TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Tis wel zuur dat het gewoon zo duur is en dat de cashflow toch wat minder is dan aantal jaren terug. Toen kon je nog weleens een gokje wagen om naar een feest te gaan waar je niet helemaal zeker van was.
Ik vind het een vette lineup, maar het is niks voor mij.
Op Innercity was trance altijd best genieten, zonde dat ze dat nu niet meer programmeren. 
De line up is niet echt je van het.
Ik zat even de line up af te wachten.
Want toen bekend werd gemaakt dat ook Tijs weer in het land is, begon ik toch even te twijfelen.
Maar nu weet ik het: kaarten voor 3 december bestellen.
Paul van Dyk Innercity 2000 glowstick video
(40mb/4:47min)
Beste Innercity moment ooit 
such a moment perhaps we will never see again on an innercity..
| quote: |
| Originally posted by jp Paul van Dyk Innercity 2000 glowstick video (40mb/4:47min) Beste Innercity moment ooit |
| Originally posted by Djeebie Ik vind het meerendeel van de reacties hier toch wel jammer hoor. Alsof trance/hardtrance/hardstyle de enige vette muziekstijlen zijn. Luister eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen De line-up is namelijk absoluut geen bagger, maar bestaat uit heel veel kwaliteit. |
| Originally posted by jp Paul van Dyk Innercity 2000 glowstick video (40mb/4:47min) Beste Innercity moment ooit |
Hmm, 2 many dj's, tiga, booka shade leuke namen hoor opzich wel gewaagd maar waarom dan zo'n magere prog line up. Ok sander en nic zullen lange sets gaan doen maar om daar nu 47,50 euro voor te betalen....now fokking way.
opzich wel hulde voor id&t want er staan echt goed dingen bij alleen niet echt mijn ding. Leuk om een keer naar te luisteren op cd maar niet meer dan dat (behalve 2 many dj's die wil ik echt nog een keer zien)
edit:
prijs 25 euro en ik was nog gegaan ook.
Op die video staat trouwens niet het vetste gedeelte. Op een gegeven moment waren er heel veel van die dingen in de lucht.
| Originally posted by Ouwe Dwaas De line up is niet echt je van het. Ik zat even de line up af te wachten. Want toen bekend werd gemaakt dat ook Tijs weer in het land is, begon ik toch even te twijfelen. Maar nu weet ik het: kaarten voor 3 december bestellen. |
| Originally posted by Stephan B Sodemieter....vroeger was dus inderdaad alles beter |

Ja, toen werden DJ's nog gewaardeerd ipv afgezeken 
Vroeger was het nog leuk omdat je niet afgezet werdt door een geldzuchtige organisaties.
Komt allemaal door die DJ Mag lijst. Net is net als met de Quote Top 500, die veroorzaakt ook allerlei narigheid. En in 2000 bestond TA net een paar maanden dus waren er nog geen 40000 man die elkaar opjutten.
| Originally posted by jp Komt allemaal door die DJ Mag lijst. Net is net als met de Quote Top 500, die veroorzaakt ook allerlei narigheid. En in 2000 bestond TA net een paar maanden dus waren er nog geen 40000 man die elkaar opjutten. |
Owh wat zegt ie nu, houd zeker van techno!
Op geen enkele forum wordt er positief gereageerd 
Op het franse forum en op het duitse forum wordt het al helemala afgekraakt 
het is idd verrassend...
maar niks voor mij
| Originally posted by moogwai Daar gaat het ook niet om. Feesten zoals Innercity moeten het echt wel hebben van publiekstrekkers. Ik kan me niet voorstellen dat het het publiek echt lost zal gaan op de main, wat ook belangrijk is! Ik verwacht zeker een slechte kaartverkoop, het is geen sensation.... |
Hoewel je wel van die humor moet houden 
Wat ik hier niet terug lees in alle reacties is het feit dat dit feest zijn bezoekers genereerd door een aantrekkelijke line-up neer te zetten. En dan in het bijzonder aantrekkelijk voor de massa! Deze line up met specifieke namen die groot zijn in kleine kringen zal de RAI nooit vol krijgen... Een line-up met namen die beter tot zijn recht komen in kleinere settings.... Wat zal het dan worden in een RAI die niet eens half vol zit??
Nogmaals een goede line-up maar niet gepast voor dit feest. De Q-dance en Trance areas waren altijd de grote publieks trekkers... vind het ronduit vreemd dat ze die er dit jaar ook niet bij hebben staan.
Ik ga in ieder geval niet! Had ik al besloten na vorig jaar. Voor mij alleen nog big outdoor events
oja en schandalig hoe ze Evil Nine in een hip hop tent durven te zetten!!
what a realy BAD LineUp??
....by by Innercity say all German Trance Addicts!

| Originally posted by Djeebie DJ's als Tiga en 2 Many DJ's kunnen een hele zaal echt wel los laten gaan hoor. 2 Many DJ's heb ik van de zomer nog meegemaakt. Die kunnen een set neerzetten met dezelfde toegankelijkheid als Ingrosso/Angello, maar dan nog beter. Ook Tiga kan dat. Op de main verder kan ik Technasia niet goed beoordelen, maar Alter Ego en Bart Skils kunnen denk ik best voor verrassende dingen zorgen. |
Nou daar gaat 5 op een rij...
Ik moet nageven dat de line-up erg innovatief is zoals beloofd, maar ze draaien wel erg door! IC was altijd een feest waar vernieuwing samenstroomde met een aantal grote publiekstrekkers, maar die staan er nu nauwelijks. Alle djs die er staan vormen voor mij luistermuziek, geen lekkere partymuziek. Ik snap deze move echt niet. Een kleiner publiek was ik voor, maar dit trekt max 20.000 man, jammer...
Dan maar op zoek naar een leuk klein feestje...