TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt....the final call!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Zekerz VET!!!
Als ie er zaterdag al is doe ik hem dan wel ff aan tijdens stappen 
Echt top Miss P. 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Als ie er zaterdag al is doe ik hem dan wel ff aan tijdens stappen ![]() Echt top Miss P. |
ben helemaal happy !! 

YEAH!!
Zal wel heel relexed zijn als ie er zaterdag al is!!!
Ik zie hem vanzelf wel komen! BETERS!
| Originally posted by Ruben_Dubbink hartstikke tof Josta! ben helemaal happy !! ![]() enneh Dr. Kuipers, ga je het T-Shirt promoten in Dieka of ergens anders ![]() GreetZ RubDub |

, daarom maar eens Bill
| Originally posted by Dr. Kuipers Vengaboys bij Dieka , daarom maar eens Bill |
bestaan die nog steeds??
Vengaboys.............hoe diep kan je zinken, ik verbied jullie daar naartoe te gaan...........of jullie worden verbannen.....
New Wave heeft zijn roeping gevonden... MOD! 
| Originally posted by New Wave Vengaboys.............hoe diep kan je zinken, ik verbied jullie daar naartoe te gaan...........of jullie worden verbannen..... |
Alles op de bus, behalve 1 shirt.....die van Flipper01, die krijg je in Dld ok? 
Het heeft me nu wel zo'n 30 piek xtra gekost....grrrrrrrr.....TPG!!!!!.....maar dat is mijn gift aan alle aardige trenseddikts 
Die paarse is echt zoooooooooo VET geworden gewoon....MAHN!!!!! ik ben jaloers dat ik een zwart girlie-shirt moest bestellen want die hadden ze niet int paars 
Nou ja.......veel plezier ermee en see ya @ TE!!!!! 
Bedankt Prox voor alle moeite
, ben benieuwd en hoop dat we ff een leuk kiekje kunnen schieten op TE 

w00p w00p!
Mooi dat ze nu komen...goed op tijd voor TE....goeie actie!
hey das wel grappig, morgen moet ik bij de TPG werken, geheid dat hij der dan bij zit ghegheghe, ken ik hem zo meenemen
wat een makkie heb ik toch weer.........josta, had ik die paarse of de zwarte?
Toch geen zwarte he
LATIX!!!!!!!
| Originally posted by New Wave josta, had ik die paarse of de zwarte? Toch geen zwarte he |
nee ik wilde een paarse
neehoor, zwart is pppppppppppppprima.....ik draag alleen zwarte kleding dus deze past weer in mijn collectie. 
| Originally posted by New Wave nee ik wilde een paarse neehoor, zwart is pppppppppppppprima.....ik draag alleen zwarte kleding dus deze past weer in mijn collectie. |
als ik um binnen heb, wil ik best wel ff poseren en een fototje maken
Dacht trouwens dat we best wel te herkennen waren op TE met die T-Shirts, dus heb je echt een voorbeeld nodig?
| Originally posted by Ruben_Dubbink als ik um binnen heb, wil ik best wel ff poseren en een fototje maken Dacht trouens wdat we best wel te herkennen waren op TE met die T-Shirts, dus heb je echt een voorbeeld nodig? |

heeft iemand zijn shirt al binnen?
Helaas ook nog niet binnen, zal deze week toch echt wel binnen zijn neem ik aan, aangezien Miss P ze al donderdag heeft opgestuurd geloof ik
Mensen rustig aan, die komt heus wel......anders regelen de postbodes onder ons wel ff wat 
Ik heb hem helaas ook nog niet, maar ik ben zeer beniewd
ach die klote post ook altijd...als je ziet watvoor volk erloopt hier in Hoevelaken bij de post...

Ikke wel :p
Ik heb'em binnen!!!!!
Gisteravond van Prox gekregen!!
Alleen jammer dat je 'm zo snel weer uitdeed Flipper!!
Met vriendelijke groet.
en jammer dat de foto ervan mislukt is