TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה

| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אני כבר רואה את העשן שיוצא לאילן מהאוזניים כשהוא יקרא את זה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar שיצא לו עשן אמרתי לך אני יודע מה יש לי ביד לא כפת לי מה הוא יגיד בינתיים הוא רואה איזה דיבור יש לי עם בנות ואמרתי לך קנאים לא חסר לאנשים גם יוצא עשן ששומעים מה אני עושה בצבא בניגוד לאיך שטוחנים אותם קנאה זה דבר רע |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine מקסימום תזמין אותו לאיזה חומוס הוא ירגע |
| quote: |
| Originally posted by Shahar להה אחי אנלא משחד אנשים בשביל שיסכימו איתי מספיק לי שהוא ראה תמונות של חברה שלי כדי שהוא יבין שאני הולך על איכות |

| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אני רואה שלא הבנת את הכוונה שלי כשכתבתי חומוס ! ![]() בכל מקרה - אולי תעלה פה תמונה של חברה שלך שנראה על מה מדובר |
טוב מה שהולך פה זה ממש גנון...
אני לא מבין מי קבע את המסלול הנכון לחיים, לאהבה ולכל דבר אחר... כי פשוט אין כזה דבר
אין דרך אחת שככה אתה תשיג בנות ואין דרך אחת שהכל יסתדר..
כל אחד שיתנהג בדרך שלו ותאמינו לי כל אחד מוצא את מה שמתאים לו
שחר עם כל הכבוד ילדון אתה יודע שאני אוהב אותך..אתה קצת נסחפת פה.
אם ככה אתה מרגיש וככה אתה מתנהג וטוב לך אז אני שמח בשבילך..באמת הלוואי ותצליח להשיג את הבנות הכי כוסיות שיש.
רק תעשה טובה תשמור את המחשבות והדרכים שלך לעצמך
ואני באמת מקווה בשבילך שתשיג את כל מה שתחלום עליו.
אלונה מתוקה אחת..אל תקחי פה את הדברים כל כך קשה..את יודעת מזה כשנכנסים למלחמות של דעות שונות..
זה יכול להטריף את השכל..במיוחד אם אותו בן אדם לא מסוגל לשמוע מה שיש לאחרים להגיד אבל באמת תקחי את זה בקטנה אני יודע מי את ואני מכיר אותך יותר מאחרים ואני מניח שיש פה כמה שגם מכירים אותך יותר טוב.
כולה ת'רד על ט"ו באב.וזה הפך למלחמת אגו של ילדים 
אני מקווה שלכולם היה יום אהבה שמח וכן שחר אהבה זה רגש וכיף להרגיש את זה.
תסמוך עליי שתגיע לזמן הזה שבאמת תאהב מישהי לא משנה מה..ותראה שהיחס שלך כלפיה ישתנה ואם באמת תאהב אותה אז תהיה מוכן גם להשפיל את עצמך כדי להשיג אותה ככה זו אהבה..בלי משחקי אגו..רק רגש נטו.
אז אנשים חלאס עם המשחקים פה.
רוב האנשים הרשומים פה כמה נמצאים המון שנים בפורום וכולנו גדלנו יחד אז נעלה את הרמה פה של הפורום..אל תשכחו שזה פורום טראנס!
שיהיה לכולם שבוע מצויייייייייייייייייייייייין!!!
ורק מסיבות טובות ורייבים טובים ואיביזה לפנים וכל מה שיבוא רק בברכה חח
שיט באסה שאני נשואה!!!! אם הייתי רווקה הייתי בטוח מתאהבת בך שחר, כזה חתיך, מקסים, יפה, דוגמן והכי חשוב אינטליגנט... איזה יופי אתה כותב איןןןןןןן כל מילה זהב... בכלל כל הגישה שלך לחיים...ובעיקר היחס שלך לנשים זה פשוט עושה לי את זה
בחיים שלי לא הכרתי מישהו שגם נראה כזה טוב וגם מדבר כ"כ יפה...
מושלם... פשוט מושלם....
אה במחשבה שניה בטח לא היית רוצה אותי... כי אני לא עומדת בסטנדרטים שלך!!!!
שחר נו באמת!!!!!!!!! לא דיברנו על זה כבר? שתשקול מילים לפני שאתה אומר/רושם אותם??????????!!!!!!
לספור עד 10 וזה... שכחת???????
רד אבל מהר מהעץ שאתה נמצא עליו!!!!!!!!!!!
אתה יודע שאתה אחד הילדים האהובים עליי בעולם אבל אתה מדבר כאלה שטויותתתתתתת אלוהים!
נתחיל בזה שאתה אולי נראה טוב אבל אתה פאקינג רחוק מלהיות מושלם!!!
מה זה השחצנות הזו מיי גוד?????? מי אתה חושב שאתה?
צדק מי שאמר ששחצנות נובעת מחוסר בטחון, (או אולי זה היה בגלל ז' קטן?)
סורי לא ממש זוכרת...
ראיתי תמונות של החברה שלך ואני לא מכחישה... היא בהחלט נראית טוב אבל ביננו?
היא לא ממש חכמה אם היא יוצאת עם אחד כמוך!!!
לענייננו:
נשים לא אוהבות שגבר נדבק או רודף אחריהן טו מאץ'... אחד סטוקר כזה אבל באותה מידה הן גם לא אוהבות גבר שלא משקיע ומפרגן...
אנחנו אוהבות משהו באמצע! אחד שידע לרדוף ולהשקיע כשצריך ועם זאת לתת לנו חופש ומרחב מחיה...
גבר חכם יודע למצוא את האיזון בין השניים...
זה לא משהו שקל לעשות כי כמו שאלי אמר התמונה משתנה כשהלב מתערב, כשאוהבים מישהי לפעמים הרגש משתלט על ההגיון...
שורה תחתונה אם רוצים מישהו פשוט זורמים עם זה...
אין חוקים באהבה... הכל יכול להיות
פשוט תעשו מה שאתם מרגישים כי כשתפגשו את האחד / האחת שלכם היא /הוא יאהבו אתכם בגלל מה שאתם!!!
עובדה שאני אוהבת אתכם בגלל שאתם עצמכם
וכן שחר גם אותך!!!!!!!
(אפילו שאתה דפוק !)
p.s
לפחות יצא מזה משהו טוב... שחר שוב הצליח להחזיר אותנו
לפורום!!!
זה בהחלט משהו חיובי
הפורום הזה היה נראה מת למדיי אני מקווה שהוא יתחיל לחיות שוב ואני רוצה לראות שכולם יתחילו לרשום פה כולל אותי 
ואותך נסיכה!
חזרתי עכשיו מלילה סופני ויש לי דוגמא מהיום להוכיח תדברים שלי
מחר אני יספר למה עוד 5 שעות אני מתעורר
לילההה
טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"
סיסי אלי ברוכים השבים!!!
אהלן צ'וקי 
באמת היה כיף להתחיל לרשום שוב..לא יודע למה אבל לא יצא לי להתקרב לפורומים בכלל בתקופה האחרונה
תמיד כיף לחזור 
קיצור אתמול בלילה נסענו למסעדה של אחד המפקדים אצלנו
אכלנו היה בנזונה
נסענו אל חבר הבית לרמת דגן לשבת בשכונה שלו
מפה לשם החבר הזה תמיד סיפר לנו שיש לו גולף שנת 90 משופרת
קיצור הוא עשה לנו סיבוב בעיר הראה לנו תביצועים של האוטו
אוטו מטורףףףףףףף
הוא לקח תמזדה שלי להתאמץ בכלל!!
קיצור הגענו לסביבת רמת אפעל עשינו סיבובים ראינו 3 בנות
אמרנו בא לכם לבוא איתנו לעשות לחיצות עם נהגים?
אמרו כן באו
נסענו עד יפו מצאנו שם אחד עם לאנסר 2005
חבר שלי אמר לו מה תאומר יש לחיצה ככה בספונטני?
ההוא אמר יאללה בוא
חבר שלי רק נגע בדוושה לא ראינו את הלאנסר בכלל!!
קיצור אמרנו לבנות בואו לשכונה שבו איתנו על נרגילה אמרו בא להם בטוב
נסענו
בערך בצומת מסובים ראינו אימפרזה חבר שלי אמר לו יש לחיצה?
ההוא אמר מתאים
עם 6 אנשים באוטו זיייייינו את האימפרזה הנהג היה בהלםםםם!! לא הבין מה עשינו לרכב!!
קיצור אחר כך נסענו לשכונה שלו חזרה ישבנו עם הבנות קיבלנו טלפונים וחתכנו הבית
קיצור בנות לא פריחות לא ערסיות לא כלום אולי צפוניות אפילו באו גם בלי שנתחנן ונלקק להם ועם כל הפוזה של האוטו המשופר וזה עדיין זרמו ואני יודע מלא פה יגידו אנחנו ערסים אבל וואלה מי שמכיר אותי יודע שאנלא
והתאוריה שלי כן תופסת
ואולי אפילו הם יבואו איתנו לאומן בחמישי אם נלך
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב... שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר" |
אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...
ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל 
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)
אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום
תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו
| quote: |
| Originally posted by DjChook אוקי כמה דברים א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות... ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה" כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל ![]() (מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה) אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה אבל לא בתור הוכחה ל...כלום תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו |



אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם 
(14:30)
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני בא יום ראשון לועדה רפואית אבל לא בשעות שאתה נמצא שם ![]() (14:30) |
| quote: |
| Originally posted by Shahar ובקשר לשאלה שך אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב |
שחר מה אתה קשור לחר"פ??
ואיזו שכונה בר"ג ??
| quote: |
| Originally posted by yahel222 שחר מה אתה קשור לחר"פ?? ואיזו שכונה בר"ג ?? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar לא קשור לא לפה ולא לפה ישבנו בשכונה בבית דגן |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אהה רשמת רמת דגן - וגם שהגעתם לרמת אפעל אז חשבתי שבטעות יצא לך ד... (כי גם אפעל זה מטר מפה) ולמה שאלת את חן אם הוא בא לחר"פ ?? אתה הרבה שם ? |
רק בשביל הפרוטוקול יגאל
אתמול הייתי בחתונה וחזרתי עם מספר של אחת הברמניות
יש גם תמונה איתה שאני ינסה למצוא סורק ולסרוק
שוב
אם חברה שלי תעשה לי סרט על כל בחורה שאני מדבר איתה לא נגיע לשום מקום
וצח סורי שבסוף שכחתי ממך..חזרתי ב 5 הייתי חייב לישון שעה לפני הבסיס
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.