TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): « 1 2 3 [4]
/me is anti feministisch
ik zit hier nu bijna een jaar en heb ook nooit echt m'n best gedaan om zo'n hoge post-rating te vergaren. Die behoefde heb ik nml niet om op elk dingetje te gaan reageren. Dat geldt zowel voor hier als voor de rest van het forum.
Doe wat je leuk vindt, ik lig er niet wakker van. Ik moet wel zegge dat het forum een half jar gelden veel cooler was. Ik heb inmiddels ook al andere fora (
) opgezocht om daat m'n ei kwijt te kunne...
GReeTZ
ik zit hier nu bijna een jaar en heb ook nooit echt m'n best gedaan om zo'n hoge post-rating te vergaren. Die behoefde heb ik nml niet om op elk dingetje te gaan reageren. Dat geldt zowel voor hier als voor de rest van het forum.
Doe wat je leuk vindt, ik lig er niet wakker van. Ik moet wel zegge dat het forum een half jar gelden veel cooler was. Ik heb inmiddels ook al andere fora (
) opgezocht om daar m'n ei kwijt te kunne...
GReeTZ
hihihi, twee keer dezelfde post, en dat in een thread die nu opeens gaat over postcount, oeioeioei
Hey miss P! Long time no hear! (mijn icq werkt nog steeds niet, sorry...)
Maarreh, ik maak echt niet alleen zinnige posts, wahaha, want dan had ik NOOOOOOIT aan 400 posts kunnen komen
Gekhous, ik ben niet feministisch (ik kijk wel uit, tis veel handiger om het niet te zijn
), maar dat women unite, daar ga ik wel voor (miss P en ik tegen de rest? Of zijn er ondertussen al wat meer dames? (echte dan, niet die halve meiden hier, hihi, oeps
)
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Gekhous, ik ben niet feministisch (ik kijk wel uit, tis veel handiger om het niet te zijn ), maar dat women unite, daar ga ik wel voor (miss P en ik tegen de rest? Of zijn er ondertussen al wat meer dames? (echte dan, niet die halve meiden hier, hihi, oeps ) |

| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz hihihi, twee keer dezelfde post, en dat in een thread die nu opeens gaat over postcount, oeioeioei |

kon niet uitblijven he?
jaja...
jaaajaaaaaaaaa....
das 2x 
't niveau stijgt hier wel he
laatste tijd eigenlijk niet echt luke post hier 
| quote: |
| Originally posted by Flippe 't niveau stijgt hier wel he laatste tijd eigenlijk niet echt luke post hier |
| quote: |
| jaja... |
| quote: |
| jaaajaaaaaaaaa.... |
zucht, net nu er weer iets te beleven is, komen er dooddoeners zoals jaja en weet je t zeker.... het zit allemaal niet mee... 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz zucht, net nu er weer iets te beleven is, komen er dooddoeners zoals jaja en weet je t zeker.... het zit allemaal niet mee... |
ik denk dat ik dat SeXaddict maar verander in Master threadverneuking 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.