TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by Gladius on Sep-05-2005 10:46:

yeah right. successupporter...
owja en ik las een paar dagen geleden dat Birger Maertens bij de rode duivelse moet en beter zou zijn dan Van Buyten. Manmanman keep on dreaming

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 10:48:

quote:
Originally posted by Vadro
Gelukkig dat er geen van Club meedoen met de rode duivels. Kunnen ze niet gekwetst raken en zijn ze minder vermoeid. Voor de rest zal het me worst wezen wat de duivels uitsteken.

kben het wel met die redenering eens (toch het deel van Club ) maar kheb toch ook og enige interesse in de rode duivels, t blijft nog altijd Belgi� (toevallig het landje waar ik woon).

Realistisch gezien maakt Belgi� geen kans meer op het WK maar ... afhankelijk van de resultaten nu woensdag is het zelfs mogelijk dat Belgi� zijn kansen terug deels in eigen handen heeft. Klinkt mss raar en naief maar tja, ... kzal zo ne simpele zijn zeker

Posted by Bjorn Vidaz on Sep-05-2005 10:51:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kben het wel met die redenering eens (toch het deel van Club ) maar kheb toch ook og enige interesse in de rode duivels, t blijft nog altijd Belgi� (toevallig het landje waar ik woon).

Ik woon er ook, maar mijn interesse is met de jaren gezakt tot bijna nihil.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 10:59:

quote:
Ik woon er ook, maar mijn interesse is met de jaren gezakt tot bijna nihil.

kbedoel dat het niet echt voor de hand ligt om voor een ander land te gaan supporteren, er is (voor mij althans) minder betrokkenheid en inleving. Kmoet wel toegeven dat ik de match van Belgi� afgelopen weekend niet heb gezien, en de matchen daarvoor ook maar halvelings tot niet heb gevolgd / kunnen volgen .

In ieder overstijgt de inleving in en de beleving voor een match van Brugge makkelijk die voor een match van de rode duivels

Posted by Bjorn Vidaz on Sep-05-2005 11:02:

quote:
kbedoel dat het niet echt voor de hand ligt om voor een ander land te gaan supporteren, er is (voor mij althans) minder betrokkenheid en inleving. Kmoet wel toegeven dat ik de match van Belgi� afgelopen weekend niet heb gezien, en de matchen daarvoor ook maar halvelings tot niet heb gevolgd / kunnen volgen .

In ieder overstijgt de inleving in en de beleving voor een match van Brugge makkelijk die voor een match van de rode duivels

Mij overstijgt zelfs een training van club de matchen van de rode duivels.
Straks eens Portillo gaan begroeten op zijn 1e training.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 11:05:

quote:
Mij overstijgt zelfs een training van club de matchen van de rode duivels.
Straks eens Portillo gaan begroeten op zijn 1e training.

kzou zeggen, ik kom ook af, maar da's minder evident als ge van den andere kant van het land moet komen

Posted by Phortastic on Sep-05-2005 11:25:

quote:
kzal zo ne simpele zijn zeker

zoals de meeste supporters van Brugge he

Posted by Bjorn Vidaz on Sep-05-2005 11:40:

quote:
kzou zeggen, ik kom ook af, maar da's minder evident als ge van den andere kant van het land moet komen

Der is geen training vanmiddag, tzal voor morgen zijn.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 11:46:

quote:
Originally posted by Phortastic
zoals de meeste supporters van Brugge he

en tot welke supportersclan mogen we u dan wel niet rekenen?

Posted by Phortastic on Sep-05-2005 11:56:

^ wa maakt da uit, tis hier een muziek forum geen voetbal forum

Posted by Gladius on Sep-05-2005 11:58:

vu de racing eh!

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 12:05:

quote:
^ wa maakt da uit, tis hier een muziek forum geen voetbal forum

kzal er maar vanuit gaan dat het voor de smurfen van Genk is ... en aangezien het een muziek forum is, zal ik er de competitiestand maar niet bijhalen

Posted by Phortastic on Sep-05-2005 12:10:

^ als ge denkt dat ik me ga laten verleiden tot van dat kansloos verwijten gooien naar iemand zen favoriete ploeg zijde toch mis zenne. Gaat gij dat maar op al uw voetbal forumkes doen... Hou ik me niet mee bezig.
Die reply wat ik deed was een simpel binnenkoppertje en daar zal het dan ook bij blijven.

En als nick FCB_Fanatic op een muziekforum stel ik me persoonlijk wel wat vragen bij hoor. Ma goed, das uw eigen zaak.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 12:13:

quote:
^ als ge denkt dat ik me ga laten verleiden tot van dat kansloos verwijten gooien naar iemand zen favoriete ploeg zijde toch mis zenne. Gaat gij dat maar op al uw voetbal forumkes doen... Hou ik me niet mee bezig.
Die reply wat ik deed was een simpel binnenkoppertje en daar zal het dan ook bij blijven.

ge moet niet op uw tenen getrapt zijn zenne, is nie slecht bedoeld

kzit trouwens maar op ��n voetbal forum en da's dat van Club en da's momenteel afgesloten

Posted by Eagle` on Sep-05-2005 12:14:

hopelijk maakt portillo serieuze brokken Tenigste wak spijtig vind is da blondel ni meer zen kans krijgt/grijpt

quote:
Originally posted by Gladius
yeah right. successupporter...
owja en ik las een paar dagen geleden dat Birger Maertens bij de rode duivelse moet en beter zou zijn dan Van Buyten. Manmanman keep on dreaming

Ik zeg ni da birger het beter zou doen, ma het aantal goeie matchen van vanbuyten kunde ook op 1 hand telle zenne ..

Posted by Phortastic on Sep-05-2005 12:15:

quote:

ge moet niet op uw tenen getrapt zijn zenne, is nie slecht bedoeld

kzit trouwens maar op ��n voetbal forum en da's dat van Club en da's momenteel afgesloten

ben ni op men tenen getrapt ze
just saying dat ik niet meedoe aan dieje typische voetbalpraat. Beter op voorhand al zeggen dan wachten tot het te laat is

Posted by FCB_Fanatic on Sep-05-2005 12:22:

quote:
En als nick FCB_Fanatic op een muziekforum stel ik me persoonlijk wel wat vragen bij hoor. Ma goed, das uw eigen zaak.

daar heb ik trouwens ook wel al lang spijt van zenne, maar tja, kzal op da moment een gebrek aan inspiratie hebben gehad zeker

quote:
ben ni op men tenen getrapt ze
just saying dat ik niet meedoe aan dieje typische voetbalpraat. Beter op voorhand al zeggen dan wachten tot het te laat is

ok, discussie afgesloten

kben der zelf trouwens ook gene voor om daar urenlange discussies over te voeren op een forum. Die discussie voer ik wel irl met mijn vrienden, waarvan de meeste trouwens supporter zijn van RSCA

quote:
Originally posted by Eagle`
hopelijk maakt portillo serieuze brokken Tenigste wak spijtig vind is da blondel ni meer zen kans krijgt/grijpt

Met portillo zal het wel in orde komen

Kvind het verder ook wel jammer dat Blondel altijd naast de ploeg valt. Kdenk trouwens niet dat er onmiddellijk verandering in zal komen.

Posted by Jakhira on Sep-05-2005 12:47:

Djeezes wat een kinderen zeg

Posted by mellow_head on Sep-06-2005 16:09:

G�teau Englebert in Voetbal Magazine: 'Wij kunnen Europees winnen'

Posted by Phortastic on Sep-06-2005 16:33:

lol die englebert toch

Posted by Gladius on Sep-06-2005 16:52:

snogal een pat�ke eh

Posted by Phortastic on Sep-06-2005 17:06:

lol een pat�ke

Posted by Jasperovitsj on Sep-06-2005 17:08:

Ne chamfoeter zelfs, een echt kad�eke!!

Maar tis waar, Brugge zie ik europees ni echt veel uithalen. Anderlecht eerder wel, alleen zal kwalificatie h��l moeilijk worden

Posted by Phortastic on Sep-06-2005 17:13:

ik weet ni hoe het komt maar ik heb het gevoel dat dit het jaar van anderlecht wordt.

en ja ik ben voor genk maar europees supporter ik echt wel voor anderlecht
moet trouwens bekennen dat ik anderlecht altijd graag zie spelen. Ik zie ze stunten dit jaar! Of ik droom, da kan ook

Posted by FCB_Fanatic on Sep-06-2005 17:18:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ne chamfoeter zelfs, een echt kad�eke!!

Maar tis waar, Brugge zie ik europees ni echt veel uithalen. Anderlecht eerder wel, alleen zal kwalificatie h��l moeilijk worden

Brugge speelt mss niet zo goed voor de moment, maar t is al meermaals gebleken dat ze dan Europees toch steeds een hoger niveau halen dan in de competitie. Kdenk dat er wel kansen zijn in de groep van Brugge, meer als in die van Anderlecht.

Het spel dat anderlecht brengt momenteel is ook een beetje overroepen volgens mij, t is nie dat ze zo erg uitblinken. Kheb er dus enorme twijfels over dat Anderlecht het zo veel beter zal doen dan Brugge.

maar we zullen wel zien, kben optimistisch ingesteld

Club Brugge - Juventus: 1-0 25ste min Portillo

maar kben ook maar ne simpele natuurlijk

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »