TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Dj P.A! on Sep-01-2005 11:14:

Fan va sk���nt! D� har man kirrat 6 biljetter och kan andas ut.

Posted by Vizay on Sep-01-2005 12:20:

d� va min biljett klar iaf
f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och h�llet om dom forts�tter g� �t s�h�r)
C.U.M. �ppnar tolv och de va k� utanf�r idag � tydligen ig�r ocks�
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte l�nge till som jag f�rstod det

Posted by jofawe on Sep-01-2005 14:28:

vilken hj�lte du �r Vizay!
JAg har redan min biljett fixad.. kommer �ven dra med en av de sweta som �r inaktiva h�r, oreggad � allt. L�jligt iofs :P
Men jag tror att hans f�rsta riktiga trancefest (f�rutom T�esto p� Slagt i malm� d�...) kommer bli kaaaaaaalas!

Posted by hustler on Sep-01-2005 15:14:

quote:
Originally posted by Vizay
d� va min biljett klar iaf
f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och h�llet om dom forts�tter g� �t s�h�r)
C.U.M. �ppnar tolv och de va k� utanf�r idag � tydligen ig�r ocks�
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte l�nge till som jag f�rstod det

Med "alla" s� menar du f�rk�psbiljetterna, eller? Inte de som ska sl�ppas i d�rren?

Posted by Kaveh on Sep-01-2005 15:22:

I'll be there =)

Fin sig f�rresten hustler

Posted by St_Andrew on Sep-01-2005 15:48:

quote:

"vBulletin Message
This user's mailbox is currently full, and cannot be sent any messages until it is cleaned out. An email has been sent notifying the user of this. Please try your request at a later time."

Posted by NooN on Sep-01-2005 16:34:

quote:

f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs

Rensa ur din PM-l�da s� jag kan skicka dig ett PM

Posted by hustler on Sep-01-2005 16:43:

quote:
Originally posted by Kaveh
I'll be there =)

Fin sig f�rresten hustler

Tackar!

Posted by Braxen on Sep-01-2005 16:54:

tjackade 3 pl�tar idag,. va typ nr.248 osv om ja minns r�tt .. s� dom g�r �t r�tt bra ..

Posted by Vizay on Sep-01-2005 17:38:

boxen �r fixad, pma p�
var dock fullt medvetna om att om ni anv�nder mig f�r att k�pa biljet och sen inte kan komma av n�gon anledning s� �r ni fortfarande skylldiga mig f�r biljetten, jag t�nker inte ta p� ansvar att s�lja vidare om n�got g�r fel utan det f�r ni ta hand om (nu hoppas jag att vi slipper s�nt strul men s� ni vet bara , e v�l ganska sj�lvklart egentligen...)

jag fick f�r�vrigt pl�t nr. 200 s� dom g�r onekligen snabbt �t

[edit]
och f�r att svara p� tidigare fr�ga, givetvis g�ller det bara f�rk�p, blir lite sv�rt f�r mig att st�lla mig i d�rren � s�ga "tja h�r e 300 pix, de kommer en snubbe sen som jag betalar f�r nu"

Posted by staz on Sep-02-2005 00:01:

ffs!! drog till pitch och skulle k�pa, s� s�ger dom att dom inte f�tt in n�gra biljetter, och visste inte n�r dom skulle f� in det heller.

st�r det f�rk�p: cum + pitch s� utg�r man ju ifr�n att det kommer in samtidigt !! bad bad bad..

Posted by SteveTranz4ever on Sep-02-2005 07:14:

quote:
Originally posted by staz
ffs!! drog till pitch och skulle k�pa, s� s�ger dom att dom inte f�tt in n�gra biljetter, och visste inte n�r dom skulle f� in det heller.

st�r det f�rk�p: cum + pitch s� utg�r man ju ifr�n att det kommer in samtidigt !! bad bad bad..

Det st�r inte att det �r f�rk�p p� b�de C.U.M. och Pitch

Till alla det �r enbart f�rk�p p� C.U.M. !

Monday Bar kommer tills vidare inte har f�rk�p p� Pitch. Deras kontakt d�r, Andreas har f�tt kicken f�r det inte g�r bra f�r dom.
Pitch f�rs�ljning g�r ner med ca. 20% per �r.

Posted by staz on Sep-02-2005 13:37:

inte s� konstigt med tanke p� var deras butik ligger.. f�r ju �ka runt halva sverige f�r o komma dit.

Posted by Aendy on Sep-02-2005 16:15:

Jag har tv� biljetter, jag har tv� biljetter...

Posted by staz on Sep-02-2005 18:48:

va inne o k�pte 4 tickets precis.

Posted by SteveTranz4ever on Sep-02-2005 19:58:

quote:
Originally posted by Aendy
Jag har tv� biljetter, jag har tv� biljetter...

M�tte din syrra idag n�r hon k�pte dom Som synd var s� skulle inte hon med... men ja hon ber�ttade varf�r och det verkade inte helt fel de heller...

Posted by Vizay on Sep-02-2005 22:18:

sitter h�r med fyra nu, tv� till andrew, en till noon � en till mig

Posted by Kaveh on Sep-02-2005 22:51:

jag har ocks���

Posted by SteveTranz4ever on Sep-02-2005 23:13:

Luktar SWETA-meetup innan l�ng v�g

Ska klura p� hur jag kan styra upp en f�rfest p� n�t utest�lle... krog allts�.

Posted by anuga on Sep-03-2005 01:48:

WTF!!! I've missed!!! Biljetterna e v�l inte slut???
I need a ticket! Om n�gon ska ner hit imorgon fr�n stockholm och har tid och k�pa en ticket s� �r det en gratis runda i baren som g�ller

Posted by SteveTranz4ever on Sep-03-2005 10:58:

quote:
Originally posted by anuga
WTF!!! I've missed!!! Biljetterna e v�l inte slut???
I need a ticket! Om n�gon ska ner hit imorgon fr�n stockholm och har tid och k�pa en ticket s� �r det en gratis runda i baren som g�ller

Kan dra en v�nda d� mitt jobb ligger 1km fr�n C.U.M.

adda mig p� MSN (PMar adressen)

Btw. efter helgen kommer det finnas massa nya kl�der, m�ste ner � kika.
Niklas och Dominica �r i London i helgen och shoppar

Posted by St_Andrew on Sep-03-2005 11:05:

quote:
sitter h�r med fyra nu, tv� till andrew, en till noon � en till mig

Weeeeeeeeee Tack s� sjukt mkt!

Och ja, f�rfest borde vi styra p� n�ge s�tt

Posted by jofawe on Sep-03-2005 11:12:

jag misst�nker att Doter kommer ha en f�rfest som vanligt?

Posted by Pjox on Sep-03-2005 19:50:

detta �r r�tt jobbigt.
Jag ahr inte 300 kr och vet inte om jag v�rgligen vill betala 300 f�r att se honom.
Men jag vill tr�ffa alla som ska dit och t�nkt om jag missar n�gt j�tte kul!
Aaaaah! Sna��la s�g att biljetterna �r slut!

Posted by Kaveh on Sep-03-2005 23:37:

3 till av mina kompisar vill h�nga med nu. S� om n�gon sn�ll sj�l i sthlms-omr�det ska k�pa biljetter och kan g�ra det till tre pers till skulle jag/de vara v�ldiiiigt tacksamma. betalning och s� g�r de i f�rskott s�klart.

n�gon? :/ h�ller tummarna =)

Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »