TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Gekhous on Dec-27-2001 18:29:

Exclamation

/me is anti feministisch


Posted by eXos on Dec-27-2001 18:43:

ik zit hier nu bijna een jaar en heb ook nooit echt m'n best gedaan om zo'n hoge post-rating te vergaren. Die behoefde heb ik nml niet om op elk dingetje te gaan reageren. Dat geldt zowel voor hier als voor de rest van het forum.

Doe wat je leuk vindt, ik lig er niet wakker van. Ik moet wel zegge dat het forum een half jar gelden veel cooler was. Ik heb inmiddels ook al andere fora () opgezocht om daat m'n ei kwijt te kunne...

GReeTZ


Posted by eXos on Dec-27-2001 18:55:

ik zit hier nu bijna een jaar en heb ook nooit echt m'n best gedaan om zo'n hoge post-rating te vergaren. Die behoefde heb ik nml niet om op elk dingetje te gaan reageren. Dat geldt zowel voor hier als voor de rest van het forum.

Doe wat je leuk vindt, ik lig er niet wakker van. Ik moet wel zegge dat het forum een half jar gelden veel cooler was. Ik heb inmiddels ook al andere fora () opgezocht om daar m'n ei kwijt te kunne...

GReeTZ


Posted by Eye-Riz on Dec-28-2001 00:17:

hihihi, twee keer dezelfde post, en dat in een thread die nu opeens gaat over postcount, oeioeioei

Hey miss P! Long time no hear! (mijn icq werkt nog steeds niet, sorry...)

Maarreh, ik maak echt niet alleen zinnige posts, wahaha, want dan had ik NOOOOOOIT aan 400 posts kunnen komen

Gekhous, ik ben niet feministisch (ik kijk wel uit, tis veel handiger om het niet te zijn ), maar dat women unite, daar ga ik wel voor (miss P en ik tegen de rest? Of zijn er ondertussen al wat meer dames? (echte dan, niet die halve meiden hier, hihi, oeps )


Posted by Miss Proximus on Dec-28-2001 01:05:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Gekhous, ik ben niet feministisch (ik kijk wel uit, tis veel handiger om het niet te zijn ), maar dat women unite, daar ga ik wel voor (miss P en ik tegen de rest? Of zijn er ondertussen al wat meer dames? (echte dan, niet die halve meiden hier, hihi, oeps )


Jaa!! Halve meiden genoeg hier

en laten we het niet over feminisme hebben, want d��r word ik zo moe van


Posted by eXos on Dec-28-2001 12:20:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
hihihi, twee keer dezelfde post, en dat in een thread die nu opeens gaat over postcount, oeioeioei



Haha, ja d'r ging wat mis ja. Ik wachte al op een reactie van 1 van jullie


Posted by Eye-Riz on Dec-28-2001 13:08:


kon niet uitblijven he?


Posted by Dj Alpha on Dec-28-2001 13:21:

jaja...


Posted by Dj Alpha on Dec-28-2001 13:21:

jaaajaaaaaaaaa....


Posted by TranceFool on Dec-28-2001 14:11:

das 2x


Posted by Flippe on Dec-28-2001 14:16:

't niveau stijgt hier wel he

laatste tijd eigenlijk niet echt luke post hier


Posted by Akira on Dec-28-2001 15:03:

quote:
Originally posted by Flippe
't niveau stijgt hier wel he

laatste tijd eigenlijk niet echt luke post hier
hehehe ach ja ben niet anders gewend


Posted by Dago "B" Duck on Dec-28-2001 16:41:

quote:
jaja...


quote:
jaaajaaaaaaaaa....



Weet je dat zeker?


Posted by Eye-Riz on Dec-29-2001 01:05:

zucht, net nu er weer iets te beleven is, komen er dooddoeners zoals jaja en weet je t zeker.... het zit allemaal niet mee...


Posted by eXos on Dec-29-2001 10:25:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
zucht, net nu er weer iets te beleven is, komen er dooddoeners zoals jaja en weet je t zeker.... het zit allemaal niet mee...


Wat was eigenlijk de topic hiero. Volgens mij is daar weinig van over gebleven...


Posted by Dj Alpha on Dec-29-2001 16:24:

ik denk dat ik dat SeXaddict maar verander in Master threadverneuking


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.