TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
yeah right. successupporter...
owja en ik las een paar dagen geleden dat Birger Maertens bij de rode duivelse moet en beter zou zijn dan Van Buyten. Manmanman keep on dreaming
| quote: |
| Originally posted by Vadro Gelukkig dat er geen van Club meedoen met de rode duivels. Kunnen ze niet gekwetst raken en zijn ze minder vermoeid. Voor de rest zal het me worst wezen wat de duivels uitsteken. |
) maar kheb toch ook og enige interesse in de rode duivels, t blijft nog altijd Belgi� (toevallig het landje waar ik woon).
| Originally posted by FCB_Fanatic kben het wel met die redenering eens (toch het deel van Club ) maar kheb toch ook og enige interesse in de rode duivels, t blijft nog altijd Belgi� (toevallig het landje waar ik woon). |
| Originally posted by Vadro Ik woon er ook, maar mijn interesse is met de jaren gezakt tot bijna nihil. |
.
| Originally posted by FCB_Fanatic kbedoel dat het niet echt voor de hand ligt om voor een ander land te gaan supporteren, er is (voor mij althans) minder betrokkenheid en inleving. Kmoet wel toegeven dat ik de match van Belgi� afgelopen weekend niet heb gezien, en de matchen daarvoor ook maar halvelings tot niet heb gevolgd / kunnen volgen .In ieder overstijgt de inleving in en de beleving voor een match van Brugge makkelijk die voor een match van de rode duivels |
| Originally posted by Vadro Mij overstijgt zelfs een training van club de matchen van de rode duivels. Straks eens Portillo gaan begroeten op zijn 1e training. |
| Originally posted by FCB_Fanatic kzal zo ne simpele zijn zeker |
| Originally posted by FCB_Fanatic kzou zeggen, ik kom ook af, maar da's minder evident als ge van den andere kant van het land moet komen |
| Originally posted by Phortastic zoals de meeste supporters van Brugge he |
^ wa maakt da uit, tis hier een muziek forum geen voetbal forum 
vu de racing eh!
| Originally posted by Phortastic ^ wa maakt da uit, tis hier een muziek forum geen voetbal forum |
^ als ge denkt dat ik me ga laten verleiden tot van dat kansloos verwijten gooien naar iemand zen favoriete ploeg zijde toch mis zenne. Gaat gij dat maar op al uw voetbal forumkes doen... Hou ik me niet mee bezig.
Die reply wat ik deed was een simpel binnenkoppertje en daar zal het dan ook bij blijven.
En als nick FCB_Fanatic op een muziekforum stel ik me persoonlijk wel wat vragen bij hoor. Ma goed, das uw eigen zaak.
| Originally posted by Phortastic ^ als ge denkt dat ik me ga laten verleiden tot van dat kansloos verwijten gooien naar iemand zen favoriete ploeg zijde toch mis zenne. Gaat gij dat maar op al uw voetbal forumkes doen... Hou ik me niet mee bezig. Die reply wat ik deed was een simpel binnenkoppertje en daar zal het dan ook bij blijven. |

hopelijk maakt portillo serieuze brokken
Tenigste wak spijtig vind is da blondel ni meer zen kans krijgt/grijpt 
| Originally posted by Gladius yeah right. successupporter... owja en ik las een paar dagen geleden dat Birger Maertens bij de rode duivelse moet en beter zou zijn dan Van Buyten. Manmanman keep on dreaming |
| Originally posted by FCB_Fanatic ge moet niet op uw tenen getrapt zijn zenne, is nie slecht bedoeld kzit trouwens maar op ��n voetbal forum en da's dat van Club en da's momenteel afgesloten |

| Originally posted by Phortastic En als nick FCB_Fanatic op een muziekforum stel ik me persoonlijk wel wat vragen bij hoor. Ma goed, das uw eigen zaak. |
| Originally posted by Phortastic ben ni op men tenen getrapt ze ![]() just saying dat ik niet meedoe aan dieje typische voetbalpraat. Beter op voorhand al zeggen dan wachten tot het te laat is |

| Originally posted by Eagle` hopelijk maakt portillo serieuze brokken Tenigste wak spijtig vind is da blondel ni meer zen kans krijgt/grijpt |
Djeezes wat een kinderen zeg

G�teau Englebert in Voetbal Magazine: 'Wij kunnen Europees winnen'

lol die englebert toch 
snogal een pat�ke eh
lol een pat�ke 
Ne chamfoeter zelfs, een echt kad�eke!!
Maar tis waar, Brugge zie ik europees ni echt veel uithalen. Anderlecht eerder wel, alleen zal kwalificatie h��l moeilijk worden 
ik weet ni hoe het komt maar ik heb het gevoel dat dit het jaar van anderlecht wordt.
en ja ik ben voor genk maar europees supporter ik echt wel voor anderlecht 
moet trouwens bekennen dat ik anderlecht altijd graag zie spelen. Ik zie ze stunten dit jaar! Of ik droom, da kan ook 
| Originally posted by Jasperovitsj Ne chamfoeter zelfs, een echt kad�eke!! Maar tis waar, Brugge zie ik europees ni echt veel uithalen. Anderlecht eerder wel, alleen zal kwalificatie h��l moeilijk worden |