TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Fan va sk���nt! D� har man kirrat 6 biljetter och kan andas ut.
d� va min biljett klar iaf 
f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs
(ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och h�llet om dom forts�tter g� �t s�h�r)
C.U.M. �ppnar tolv och de va k� utanf�r idag � tydligen ig�r ocks� 
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte l�nge till som jag f�rstod det 
vilken hj�lte du �r Vizay!
JAg har redan min biljett fixad.. kommer �ven dra med en av de sweta som �r inaktiva h�r, oreggad � allt. L�jligt iofs :P
Men jag tror att hans f�rsta riktiga trancefest (f�rutom T�esto p� Slagt i malm� d�...) kommer bli kaaaaaaalas!
| quote: |
| Originally posted by Vizay d� va min biljett klar iaf ![]() f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och h�llet om dom forts�tter g� �t s�h�r)C.U.M. �ppnar tolv och de va k� utanf�r idag � tydligen ig�r ocks� ![]() Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte l�nge till som jag f�rstod det |
I'll be there =)
Fin sig f�rresten hustler 
| Originally posted by Vizay f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och h�llet om dom forts�tter g� �t s�h�r) |
| Originally posted by Vizay f�r de utomstockholmliga TAm�nniskorna som vill ha biljett och som inte k�nner n�n i sthlm, PMa mig s� kan jag k�pa �t er om det beh�vs ![]() |
| Originally posted by Kaveh I'll be there =) Fin sig f�rresten hustler |
tjackade 3 pl�tar idag,. va typ nr.248 osv om ja minns r�tt .. s� dom g�r �t r�tt bra ..
boxen �r fixad, pma p� 
var dock fullt medvetna om att om ni anv�nder mig f�r att k�pa biljet och sen inte kan komma av n�gon anledning s� �r ni fortfarande skylldiga mig f�r biljetten, jag t�nker inte ta p� ansvar att s�lja vidare om n�got g�r fel utan det f�r ni ta hand om
(nu hoppas jag att vi slipper s�nt strul men s� ni vet bara
, e v�l ganska sj�lvklart egentligen...)
jag fick f�r�vrigt pl�t nr. 200 s� dom g�r onekligen snabbt �t 
[edit]
och f�r att svara p� tidigare fr�ga, givetvis g�ller det bara f�rk�p, blir lite sv�rt f�r mig att st�lla mig i d�rren � s�ga "tja h�r e 300 pix, de kommer en snubbe sen som jag betalar f�r nu" 
ffs!! drog till pitch och skulle k�pa, s� s�ger dom att dom inte f�tt in n�gra biljetter, och visste inte n�r dom skulle f� in det heller.
st�r det f�rk�p: cum + pitch s� utg�r man ju ifr�n att det kommer in samtidigt !! bad bad bad..
| Originally posted by staz ffs!! drog till pitch och skulle k�pa, s� s�ger dom att dom inte f�tt in n�gra biljetter, och visste inte n�r dom skulle f� in det heller. st�r det f�rk�p: cum + pitch s� utg�r man ju ifr�n att det kommer in samtidigt !! bad bad bad.. |
inte s� konstigt med tanke p� var deras butik ligger.. f�r ju �ka runt halva sverige f�r o komma dit.
Jag har tv� biljetter, jag har tv� biljetter...
va inne o k�pte 4 tickets precis.
| Originally posted by Aendy Jag har tv� biljetter, jag har tv� biljetter... |
Som synd var s� skulle inte hon med... men ja hon ber�ttade varf�r och det verkade inte helt fel de heller...
sitter h�r med fyra nu, tv� till andrew, en till noon � en till mig 
jag har ocks��� 
Luktar SWETA-meetup innan l�ng v�g
Ska klura p� hur jag kan styra upp en f�rfest p� n�t utest�lle... krog allts�.
WTF!!! I've missed!!! Biljetterna e v�l inte slut???
I need a ticket! Om n�gon ska ner hit imorgon fr�n stockholm och har tid och k�pa en ticket s� �r det en gratis runda i baren som g�ller 
| Originally posted by anuga WTF!!! I've missed!!! Biljetterna e v�l inte slut??? I need a ticket! Om n�gon ska ner hit imorgon fr�n stockholm och har tid och k�pa en ticket s� �r det en gratis runda i baren som g�ller |
| Originally posted by Vizay sitter h�r med fyra nu, tv� till andrew, en till noon � en till mig |
Tack s� sjukt mkt!
jag misst�nker att Doter kommer ha en f�rfest som vanligt? 
detta �r r�tt jobbigt.
Jag ahr inte 300 kr och vet inte om jag v�rgligen vill betala 300 f�r att se honom.
Men jag vill tr�ffa alla som ska dit och t�nkt om jag missar n�gt j�tte kul!
Aaaaah! Sna��la s�g att biljetterna �r slut!
3 till av mina kompisar vill h�nga med nu. S� om n�gon sn�ll sj�l i sthlms-omr�det ska k�pa biljetter och kan g�ra det till tre pers till skulle jag/de vara v�ldiiiigt tacksamma. betalning och s� g�r de i f�rskott s�klart.
n�gon? :/ h�ller tummarna =)