודע שאנלא
והתאוריה שלי כן תופסת
ואולי אפילו הם יבואו איתנו לאומן בחמישי אם נלך

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"


וואלה לא
תיודע שזה לא הכוונה אבל הכוונה זה שעד היום הגישה שלי באה בטוב ויש לי על מה להתבסס וזה מביא לי תעצבים שאנשים סתם מדברים באוויר בזמן שאין להם כלום ביד ולי יש


Posted by DjChook on Aug-23-2005 17:01:

אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...

ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)

אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום


תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו


Posted by Shahar on Aug-23-2005 17:17:

quote:
Originally posted by DjChook
אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...

ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)

אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום


תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו


כי כל אחד שהיה רואה את זה היה אומר שאנחנו ערסים
תחשוב גולף שנת 90 עם דיכאון ו2 מרוקאים ואחד תמני


ונכון לא אמרנו להם תקשיבו בא לכם לעשות סיבוב אמרנו בא לכם לעשות לחיצות עם נהגים?
זה בערך אותו דבר

וזה לא יקרה ליובל


בכל מקרה פעם הבאה שאתה בא לחר"פ תקפוץ אלי לראות איך אני מדבר עם השומרות ותגיד אם התאוריה שלי נכונה או לא..

[edit]
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות


Posted by DjChook on Aug-23-2005 17:57:

אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם
(14:30)


Posted by Shahar on Aug-23-2005 18:31:

quote:
Originally posted by DjChook
אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם
(14:30)


שמע תמיד יש סיכוי שאני יהיה
בכל זאת זה יום ראשון
ובגלל ההתנתקות מכריחים אותנו להזדהות איתם ובלה בלה
לא יודע אם אני יהיה או לא
בכל מקרה אם אתה בא ב 2:30 אתה בטח תצא משם באיזה 4 ואין מצב שאני כבר יהיה בבסיס


Posted by Glenn-Holmes on Aug-23-2005 20:47:

quote:
Originally posted by Shahar
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות


קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות
אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב


Posted by Shahar on Aug-24-2005 13:07:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות
אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב


שמע בחברה שלי אנלא יבגוד
תגיד מה שתרוצה
גם חברים אומרים לי שבדוק עם ידידות כאלה אי אפשר להתאפק וחייבים לבגוד אבל תכלס לא
ובגלל זה יש ידידות שאני מעדיף לא לישון אצלהם ולא לעשות דברים שיגרמו לדברים לקרות


Posted by yahel222 on Aug-24-2005 14:13:

שחר מה אתה קשור לחר"פ??

ואיזו שכונה בר"ג ??


Posted by Shahar on Aug-24-2005 15:02:

quote:
Originally posted by yahel222
שחר מה אתה קשור לחר"פ??

ואיזו שכונה בר"ג ??


לא קשור לא לפה ולא לפה

ישבנו בשכונה בבית דגן


Posted by yahel222 on Aug-24-2005 20:58:

quote:
Originally posted by Shahar
לא קשור לא לפה ולא לפה

ישבנו בשכונה בבית דגן


אהה רשמת רמת דגן - וגם שהגעתם לרמת אפעל
אז חשבתי שבטעות יצא לך ד... (כי גם אפעל זה מטר מפה)

ולמה שאלת את חן אם הוא בא לחר"פ ??
אתה הרבה שם ?


Posted by Shahar on Aug-25-2005 13:55:

quote:
Originally posted by yahel222
אהה רשמת רמת דגן - וגם שהגעתם לרמת אפעל
אז חשבתי שבטעות יצא לך ד... (כי גם אפעל זה מטר מפה)

ולמה שאלת את חן אם הוא בא לחר"פ ??
אתה הרבה שם ?


הרבה שם אבל לא משרת שם
אני בבסא18


Posted by Shahar on Aug-25-2005 16:18:

רק בשביל הפרוטוקול יגאל
אתמול הייתי בחתונה וחזרתי עם מספר של אחת הברמניות
יש גם תמונה איתה שאני ינסה למצוא סורק ולסרוק
שוב
אם חברה שלי תעשה לי סרט על כל בחורה שאני מדבר איתה לא נגיע לשום מקום

וצח סורי שבסוף שכחתי ממך..חזרתי ב 5 הייתי חייב לישון שעה לפני הבסיס


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.